IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Pyramid - това което в момента правят доколкото съм запознат с хоризонталното дренажно сондиране е като се спусне сондата на дадена дълбочина в слоя който е пропит с петрол да започнат да я въртят в спирала която е хоризонтална и развивката и е километри. Така се получава много дълъг сондажен шнур - отвор с голяма площ през която в него да се изцежда петрола попил в скалите. Това безспорно е ефективна технология. Не виждам защо да трябва да се копае кухина с диаметър 200 метра, площта през която се изцежда петрола ще бъде по малка отколкото на тази спирала чисто логически оценявам - преценявам.
    Ами, не си внимавал. Милиметри. На входа 200, надолу 300...
    Last edited by Pyramid; 19.09.2018, 23:58.

    Коментар


    • Pyramid - това което в момента правят доколкото съм запознат с хоризонталното дренажно сондиране е като се спусне сондата на дадена дълбочина в слоя който е пропит с петрол да започнат да я въртят в спирала която е хоризонтална и развивката и е километри. Така се получава много дълъг сондажен шнур - отвор с голяма площ през която в него да се изцежда петрола попил в скалите. Това безспорно е ефективна технология. Не виждам защо да трябва да се копае кухина с диаметър 200 метра, площта през която се изцежда петрола ще бъде по малка отколкото на тази спирала чисто логически оценявам - преценявам.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Наистина ли искаш да чуеш?
        -Добре:
        Значи, укрепваш сондаж. Диаметърът долу, по-голям от този горе, пътят извит, усукан, радиусът на завой при диаметър над 200 мм, около 10 /десет/ метра. Решил съм въпроса. -Дай „формулата”.
        Имаш думата.
        Къде си го правил?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Кажете някое друго "изобретение" дето сте изобретили, и ще науча още една.

          Наистина ли искаш да чуеш?
          -Добре:
          Значи, укрепваш сондаж. Диаметърът долу, по-голям от този горе, пътят извит, усукан, радиусът на завой при диаметър над 200 мм, около 10 /десет/ метра. Решил съм въпроса. -Дай „формулата”.
          Имаш думата.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid

            Шо? Оставяме теб, ти знаеш там, една формула. Нищо, че не е по темата, някой ти я е написал, що не я приложиш и тук?
            Кажете някое друго "изобретение" дето сте изобретили, и ще науча още една.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Ето един клип за водорода: https://www.youtube.com/watch?v=f7MzFfuNOtY
              Подобни клипове има и за производството на батерии за ел. автомобилите. Всеки изразява своята гледна точка, всяка технология има предимства, ползи и недостатъци. Бъдещето ще покаже коя технология ще се наложи масово. Да не забравяме, че са намесени много интереси.
              Last edited by Innocent; 18.09.2018, 15:56.

              Коментар


              • Абе на мен ми се губи нещо смисъла от влак с водородни клетки ... Да е кола, камион - разбирам, ама влак, на който жицата с тока си му е опъната отгоре ....
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Така е. Колко гориво ще трябва, за да се зареди с водород и колко въглероден двуокис ще се отдели, смятано ли е?
                  Аз мисля че за тази сметка може да разчитаме на вас...

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid - не ги мисли, просто тестват технология.
                    Така е. Колко гориво ще трябва, за да се зареди с водород и колко въглероден двуокис ще се отдели, смятано ли е?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Въпросът е да им излезе въглеродния баланс, иначе...
                      Разкажете по-подробно моля, явно сте запознат детайлно?

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Pyramid - не ги мисли, просто тестват технология.

                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
                          Next step ...

                          В Германия тръгнаха първите в света влакове с водородни клетки

                          Те развиват скорост от 140 км/час и произведени от френската Alstom. Първите в света влакове, задвижвани с водородни клетки, от днес започват редовно да превозват пътници в Северна Германия, информират германски и австрийски медии.
                          Регионалният влак "Корадиа айЛинт", произведен от френския концерн Алстом (Alstom), свързва градовете Бремерфьорде, Куксхафен, Бремерхафен и Букстехуде. Два влака с нулеви емисии ще осигуряват редовния превоз на пътници по отсечката с дължина около 100 километра.

                          https://clubz.bg/73289-v_germaniq_tr...dorodni_kletki
                          Въпросът е да им излезе въглеродния баланс, иначе...

                          Коментар


                          • Next step ...

                            В Германия тръгнаха първите в света влакове с водородни клетки

                            Те развиват скорост от 140 км/час и произведени от френската Alstom. Първите в света влакове, задвижвани с водородни клетки, от днес започват редовно да превозват пътници в Северна Германия, информират германски и австрийски медии.
                            Регионалният влак "Корадиа айЛинт", произведен от френския концерн Алстом (Alstom), свързва градовете Бремерфьорде, Куксхафен, Бремерхафен и Букстехуде. Два влака с нулеви емисии ще осигуряват редовния превоз на пътници по отсечката с дължина около 100 километра.

                            https://clubz.bg/73289-v_germaniq_tr...dorodni_kletki


                            Коментар


                            • Скъпите автомобили произведени последните години имат по една дузина тракери които се включват периодично, може да се открадне но ще се открие.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • A group of researchers showed how a Tesla Model S can be hacked and stolen in seconds using only $600 worth of equipment

                                https://www.businessinsider.com/tesl...aign=buffer-ti

                                Коментар

                                Working...
                                X