Лелеее кой помпа така Robinhood ?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от sirFaith Разгледай мнениеКато дребен акционер в Alibaba считам че отчета не е добър - имаме увеличение на приходите, но печалбата намалява .. по-скоро позитивно реагират , че увеличават изкупуването на акции от 10 на 15 млр долара до 2022 .. това са ти едно 3% от капитала, което за дългоросните инвеститори като мен е супер новина .. Другото което споменяват е че целия ЕС е въвел ДДС за малките пратки ( не само България), но като цяло международните приходи са в пъти по-малко от вътрешния пазар ... Друго което ме накара да се замисля е някакви китайци имат онлайн презентация на отчета, целия свят може да гледа презентация на англисйки, да задава въпроси по отчета и се знае кога ще излезе ( това е начин за привличане на чужди инвеститори )... Химимпорт дето си удвоих позицията под левче има да хвърляш боб кога ще качат отчета в х3news ... друг сериозен минус за българските компании, явно доста време отнема да гласят цифрите .. сега 7-8 Август ще излезе консолидиран отчет за Q2 Беркшир хатауей ... холдинг от стотици компании, а нашите едва успяват да си подадат неконсолидираните от 1 компания в крайния срок 31 Юли .. смях ...
А за сравнението... човек, ние нямаме икономика. Какви отчети, какви пет лева. И аз да бях на Химимпорт и на мен нямаше да ми дреме. За днес на БФБ към 15:45 часа имаме общо 169 сделки.
- 1 like
Коментар
-
Като дребен акционер в Alibaba считам че отчета не е добър - имаме увеличение на приходите, но печалбата намалява .. по-скоро позитивно реагират , че увеличават изкупуването на акции от 10 на 15 млр долара до 2022 .. това са ти едно 3% от капитала, което за дългоросните инвеститори като мен е супер новина .. Другото което споменяват е че целия ЕС е въвел ДДС за малките пратки ( не само България), но като цяло международните приходи са в пъти по-малко от вътрешния пазар ... Друго което ме накара да се замисля е някакви китайци имат онлайн презентация на отчета, целия свят може да гледа презентация на англисйки, да задава въпроси по отчета и се знае кога ще излезе ( това е начин за привличане на чужди инвеститори )... Химимпорт дето си удвоих позицията под левче има да хвърляш боб кога ще качат отчета в х3news ... друг сериозен минус за българските компании, явно доста време отнема да гласят цифрите .. сега 7-8 Август ще излезе консолидиран отчет за Q2 Беркшир хатауей ... холдинг от стотици компании, а нашите едва успяват да си подадат неконсолидираните от 1 компания в крайния срок 31 Юли .. смях ...
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеЧестит август. От утре продължаваме с рекордите. Въпросът е кое ще води дружината. Смятам, че теховете ще изостават малко, но покрай новините може тук таме да правят шипове нагоре. Газовите и всякакви копачи имат още да катерят. Финовете също са една идея подценени. Като цяло обаче очаквам всичко да катери.
Коментар
-
Честит август. От утре продължаваме с рекордите. Въпросът е кое ще води дружината. Смятам, че теховете ще изостават малко, но покрай новините може тук таме да правят шипове нагоре. Газовите и всякакви копачи имат още да катерят. Финовете също са една идея подценени. Като цяло обаче очаквам всичко да катери.
Коментар
-
IPO-то откъде знаеш, че ще е на цена под fair value? Защото само ти знаеш това, което си написал и всички други, включително самите китайци са шарани ли?
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнениеАми трябваше отдавна вече да си има Академия по "Стъкмистика", за какво трябва да се преквалифицират кадри от други специалности хи-хи..
Казвам аз как бих играл, ако трябва да инвестирам във "value". Мой начин, не по теорията -> Участвам в IPO-то на Volvo Cars в края на годината, на Nasdaq Stockholm. Да не се бъркат с AB Volvo, които са Volvo Group и са публични много отдавна. Volvo Cars са отделна компания и преди е била собственост на FORD Motors, а в момента 100% собственици са китайците Geely. Само че сега са измислили впечатляващ план за развитие: Volvo Cars да придибие постепенно сегашния си собственик и да стане 100% собственик на китайското подразделение. В момента това все още не е възможно, защото още имало ограничение, чужда компания да може да притежава само 50% от автопроизводител в Китай. Догодина това ограничение пада и тогава ще направят пълното сливане. В резултат Volvo ще стъпят здраво на китайския пазар. Всичко ще се произвежда в Китай, както и досега, но ще имат пълен контрол как да процедират за продажбите в Европа. Дали ще внасят само части и ще ги сглобяват или друга схема, ще видят кое им е най-изгодно. От там ще дойде валюто, от възможния висок марж печалба на пазари извън Китай, а същевременно ще са напълно конкурентни в самия Китай, все пак производството ще си е там.
https://www.media.volvocars.com/glob....volvocars.com
https://www.futurecar.com/4755/Volvo...a-Possible-IPO
Уточнение: Ограничението за таван 50% собственост на китайски автопроизводител е било премахнато 2018г. за производители на ел-коли (EV). Съответно Tesla не са чакали втора покана и в момента са си 100% собственици на китайското подразделение. Догодина падат ограниченията и за конвенционалните автопроизводители с ДВГ/хибридни двигатели и Volvo тогава ще правят сливането. Необходими са и разрешения от властите обаче. Иначе плана им е от 2030г да правят само ел-коли. За десерт може да се каже, че Volvo вече придобиха 49% от Polestar, китайски производител на EV-та, с мераци да се конкурира с Tesla, Nio, Lucid Motors и подобни.
Очаквам преди IPO-то стратегията да е още по-добре обяснена, но бъдещите ходове изглеждат много добре обмислени с реална възможност ранните инвеститори да са доволни мисля. Не съм казвал, че непременно ще участвам, просто споделям какво чух докато ровех по друг повод. Тука не става въпрос за някаква нова компания, пръкнала се преди 1-2 години все пак.
Не разбираш какво ти казва. Не че американските компании ползват врътки в закона, а че отчетите им са тотална измислица изсмукана от пръстите. Защото ако е първото има и то голям смисъл да анализираш отчетите им и ако разбираш от счетоводство и корпоративни финанси ще ти стане ясна картинката
Ама ако е пълна измислица няма никакъв смисъл
Единствено можеш да вярваш в PEG, който магически е верен въпреки, че всичко било булшит
Разбираш ли? ...щото и аз не
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнениеАми трябваше отдавна вече да си има Академия по "Стъкмистика", за какво трябва да се преквалифицират кадри от други специалности хи-хи..
Коментар
-
Д.Петков , сигурно си прав за врътката и покрай ipo-то може да изкараш добри пари, но реално на авто пазара просто няма място за още големи играчи. Иначе и аз съм на мнение, че сега е момент човек да нагази до ушите в китайки. За жалост аз вече съм тежък там, пък и имам вече една по-рискова игра с падеж 20 август, и ще гледам отстрани. BABA, BZUN и КWEB ми изядоха бая от печалбата от газовите за юли.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение...
А за fair value... това е майтап за лапнишарани. И без това отчетите са фалшиви.
Казвам аз как бих играл, ако трябва да инвестирам във "value". Мой начин, не по теорията -> Участвам в IPO-то на Volvo Cars в края на годината, на Nasdaq Stockholm. Да не се бъркат с AB Volvo, които са Volvo Group и са публични много отдавна. Volvo Cars са отделна компания и преди е била собственост на FORD Motors, а в момента 100% собственици са китайците Geely. Само че сега са измислили впечатляващ план за развитие: Volvo Cars да придибие постепенно сегашния си собственик и да стане 100% собственик на китайското подразделение. В момента това все още не е възможно, защото още имало ограничение, чужда компания да може да притежава само 50% от автопроизводител в Китай. Догодина това ограничение пада и тогава ще направят пълното сливане. В резултат Volvo ще стъпят здраво на китайския пазар. Всичко ще се произвежда в Китай, както и досега, но ще имат пълен контрол как да процедират за продажбите в Европа. Дали ще внасят само части и ще ги сглобяват или друга схема, ще видят кое им е най-изгодно. От там ще дойде валюто, от възможния висок марж печалба на пазари извън Китай, а същевременно ще са напълно конкурентни в самия Китай, все пак производството ще си е там.
https://www.media.volvocars.com/glob....volvocars.com
https://www.futurecar.com/4755/Volvo...a-Possible-IPO
Уточнение: Ограничението за таван 50% собственост на китайски автопроизводител е било премахнато 2018г. за производители на ел-коли (EV). Съответно Tesla не са чакали втора покана и в момента са си 100% собственици на китайското подразделение. Догодина падат ограниченията и за конвенционалните автопроизводители с ДВГ/хибридни двигатели и Volvo тогава ще правят сливането. Необходими са и разрешения от властите обаче. Иначе плана им е от 2030г да правят само ел-коли. За десерт може да се каже, че Volvo вече придобиха 49% от Polestar, китайски производител на EV-та, с мераци да се конкурира с Tesla, Nio, Lucid Motors и подобни.
Очаквам преди IPO-то стратегията да е още по-добре обяснена, но бъдещите ходове изглеждат много добре обмислени с реална възможност ранните инвеститори да са доволни мисля. Не съм казвал, че непременно ще участвам, просто споделям какво чух докато ровех по друг повод. Тука не става въпрос за някаква нова компания, пръкнала се преди 1-2 години все пак.
Коментар
-
Терзу̀-умно, какво ти дреме за PEG и за каквото и да било тогава
По-добре си джиткай крипто
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеИ без това отчетите са фалшиви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение
Терзиев, AGRX сега ги виждам добри за купуване, не когато ти ги натовари. Май си изпил там един леген със студена вода досега.
Не съм и за момент мислил, че е нещо друго освен спекулация. Но не е чак толкова дива спекулация, защото имат одобрен, реален продукт + почти никакъв дълг.
Като цяло фармата (не биоспекулациите) изглежда валю, ама всъщност не е голяма далавера. От големите само Милан/Виатрис има наистина голям потенциал. От друга страна са на добри равнища за вход. Имена като BMY или Мерк са чудесни за част от портфейла, за да ги ползваш като обезпечение на лост.
А за fair value... това е майтап за лапнишарани. И без това отчетите са фалшиви.
Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнение
В моя слушай и guidance занапред си беше отличен... да не кажа перфектен, Говорим за forward P/E 2 с дълг малко повече от тазгодишната печалба!!!!! Просто сектора е натиснат, а CEOто е жена и определено инвеститорите не я харесват , особено при презентирането на тримесечен отчет.
Точно по тази причина 90% от търговията ми е кредитни спредове. Няма какво да се надявам, че пазарът ще забележи добрите компании, при положение че няма пазар.Last edited by terziеv; 31.07.2021, 17:11.
- 1 like
Коментар
-
А коя е компанията, ако не е тайна?
Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнениеВ моя слушай и guidance занапред си беше отличен... да не кажа перфектен, Говорим за forward P/E 2 с дълг малко повече от тазгодишната печалба!!!!! Просто сектора е натиснат, а CEOто е жена и определено инвеститорите не я харесват , особено при презентирането на тримесечен отчет.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение
Това че отчета е излязал добър, изобщо не е достатъчно. Цялата картинка се гледа. Най-важни са прогнозните бъдещи приходи. Пресен пример, на 29-ти юли, отчета на GILD показа печалба от $1.87 за акция, спрямо прогнозата от $1.73 и спрямо $1.11 за същия период миналата година. Тримесечните продажби са за $6.20В при прогноза €6.07В, мноооо добре звучи всичко, амъъъъ...акциите хлътнаха. Що? Ами щото очакванията за целогодишната печалба (за акция) е паднала до $4.70 - 5.05 спрямо предишните прогнози от $4.75 - 5.45. Може да са планирали нови разходи или нещо друго, което е намалило прогнозната печалба. Изненадки винаги са възможни и ние ги научаваме последни.
Но еуфория да се купува "всичко" вече няма, така е. Всички го виждаме това.
Коментар
-
Така като гледам, догодина по това време ttm P/Е на CAR ще е около 17
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнениеМчи аз съм дал пример с Forward P/E, не с обикновеното P/E и точно бъдещите парични потоци се отчитат.
А на всички които още вярват в понятия като "fair value", моите уважения към религията им, не ми пречат.
П.П. Върнах ти жеста с лайка, никъде не съм казвал че теорията за валюто е грешна, а твърдя че не ми дава edge да печеля, най-много леко да изпреваря инфлацията. А това не ме устройва.
Edge-а не е лесна работа. Ако беше всички щяха да го правят, а всички като го правят и то изчезва като възможност/opportunity. Така че всъщност теорията за ефективния пазар не е грешна
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнениеникъде не съм казвал че теорията за валюто е грешна, а твърдя че не ми дава edge да печеля, най-много леко да изпреваря инфлацията. А това не ме устройва.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Терзу̀, отдавна не си казвал нищо за Макрон... Гледам, че синдромът на Eххs-а е жив обаче, но зациклянето с Макрон ми липсва. Как се лекува това състояние - нямам идея. Май е нелечимо
Прочее, продължавам да смятам бетата на компании, които не се търгуват на борсата. Даже ми плащат за това и то доста добре. Трябва съвсем малко разбиране на CAPM и малко иконометрия/статистика. Нищо повече
Коментар
Коментар