Първоначално изпратено от 78-10
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеНавсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.
В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
Кого лъжат с това?!
Каква е истината за електромобилите
Представени са и двете гледни точки.
"Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"
Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА
съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН
НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."
На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?
Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.Last edited by 78-10; 11.02.2020, 12:31.
Коментар
-
Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.
В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
Кого лъжат с това?!
Каква е истината за електромобилите
Представени са и двете гледни точки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват
Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМного жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.
На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.
Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.
.................................................. ....
Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.
Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех!))
Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Е щом ти се кара бомба на колела пазарувай
Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.
Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.
https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/
Коментар
-
Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.
На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.
Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.
.................................................. ....
Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.
Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех!))
Last edited by безимeн; 10.02.2020, 21:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...
Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...
Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"...))
Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.
Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.
https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )
44.900 € (Brutto)
37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.
Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повече
И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...
Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...
Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"...))
Коментар
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )
44.900 € (Brutto)
37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.
Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повечеLast edited by v_tin; 10.02.2020, 19:22.
Коментар
Коментар