IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн


    Ако търсим точното изразяване, не мисля, че "правопоточни" също е точен термин. ОСНОВНО, работното тяло в топлинните двигатели - отработва и се движи в една посока /поток/ и не може да се говори за обратен поток. В тоя смисъл, цикличността в действието на работното тяло /при НЯКОИ двигатели/ - си е в "прав" поток /правопоточни/.

    Тук някой с повече знания може да опонира, но това отново няма общо с конкретния въпрос.


    Според мен - правейки аналогия с казаното от мен долу, силите, ако и да имат различни посоки - действат по една директриса /направление, линия/ - и оттук идва и този термин "праволинейни".

    Това е моето мнение.
    "Правопоточни" е точният термин на български език открай време.
    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      https://www.blitz.bg/svyat/kakvo-pre...ews583328.html

      Naистина били правопоточни двигатели, извинявам се за грешката. Има ли такива или са в сферата на фантазиите и путин ни баламосва
      Има такива и, като устройство /но, не и като изпълнение, когато иде реч за постигане на конкретни показатели/ са най-елементарно устроени. Обаче, те могат да работят само отвъд звуковата бариера, като предварително се ускорят от друг двигател с твърдо или течно гориво. Давам си сметка, че елементът "шоу" би могъл и да е засилен / Путин сигурно знае/ но...
      Last edited by Pyramid; 05.03.2018, 02:14.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
        Може би е лош превод и става въпрос за правопоточни, а не за праволинейни реактивни двигатели.
        https://www.blitz.bg/svyat/kakvo-pre...ews583328.html

        Naистина били правопоточни двигатели, извинявам се за грешката. Има ли такива или са в сферата на фантазиите и путин ни баламосва

        Коментар


        • v_tin - в Русия някакви нови технологии сега няма да се развият, това не е съветския съюз и тогава имаше учени които работеха за държавата. Кой умен човек ще измисли нещо и ще им го даде на Путин и компания , дето децата им са на Запад..умния човек да даде на Русия чрез тях пък трябва нещо да не е добре с главата. Те са последните хора които ще научат ако в Русия някой изобрети нещо революционно и ще иска да ги изрита от Русия.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Може би е лош превод и става въпрос за правопоточни, а не за праволинейни реактивни двигатели.
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Днес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова
              Ако разсъждавяме, че вселената е била колкото футболна топка преди големия взрив, значи всичко е възможно....
              Иначе въпреки беглите си познания за двигатели с някакво горене, не съм чувал за праволинейни....

              Коментар


              • Днес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова

                Коментар


                • Pyramid - цялата им икономика е на японските гинки, но като вземат някой на работа го осиновяват и нямат право да го уволнят..японските гинки не са като другите гинки, самурайска работа. Както ги наемат доживотно ако сменят японците с българи от фабриките им един прав гвоздей няма да излезе, никой няма да се напъва да работи. След случая с Хонда ги е страх да не вземат някой японец на работа ако се е кандидатирал, защото това означава че той ще направи конкурентна фирма и ще им вземе пазарен дял.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Бъдещето е на горивните клетки - метан или водород и евентуално на газовите турбини, но е напълно възможно и нанофюжън да излезе и енергийната сага да приключи с гинкино хоро, ще играят и ще плачат пък ще си спомнят за енергийния бизнес в миналото и поне няма да са на кръгла нула а над нея от спомени.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Pyramid - Понасоник продадоха на Мъск технология за батерии и оборудването е тяхно производство във фабриката му, но когато купуваше батерии от тях качеството беше много високо защото са сортирали произведените при тях батерии и само екстра качество са му продавали за Теслите. Другите отиват на пазара за лаптопи и други устройства. Сега всяка произведена батерия трябва да я влага в пакетите на колите и не можа да произведе бройките от модел 3, защото няма качественни батерии за тях. Батериите за електрокарите никак не са лесни защото трябва да се еднакви капацитети, вътешно съпротивление и т.н.т., при разлика всички с познания в областта знаят какво се получава - някои батерии при заряд се зареждат а други остават недозаредени, при разреждане също. Та ще станат колите електрокари но няма да е чак толкова скоро и да се субсидират е голяма глупост, защото това няма да ускори чак толкова развитието на технологията във времето. Трябва да изтече много вода по Дунав да се появят по добри батерии и технология за производството им, а това никой не може да предскаже колко време ще отнеме. Батериите от китайските фабрики са много по лоши от тези на Панасоник, от там още не е излязла произведена и една батерийка която да има живот над 8 години. Това не пречи на китайците да са вдигнали копитото и да си представят как произвеждат батерийки за целия световен ел. транспорт. Понеже Волво е тяхна решиха че трябва да произвежда само електрокари и до няколко години да спре производството на петролни коли. Изхода от новата мода е ясен, ще и мине времето. Електрокарите така както им разрешават да се движат в разни централни зони на градовете след като поразбият улиците дори ще им забранят.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
                        Те тАва с лудите японци ме срази. Луди или не, не си продават енергото на Гинки...

                        Коментар


                        • v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • добре че от инвестора попреведат някоя друга истинска новина, че само с гадане от свинарника не се получава. в еропа си действат, а в булгарстанско както винаги бездеййстват
                            Автомобилните компании и правителството активизират усилията си в сектора, а това се отразява на продажбите

                            Коментар


                            • Навярно сте чували за един експеримент, който в крайна сметка не премина в голяма серия, но все пак бяха произведени няколко бройки. Става дума за електрическата Таврия, произведена в заводите на ЗАЗ, пише Факти бг. Знаете ли обаче, че това съвсем не е първият опит на Запорожец да произведе електрическа кола. Още през далечната 1973 (!) година на бял свят се появява електрически ЗАЗ-968.

                              Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/layfstayl/skoro...ews578850.html

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Не бих. Говорилнята е надолу, по стълбите.
                                ...да се не начуди човек. А така сладко хортуваше преди малко.

                                Коментар

                                Working...
                                X