IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Във въздуха има и азот, и кислород. При много високо налягане и температура, които се получават при дизелите, част от азота се окислява и се получава онова, за което питаш. Основно, причина е високата степен на сгъстяване, допринасяща, иначе, за по-висок термичен КПД и относително, по-ниския разход на гориво у дизелите.Не помня, дали е екзо-или ендотермична тази реакция но, азотните окиси са вредни и отровни, при разтваряне във вода, дават азотиста и азотна киселина. Гадост. Може да се избегнат, ако в двигателите навлиза само кислород но, директното фитриране на кислород от въздуха, е и трудно, и скъпо, и много нискоефективно. По-лесно им излиза изобщо да забранят дизелите.
    На мен пък ми се струва, че ни хвърлят в тиквите с тези азотни окиси за да си пробутват електрическите таралясници. Бензиновия двигател развива същата температура при горене, пък там няма азотен диоксид, няма АдБлу глупости.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Кога ще направят горивни клетки да метан-водород ? Ако някой започне да ги произвежда там да му копират технологията може да стане, а вече има такива клетки с кпд 85-90% и предимството им пред акумулаторите е огромно - ниско собственно тегло, живот който може да бъде 5 пъти по дълъг разбира се ако не са правени в Китай. Какво ще кажеш за 35 грама за 100 вата за час, като перце.
      Пак ти казвам, китайците много бързо се учат и изобщо не бива да бъдат пренебрегвани. Тяхната бизнес стратегия е масовото навлизане на стоки, които сриват свръхвисоката печалба, на която западът е свикнал И го обезкръвяват икономически, И заемат пазарни позиции.
      И, веднъж станали световен хегемон в областта, не знам, какво ще ги спре да вдигнат цените до изгодна само на тях стойност.
      Желязна сила с кадифена ръкавица.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
        Искам да питам. От къде идват азотните диоксиди в отработените газове в дизеловите двигатели. Тях посочват като токсични и ги измерват , но от къде се вземат.
        Във въздуха има и азот, и кислород. При много високо налягане и температура, които се получават при дизелите, част от азота се окислява и се получава онова, за което питаш. Основно, причина е високата степен на сгъстяване, допринасяща, иначе, за по-висок термичен КПД и относително, по-ниския разход на гориво у дизелите.Не помня, дали е екзо-или ендотермична тази реакция но, азотните окиси са вредни и отровни, при разтваряне във вода, дават азотиста и азотна киселина. Гадост. Може да се избегнат, ако в двигателите навлиза само кислород но, директното фитриране на кислород от въздуха, е и трудно, и скъпо, и много нискоефективно. По-лесно им излиза изобщо да забранят дизелите.

        Коментар


        • Искам да питам. От къде идват азотните диоксиди в отработените газове в дизеловите двигатели. Тях посочват като токсични и ги измерват , но от къде се вземат.

          Коментар


          • Кога ще направят горивни клетки да метан-водород ? Ако някой започне да ги произвежда там да му копират технологията може да стане, а вече има такива клетки с кпд 85-90% и предимството им пред акумулаторите е огромно - ниско собственно тегло, живот който може да бъде 5 пъти по дълъг разбира се ако не са правени в Китай. Какво ще кажеш за 35 грама за 100 вата за час, като перце.
            D.Y.F-091066

            Коментар



            • [/QUOTE]

              Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              v_tin - бъдещето е на всеядните автомобили, те ще са електрически и ще могат да използват и въглеводороди и чист водород плюс опцията да се зареждат направо и с ток. Технологии има но не са разработени и има много работа по тях, плюс неуточнени обстоятелства по отношение на интелектуална собственост и финансов резултат за тези които предоставят технологии. При всички положения няма да стане с пускане на пазара докато китайците ги копират и фалшифицират.
              Да са живи и здрави китайците, да правят технологиите по-бързо достъпни. Пък и те, в момента, рязко усилват иновационния си капацитет. Не тъгувай, Дани.

              Коментар


              • v_tin - бъдещето е на всеядните автомобили, те ще са електрически и ще могат да използват и въглеводороди и чист водород плюс опцията да се зареждат направо и с ток. Технологии има но не са разработени и има много работа по тях, плюс неуточнени обстоятелства по отношение на интелектуална собственост и финансов резултат за тези които предоставят технологии. При всички положения няма да стане с пускане на пазара докато китайците ги копират и фалшифицират.

                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Нямате умора, ей.

                  Коментар


                  • Снощигледах по ртл2 предаването грип-мотормагазинът. И в края на предаването дадоха на едно ауди-г-трон-170коня с натурален газ и на един хюндай йоник по 40 евро и трябваше да преминат 650км. И двете ги минаха като по добро беше ауди-то- то си зареди за 27 евро натурален газ и за 13 евро бензин и накрая на издихания но стигна целта около 20 минути преди хюндая. Той от своя страна свърши горивото до капка и кара около 30-40км на батерия.Направи ми впечатление че батерията не се зареди докрай- стоеше си все до средата заредена

                    Коментар


                    • Tesla's $US2.6 billion Elon Musk award is too much, Glass Lewis tells investors

                      sla shareholders should turn down a plan to grant Elon Musk a $US2.6 billion ($3.4 billion) award, the world's second-biggest proxy adviser recommended, potentially sapping the company's effort to assure investors that the co-founder isn't leaving any time soon.

                      The award, which could give chief executive officer Musk an additional 12 per cent of Tesla's shares, is too costly and will dilute other investors, Glass Lewis & Co said in a report to clients obtained on Monday by Bloomberg. Tesla needs majority shareholder approval at a March 21 special meeting to make the grant.

                      "Any relative comparison of the grant's size would be akin to stacking nickels against dollars," Glass Lewis said in the February 28 report, questioning why Musk would need one of the largest equity awards in history to keep him fully focused on the business.

                      Supporters have praised the compensation plan as a signal that Musk, 46, will remain at Tesla and that his other ambitions won't take priority over stock returns. Others have raised questions as to whether the proposed 10-figure package's purpose is to motivate Musk, who's already a billionaire and holds a 20 per cent stake, or a very expensive way of calming investors concerned that he'll abandon the maker of electric cars for one of his other ventures.
                      A spokesman for Palo Alto, California-based Tesla declined to comment.
                      SolarCity deal Glass Lewis's clients include more than 1300 institutional investors worldwide, though they aren't bound to heed its advice. In 2016, the advisory firm urged shareholders to reject Tesla's proposed acquisition of SolarCity, calling it a "thinly veiled bailout plan". Investors ultimately approved the merger.
                      Tesla's proposed award, first disclosed in January, would give Musk the option to buy as many as many as 20.3 million shares if the firm's market value increased to $US650 billion or more, and equally aggressive revenue and profit goals were met. Reaching those targets would make Tesla one of the world's biggest companies and its CEO perhaps the richest person on the planet.
                      Musk was granted a similar but smaller award in 2012, linked to market value and development and production of electric cars. Most of those goals have been met and the firm's share price has increased more than 10-fold. But the success has also underscored the company's dependence on its CEO - a risk factor that's routinely spelled out in regulatory filings.
                      Part-timer "Although Mr Musk spends significant time with Tesla and is highly active in our management, he does not devote his full time and attention to Tesla," the firm's annual report said, noting that he's also CEO of SpaceX. His other ventures, including start-up Neuralink and tunnel digger Boring Co, have fuelled speculation that he may be looking to spend less time at Tesla - a suggestion he's repeatedly rejected.
                      "I expect to remain CEO for the foreseeable future," Musk said on a February call with analysts. "There are no plans to make a change at this time."


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн


                        Ако търсим точното изразяване, не мисля, че "правопоточни" също е точен термин. ОСНОВНО, работното тяло в топлинните двигатели - отработва и се движи в една посока /поток/ и не може да се говори за обратен поток. В тоя смисъл, цикличността в действието на работното тяло /при НЯКОИ двигатели/ - си е в "прав" поток /правопоточни/.

                        Тук някой с повече знания може да опонира, но това отново няма общо с конкретния въпрос.


                        Според мен - правейки аналогия с казаното от мен долу, силите, ако и да имат различни посоки - действат по една директриса /направление, линия/ - и оттук идва и този термин "праволинейни".

                        Това е моето мнение.
                        "Правопоточни" е точният термин на български език открай време.
                        He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          https://www.blitz.bg/svyat/kakvo-pre...ews583328.html

                          Naистина били правопоточни двигатели, извинявам се за грешката. Има ли такива или са в сферата на фантазиите и путин ни баламосва
                          Има такива и, като устройство /но, не и като изпълнение, когато иде реч за постигане на конкретни показатели/ са най-елементарно устроени. Обаче, те могат да работят само отвъд звуковата бариера, като предварително се ускорят от друг двигател с твърдо или течно гориво. Давам си сметка, че елементът "шоу" би могъл и да е засилен / Путин сигурно знае/ но...
                          Last edited by Pyramid; 05.03.2018, 03:14.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                            Може би е лош превод и става въпрос за правопоточни, а не за праволинейни реактивни двигатели.
                            https://www.blitz.bg/svyat/kakvo-pre...ews583328.html

                            Naистина били правопоточни двигатели, извинявам се за грешката. Има ли такива или са в сферата на фантазиите и путин ни баламосва

                            Коментар


                            • v_tin - в Русия някакви нови технологии сега няма да се развият, това не е съветския съюз и тогава имаше учени които работеха за държавата. Кой умен човек ще измисли нещо и ще им го даде на Путин и компания , дето децата им са на Запад..умния човек да даде на Русия чрез тях пък трябва нещо да не е добре с главата. Те са последните хора които ще научат ако в Русия някой изобрети нещо революционно и ще иска да ги изрита от Русия.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Може би е лош превод и става въпрос за правопоточни, а не за праволинейни реактивни двигатели.
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X