Първоначално изпратено от Императорът
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моят портфейл в момента е следния.... а вашия ?
Collapse
X
-
-
Импов, ти си пристрастен към слузта, а това е опасно.. Така защитаваше и саламджийницата..А после Никиту на Салам... Ти разбира се нямаш аргументи защо слузта се задържа ниска и за шистовият газ..Да отиваща си епоха е, идват нови технологии и ще има още по- нови..Основният консуматор колите вече залязват да са на бензин..Така навремето никой не е вярвал, че конете няма да са основни за придвижване и не може без каляски..Само по- малко от 100г. от тогава..Интересното е, че се правиш и на голям химик и все твърдиш, че лекарствата се правят от слуз.. Можеш ли да посочиш колко процента е слузта във фармацията..Last edited by Kiro; 04.08.2018, 18:32.
Коментар
-
Каква отиваща си епоха, бе - приятели - ако основните ресурси утре вземат та изчезнат, това ще е краят на цивилизацията !!! Те затова са суровини - защото не могат да се ПРОИЗВЕДАТ - просто трябва да бъдат добити някъде. Или според вас новата епоха ще е да се покатерим обратно по дърветата?
Я се огледайте около ви - и си представете светът без слуз, без газ, без желязце, алуминийчец, медец, никелчец, въглища и т.н. и т.н. - че то какво изобщо ще остане? - Ами - едни плешиви шебеци по голи дирници - това... Кое е рисково, Киро - нещо по-сигурно има ли от това? Говориш ми за хапчета - ами то за да се произведат пак трябва суровина - често на петролна основа, трябва енергия, трябва машини... от овчи дараонки ли ще правиш лекарства и в каменно хаванче ли ще ги стриваш? Цялата икономика е по някакъв начин: производна на добивната и зависима от нея.
Здравко - това - че падна слузта на 30 кинта - бе супер. Първо - могъщите слузести компании се дисциплинираха откъм разходи и сега - на 70 зеленички за барелчец, печелят често пъти повече, отколкото преди - на сто зеленички. Второ - най-големите държави - производителки на слуз, разбраха, че на масата на преговорите трябва да се споразумяват за общото благо и да контролират цената на оптимални нива. Тия бльъ-бльъ с електромобилите - също полезно - слузестите компании се диверсифицират - инвестират ударно в енергетика, в газ, във ВЕИ. Нали разбирате - че без енергия не може, без транспорт не може - и каквото и ново нещо да се появи - пак слузестите компании ще го овладеят? Имат мангизите за това, имат експертите - имат всичко !!!Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнениеИмпов, да сме живи и здрави да видим, но да не се превърнат тези слузести компании в повод за шеги един ден , както Меком и Никито на салам...
Прекалено пристрастен ми се виждаш в една отиваща си епоха....Досега страни заложили на петрола имат доста проблеми..- Виж Венецуела и Арабските страни.. Това са само приятелски страхове..
Коментар
-
Импов, да сме живи и здрави да видим, но да не се превърнат тези слузести компании в повод за шеги един ден , както Меком и Никито на салам...
Прекалено пристрастен ми се виждаш в една отиваща си епоха....Досега страни заложили на петрола имат доста проблеми..- Виж Венецуела и Арабските страни.. Това са само приятелски страхове..
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
Ами все пак - признай - до голяма степен - аз: прав. Говорим за подмяна на сегашните коли с електрички - ето - експертите казват - това ще е неголям удар за петролните компании. Както казах - неслучайно те диверсифицират към обслужване на същите тия електромобили (големи вериги зарядни станции вече са в ръцете на ВР и Мидичката) и към природен газ... защото точецът за същите тия електромобили от нещо ще трябва да се фабрикува. В това отношение неслучайно Engie тази твърде могъща енергийна компания мисли като мене... или и нейните експерти са глупаци? Тия ме кефят, мислят горе-долу като мене.
Как ще растат петролните компании, ако това петно важи - не знам.
Ама те са велики компании по 300М, все ще измислят нещо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
Ето ти го поста.
Коригирай си го сам, да не виси, като символ на невежеството в интернет.
Жив и здрав!
https://imgur.com/a/WggD6KN
Киро - това спорим - електромобилите няма да прецакат слузестите компании. И до 10 години трудно ще стане. Впрочем И за туй навлизане на се подготвям - неслучайно се гувича в Rio Tinto - днес даже в БЛИЦ имаше статия за тях и за концесията им върху единственото на света находище от ебасикриптонит.
Новите технологии се променят ного бързо - лидерите днес могат да бъдат в мимансът утре... но който държи ресурсите, държи светът. Тия неща, дето ги продават в Амазонката и в Бандитът нито могат да бъдат произведени без слуз, нито да бъдат докарани от Китай до туканка без слуз... апропо - и хапчетата ги правят от слуз. Закъде без слуз?
Апропо - фармацията още ми е водещ отрасъл - от Гъските добре си папкам, Пфайзър и Санофи - тоже могъщи - ного. Ама... я виж колко са приходите в единият сектор и колко в другият? Газпром напримерно като приходи се равнява горе-долу на двете най-големи фармации на света... взети заедно.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Импов , не знам как се самонадъхваш за твоята слуз, но до 10г. прогнозата е да са масови електрическите коли, а до 15-20 и вече да са автономни...Всички големи компании работят за това..
За мен фармацията , новите технологиин и търговитя - Амазон и Али Баба и подобни са с по сигурно бъдеще..Все повече хора купуват онлайн.. Прави си сметка, че ти идва малка българска пенсия- средната е в момента 33-340 лева..Last edited by Kiro; 03.08.2018, 22:41.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение
1. Какво те кара да участваш в увеличението на ФНИБ, а да не си записал акции на Градус? Интересно ми е, защото аз съм точно на обратното мнение. Не участвах в увеличението на ФНИБ, но записах акции на Градус и другата седмица живот и здраве ще допълня.
2. Освен това, ако приемем че искаш да инвестираш в имоти, защо не Софарма имоти, а дори имаш ФПП, пук макар и 3%?
2. Не искам да инвестирам въобще в имоти. Всичко е въпрос на цена, а специално при ФПП ми се вижда, че малко прекалиха с разпродажбите. Чисто спекулативно съм ги взел. При БРЕф е съвсем друга бира, част от която ти споделих в точка 1. Другата част е, че предпочитам да използвам за "касичка" този фонд и еланата, а не Атерата. Един вид според мен може да се загуби най-малко при тези 2 компании.
Пътека се прави камък по камък!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
Че то санирането е по-голям разход, макар и еднократен.
За това - колко от слузта се ползва за негориво - експертите от ВР казват точно обратното на тебе - а ВР разбират от слуз, вярвай ми. Само 20% от слузта се ползва за фабрикуване на бензин и дизел, затова и на петролните компании въобще не им пука от някакви електробрички и как щели да изместят двигателят с вътрешно горене.
Коригирай си го сам, да не виси, като символ на невежеството в интернет.
Жив и здрав!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение
Убеден съм, че на много места по света има невероятно изгодни инвестиции, но за да имам предимство пред местните участници и пред огромните фондове, разполагащи с хиляди анализатори на служба не ми е достатъчно да знам кредитния рейтинг и да гледам просто числа.
Също така вярвам, че самите Sanofi и Pfizer ако имаха перспективи да завладяват нови пазари, щяха да инвестират в нови заводи и нови мощности например. Просто за тях планетата земя вече е малка, а Софарма е някакво мравуняче на нея, което ако успее да мръдне 3 метра и за всички мравчици ще има в пъти повече храна.
П.П. Между другото като ги даваш тези компании постоянно за пример, би ли споделил каква част от печалбата си раздават като дивидент и колко е той като % спрямо днешната им цена примерно?
Благодаря, че ме карате да издирвам важна информация.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеЕдинственото вярно в поста ти е - "експертите от BP".
Спри малко с писането. Опитай се да си спомниш, къде си го чел. Прочети го пак.
Ако си о'к след това, дай да го прочетем и ние и ни натрий носа.
В резултат на това търсенето на гориво от автомобилите се очаква да намалее до 18,6 млн. барела дневно през 2040 г. спрямо 18,7 млн. барела дневно през 2016 г., когато е съставлявало около една пета от общото търсене на петрол, сочат данните на BP.
https://www.investor.bg/drugi/338/a/...2040-g-256171/
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
Коментар