If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Хахаха
От твоята уста критиката е меко казано неуместна
Проверявам ви чат пат тук рибите и ти си с най-грешните и губещи акции !
Мога да ти ги покажа даже една по една
Та почни първо да печелиш,после питай
Дошъл си за риба във форума ? Имаш нужда от помощ ми се струва, да ?
Хахаха
От твоята уста критиката е меко казано неуместна
Проверявам ви чат пат тук рибите и ти си с най-грешните и губещи акции !
Мога да ти ги покажа даже една по една
Та почни първо да печелиш,после питай
25% от личното ми състояние е в акции и по-специално само в една - TSLA, като това е от много години, така, че за компанията знам всичко. В тази връзка, концепцията за това как ей сега ще се създаде кола и ще се превземе пазара е .... крайно налудничава. Прототип е лесно да създадеш, още по-лесно е да го презентираш, но да създадеш производствена линия за него и да имаш positive cash flow от продукта е сто пъти по-трудно. Лусид Мотърс и Ривиан в момента го изпитват на собствен гръб, защото произвеждат автомобили, които продават на загуба, като това в момента е толкова драматично при Лусид, че ми е трудно да си представя как ще избегнат фалита. Форд продават на загуба електромобилите си, като средно губят по 700 щатски долара на кола. Фолксваген продават ID 4 на загуба, а също и Дженеръл Мотърс. Стелантис са на нула от електромобилите си, като всички изброени компании имат годишна печалба, генерирана от автомобилите с ДВГ. Например, Фолксваген и Тойота правят марджин от 2000 долара средно на автомобил - ДВГ и хибриди. И тук идва забавната част .......... Тесла прави печалба между 9000-9500 долара на всяка продадена кола, като това постижение е невиждано в сектора и дори никой не е близо до него. Още по-забавно е, че за времето, през което Фолксваген произвежда 1бр. ID4 Тесла сглобява 3бр. от Модел Y. При тези данни да се опитваш да влизаш на този пазар е ритуално самоубийство дори и да се казваш Apple. Да не говорим, че в рамките на настоящото десетилетие FSD или иначе казано full self driving вероятно ще е стандарт при автомобилите, а с тази технология разполага само Тесла. Тим Кук не е тъп и знае това. Така, че Епъл ще пропусне тази "възможност".
А,стигнахме даже минахме 3 трилиона!Минахме ги ..след 2 години 4 трилиона .Това е .Сега даже Епъла взима дял и от търсачките Сафарито все повече става предпочитано.Ами ако изкараме и кола ,Ел кола Тогава даже не ми се и мисли . .Акция таргет 1000 долара
25% от личното ми състояние е в акции и по-специално само в една - TSLA, като това е от много години, така, че за компанията знам всичко. В тази връзка, концепцията за това как ей сега ще се създаде кола и ще се превземе пазара е .... крайно налудничава. Прототип е лесно да създадеш, още по-лесно е да го презентираш, но да създадеш производствена линия за него и да имаш positive cash flow от продукта е сто пъти по-трудно. Лусид Мотърс и Ривиан в момента го изпитват на собствен гръб, защото произвеждат автомобили, които продават на загуба, като това в момента е толкова драматично при Лусид, че ми е трудно да си представя как ще избегнат фалита. Форд продават на загуба електромобилите си, като средно губят по 700 щатски долара на кола. Фолксваген продават ID 4 на загуба, а също и Дженеръл Мотърс. Стелантис са на нула от електромобилите си, като всички изброени компании имат годишна печалба, генерирана от автомобилите с ДВГ. Например, Фолксваген и Тойота правят марджин от 2000 долара средно на автомобил - ДВГ и хибриди. И тук идва забавната част .......... Тесла прави печалба между 9000-9500 долара на всяка продадена кола, като това постижение е невиждано в сектора и дори никой не е близо до него. Още по-забавно е, че за времето, през което Фолксваген произвежда 1бр. ID4 Тесла сглобява 3бр. от Модел Y. При тези данни да се опитваш да влизаш на този пазар е ритуално самоубийство дори и да се казваш Apple. Да не говорим, че в рамките на настоящото десетилетие FSD или иначе казано full self driving вероятно ще е стандарт при автомобилите, а с тази технология разполага само Тесла. Тим Кук не е тъп и знае това. Така, че Епъл ще пропусне тази "възможност".
Лъжат рибата,не ги слушай ! И вадят после пълни мрежи
Тех.акции много тежат тук и са пълни с хелии !
Асансъора ще сваля много етажи
"Проракувам " ,че някаква лоша новина ще излезе следващата седмица с която ще обяснят спада,който спад обаче е програмиран много преди това.
За мен неизвестното е каква ще е новината
А,стигнахме даже минахме 3 трилиона!Минахме ги ..след 2 години 4 трилиона .Това е .Сега даже Епъла взима дял и от търсачките Сафарито все повече става предпочитано.Ами ако изкараме и кола ,Ел кола Тогава даже не ми се и мисли .Акция таргет 1000 долара
Замисли се за кариера на писател на фантастични разкази.Имаш талант
Лъжат рибата,не ги слушай ! И вадят после пълни мрежи
Тех.акции много тежат тук и са пълни с хелии !
Асансъора ще сваля много етажи
"Проракувам " ,че някаква лоша новина ще излезе следващата седмица с която ще обяснят спада,който спад обаче е програмиран много преди това.
За мен неизвестното е каква ще е новината
А,стигнахме даже минахме 3 трилиона!Минахме ги ..след 2 години 4 трилиона .Това е .Сега даже Епъла взима дял и от търсачките Сафарито все повече става предпочитано.Ами ако изкараме и кола ,Ел кола Тогава даже не ми се и мисли . .Акция таргет 1000 долара
Лъжат рибата,не ги слушай ! И вадят после пълни мрежи
Тех.акции много тежат тук и са пълни с хелии !
Асансъора ще сваля много етажи
"Проракувам " ,че някаква лоша новина ще излезе следващата седмица с която ще обяснят спада,който спад обаче е програмиран много преди това.
За мен неизвестното е каква ще е новината
Коментар