Първоначално изпратено от Misho ILIEV
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
от емаила на Jim Reid, кито полу4авам всека сутрин кам 7.30
One of the other interesting snippets from yesterday came from the European financials market and specifically UBS with the news that the Bank has issued Europe's first coco bond since the huge sell-off which swept through the asset class in January. According to Bloomberg, the $1.5bn AT1 deal was said to have attracted $8bn of orders, with pricing also coming in tighter than the initial talk. Further evidence of the remarkable swing in sentiment that we've seen in the last six weeks or so
At this stage its worth putting some colour around the moves in Japanese assets since the BoJ cut rates into negative territory on January 29th. In that time (based on the intraday level just prior to the announcement and the current level this morning) the Nikkei is flat, while the Yen has strengthened over 4.5%, and 10y JGB's are 24bps lower in yield (although have been more). In contrast, the S&P 500 and Stoxx 600 are +6.7% and +2.9% respectively, the USD index is -2%, the Euro -1.7% and 10y Treasury and Bund yields are unchanged and 12bps lower respectively. So clearly the effect has had a far greater impact on bond yields as opposed to Japanese equities, while the move for the Yen is perhaps the most curious of all.
Коментар
-
Aaaaa
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеМерцедес е предимно за пенсионери
Коментар
-
Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнениеБиотехнологиите обаче не са толкова прости. Едно е да смяташ колко пари ще направи дадено вече изобретено изобретение а съвсем друго е да предвидиш какво ще бъде изобретено.
А иначе ако един 25 годишен младеж спестява $100 на месец и ги слага в СиП, като стане на 65 години ще има $1.1 милиона. Т.е. сток пикърството е безкрайно сложна работа. А същевременно има много прост метод.
Ако си на 40г. и чак тогава започнеш да инвестираш за пенсия, за да направиш $1.1 милиона на 65 г. трябва да спестяваш $800 месечно.
Преди 350г. индианците продали Манхатън на белите хора за 24 долара. Обикновено се казва, че белите изиграли червените. Но ако индианците бяха инвестирали тези $24 в СиП с неговата средно-годишна доходност от 8%, капитализацията за 350г. щеше да превърне 24-те долара в около 10 трилиона долара, което е повече от цената на всички имоти в Манхатън. (Верно, СиП тогава не е имало.)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ДесеткиЛевове Разгледай мнениеНабалончена - да, избушеняк - много силно казано. Колите се продават 20-25% над себестойност. Загубата в момента идва основно от research & dev. Демек ако спрат с това и просто само продават произведени коли, ще са на 0. Тая година почти ще удвоят капацитета, което значи че ще излязат на някаква мизерна печалба. 2017 мисля се предвижда ново удвояване (за 3-ката). С продажбите няма проблем, клиентите се редят на опашка. Компанията се развива добре, основния проблем е че големите могат да се развият по-добре и да и изядат хлебеца.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеТочно това е: и почти неминуемо ще стане. Ти ако си решил да си купиш електрическа кола - как ще искаш да се казва тя: Мерцедес или... Тесла? Не перничанин, ами и дупничанин даже няма да си купи тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеЕ, ами като не е Мерцедес, но кекава електрическа кола, поне би трябвало да е секси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнениеЕми то тя в момента прави загуба, чакай ти да направи печалба и после да почне да разпределя тази печалба като дивидент ... за да стигне до тебе.
Иначе ако не разпределя печалбата държиш и чакаш някой да купи акцията от теб ... щото я иска повече ... то това си е жива пирамида.
Да не говорим че аз съм много скептичен в продажбите ... не съм видял хора да чакат на опашка ... за да прави печалба трябва да стане масова ... а за момента не виждам такъв изглед.
Просто тази технология има проблем ... батерията ... ако там има някакво голямо технологично откритие .. което е много малко вероятно поради елементарни физични закони ....тогава да може и да тръгне ... НО
Дори и да стане ... как ще се конкурираш с VW, БМВ и Мерцедес или Форд и другите големи ... просто ще ги отнесат.
Така че моето мнение е че тази акция струва точно 0.
Коментар
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Synthe...us_metals#Gold
Synthesis of precious metalsНека да изсмучим Земята , тя не ни е нужна.
Коментар
-
Моята дето я карах
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеЕ, ами като не е Мерцедес, но кекава електрическа кола, поне би трябвало да е секси.
Аз лично толкоз пара за нея не бих дал.
Прилична на външен вид, интересна на вътрешен, но е простичка от вътре. Най много ме дразни че няма уют и лукс, малко като опел ми блъска...)) не че съм карал опел.
Но като вървене е много яка и стабилна, ми се струва такава.
И вечер тоя екран все едно си си в хола и гледаш телевизор ))))
Коментар
-
Първоначално изпратено от volaswap Разгледай мнениеDa
Аз експериментирам разни стратегии но съм в началото още.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнениеНякой трейдва ли опции тука?
Ама не само да ги купува и продава, ами да ги комбинира в по-сложни формули с позиции където шанса за печалба да се увеличи значително.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Iv_max Разгледай мнениеМеждувпрочем....в интерес на истината за съм карал Тесла в Женева. Ходих до Анеси на около 40-50 км от Женева с нея..едно много яко градче във Франция - вечеряхме.
Бях я взел на тест драйв.
И трябва да призная че си е много яка....странна малко ама яка.
И върви много....и много яка електроника има .
Ако ме питаш дали бих си сменил моя мерцедес със нея...не бих...но е яка определено. Малко ми е спемличка на мен...но пък е готина. Всъщност бая готина.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
Коментар