If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Първоначално изпратено от Black and white cat-footРазгледай мнение
какво да ти кажа, от над 2,000 компании в сащ от 19 век досега, само една не е фалирала - форд. а бяха близо и те на няколко пъти. като цяло е скапана индустрия за дългосрочна доходност
In late 2008, the company literally came within hours of bankruptcy before luckily landing a new round of funding that helped keep it afloat. CEO Elon Musk later admitted he didn't think Tesla would survive . . . that "things were probably f---ing doomed." This near-death episode was repeated in 2013.
Четох книгата за Мъск. Тесла буквално е била на часове от смъртта. И там добре, че е блъфирал като е казал, че е намерил парите и му дали съфинансиране. Иначе щял да фалира и един от акционерите да придобие компанията за жълти стотинки.
И SpaceX са били на ръба. Имали са пари за 3-4 месеца. ДОбре, че са успели да спечелят държавна поръчка от НАСА.
If investors think banks can only make a five per cent return, but they want a 10 per cent annual return in order to invest, then they will buy when the bank trades at half its book value per share.
Yet the second problem is one of capital. To work out a value per share, some certainty is required about the number of shares in issue, which is hard to know if regulators may force a bank to raise money by selling new shares to shareholders.
Всеки път когато Тесла го закъса с някой таргет, оня мошеник Мъск удвоява залога и обявява някой още по-голям план за следващите две години. Хората ще му се връзват докато има политическа подръжка
какво да ти кажа, от над 2,000 компании в сащ от 19 век досега, само една не е фалирала - форд. а бяха близо и те на няколко пъти. като цяло е скапана индустрия за дългосрочна доходност
In late 2008, the company literally came within hours of bankruptcy before luckily landing a new round of funding that helped keep it afloat. CEO Elon Musk later admitted he didn't think Tesla would survive . . . that "things were probably f---ing doomed." This near-death episode was repeated in 2013.
destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Всеки път когато Тесла го закъса с някой таргет, оня мошеник Мъск удвоява залога и обявява някой още по-голям план за следващите две години. Хората ще му се връзват докато има политическа подръжка
Гледайки джобс данните май че се наблюдава същия ефект както в Япония, а и вече донякъде и в Евросъюза - с лесни пари фирмите рядко фалират или имат нужда да се преструктурират, оттам и малкото уволнения и постоянно затягащия се трудов пазар. Но от друга страна икономикаъа се движи на минимална скорост както и запада ню бизнес формейшън
Не са толкова виртуалните Теслите,има какво да пипнеш все пак.
По скоро сега продават обещания и бъдеще,отколкото реален продукт(с тези малки количества коли)
В този ред на мисли е важно колко са оптимистите за тяхното бъдеще и развитие,отколкото реални продажби и доходност.
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Ще те разочаровам малко но....всъщност съм увеличил реализираната печалба с 2-3 %.
И държа позиции на загуба с под 2 %.
И сега по същество.....
Кой смее да шортва тесла?
Що не пада тесла - разбирачи?
разбирачо - колко пари има в обръщение и защо да пада нещо при отрицателни лихви? а мигар не може още да раздува в свободния облак от кеш,!? Някой трябва да се жертва да поеме картонажа, освен виртуални технологии като койна, защо не и полувиртуални като тесла?? )))))) Хората имат вяра, надежда в краен случай любов - колко струват според теб ??? Имат ли цена изобщо )))))
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар