If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Доста банки ще вадят отчети тая седмица, и като гледах, че повечето прогнози са в спад на очакваните приходите, се чудя дали да не задържа и тая седмица, преди да влизам на С&П500?
На пе 9-10 и ебитда 6.8 бая ефтинийка ми се струва.
Един 2г липс 100$ експ Ян18 на 15$ също не ми изглежда скъп, та се чудя....
Не ги търгувам. Говорехме за това, кой с какъв телефон е.
Иначе съм съгласен с теб за ябълките, но все пак мисля да си тестваме августувските нива първо. Което може да стане още тази седмица
Естествено, че дисконтирането е фактор и грубо 1% дава -15% на пазара. Казваш, че П/Е е около средното, но това е защото перспективите за ръст на печалбите са доста под исторически средните. Съвсем друг е въпросът колко наистина ще бъде бъдещото повишение на лихвите и колко е отразено в момента от пазара, как ще се движи доларът и как това ще се отрзи на печалбите, дали ЕМ ще заразят финансовият сектор ... Към момента пазара ми се струва сравнително адекватно оценен- има много сериозни рискове, но пък ФЕД натрупа много опит и е много вероятно да ги парира навреме.
ПЕ (и forward и ТТМ) е около и вече под средното, като средното е на база много по-висок лихвен процент и 10г. доходност.
Профит марджините леко слязоха надолу от рекордните нива през 2014. Но съвсем не е ясно, че ще има mean reversion към 6% от БНП, тъй като американската икономика става все по технологична и по-малко "традиционно" индустриална, а тек компаниите като цяло имат по-високи марджини. Така че спадът надолу няма да е значителен (справка по този въпрос - професор Jeremy Siegel и последните предвиждания на Goldman).
По принцип се смята, че при S&P от малко над 2000 са включени едно повишение на основния лихвен процент и 90% вероятност от второ за тази година.
Да, сегашната цена включва различни вероятности от разни и разнообразни рискове. Сега започва да включва все повече и риска от твърдо кацане в Китай и крах на възникващите пазари. Предполагам, че ако този риск се включи по-пълно ще стигнем и до нивата от август миналата година, а защо не и 1750 - таргета на ravnovesie за декември. Само дето за мене 1750 e по-вероятно да дойде в първата половина на 2016. А ако външите шокове не се реализират СП500 може лесно да отскочи нагоре над 2200 към края на годината.
Все повече хора предпочитат да наемат коли отколкото да купуват. Технологичните фирми са по-добре позиционирани да печелят от това.
First, some people who might hitherto have wanted to own a car may no longer do so, cancelling out the growth the motor industry might otherwise have expected from the rising middle classes in developing countries (see chart). Second, technology firms may be better placed than carmakers to develop and profit from the software that will underpin both automated driving and vehicle-sharing. Some of these firms may even manufacture cars of their own.
Membership of car clubs, which let people book by app for periods as short as 15 minutes, is growing by over 30% a year, according to Alix Partners, a consulting firm, and should hit 26m members worldwide by 2020.
Гугъл за сега са водещи в самодвижещите се коли.
Google remains the leading exponent of autonomous driving. Its robotics, drones and search engine all contribute expertise that helps to guide a driverless car down the road avoiding pedestrians, obstacles and other vehicles, using computing power and sophisticated software to interpret masses of data received both from the car’s on-board sensors and from external sources through wireless connections.
Кога се очаква самодвижещите се коли да се появат? 2018 както очаква Гугъл е прекалено оптимистично. По-реалистично е 2020-2025, като срокът се скъсява в сравнение с предишните очаквания за 2030.
So when will the fully autonomous car hit the showrooms? Google, whose cars have done 1.3m test miles (2.1m km) on public roads, once promised 2018, whereas most analysts reckoned the 2030s more plausible as carmakers introduced automated-driving features in stages. Now, Mr Fields is talking about autonomous cars being ready to roll by 2020. More conservative car bosses add five years.
Какво ще стане с продажбите на традиционните производители? Спад от 11 милиона на 3.8 милиона самодвижещи се.
The 11m or so annual sales of mass-market cars for personal ownership in America may be replaced by 3.8m sales of self-driving cars, either personally owned or part of taxi fleets, Barclays thinks.
Will the sign on the dashboard say Ford (powered by Google) or Google (powered by Ford)?
Поздравления за прибрания профит от газта, умно да ги харчиш..
Мислил съм по въпроса. Aко си наистина булиш и викаш дъно - не мисля че XLE има потенциал да те възнагради добре дори и да си на правилната страна.
Първите му 3 позиции с почти 40% тежест са надценени за мене спрямо тия нива на суровината.
Има и немалко рифайнъри, а тях ще ги боли ако нафтата дръпне здраво нагоре.
Те са по скоро като хедж когато пада олиото ( валеро са дъ бест, обичам ги )
За мен лично е най добра следната комбинация TGA, IRR, MLPL 4/4/2 с почти 13% дивита и малко левъридж нужен за добър профит нагоре.
=Лоу кост продюсър с 6% дивидент и много здрави баланси, търгува се на 0.25 TBV
=Чист петролен цеф с подобно, но по добро разпределение на холдингите от ХЛЕ, сосен дивидент и доста над средния за годината дисконт в момента.
= млп-та с щедър левъридж и дивита
В момента имам само TGA, но се ослушвам и за другите 2 и почват ме сърбят ръцете, ма съм седнал на тях засега...
Благодаря ... но вече съм на позиция ...малко избързах, но очаквам да не слиза под 32 ...
За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Лошото е, че рискът идващ от Китай не е съвсем пренебрежим. Ако се размине с леко девалвиране на юана и "износ" на дефлация - ок. Но не е ясно какво ще стане при по-голяма девалвация или пък ако натрупаният дълг и балона с недвижимите имоти гръмне.
По принцип Китай трябва да може да се справи със ситуацията като се има предвид колко още има да наваксва и расте докато стигне развитите страни. Но успехът не е 100% гарантиран.
"The inflation profile remains soft and the continuous PPI deflation suggests that Chinese companies will have to reduce their debt as further expansion in many industries will only lead to more loss," wrote Zhou Hao, economist at Commerzbank in Singapore.
...
The risk of entrenched deflation is a nightmare for China, which desperately wants to avoid becoming stuck in a trap where falling prices sap economic vitality. Deflationary cycles encourage consumers to hold off from buying and businesses to hold off from investing indefinitely, on expectations that prices will continue falling.
Such cycles can prove extremely difficult to escape, and Chinese policy makers have kept a worried eye on the example of Japan, where a strong currency, distorted banking sector and muddled monetary policy combined to suppress growth for decades.
U.S. stocks closed lower on Friday, ending a volatile week with their worst five-day start to a year ever, as sliding oil prices and lingering worries about the global economy offset upbeat U.S. job growth.
Both the Dow and S&P 500 had their worst five-day starts in history, with the Dow falling 6.2 percent for the week and S&P 500 sliding 6 percent. The Nasdaq was down 7.3 percent this week.
destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар