Първоначално изпратено от 13ADROL
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Лично преживяно: Когато е да се наложи, конкретният човек, и на бялото черно казва, и на черното-бяло. И не му пука, че фактите са други.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеИ с какво им помогна това, че за 1 миля дърпане се зарежда за да мине 1 миля?
Този по случайност има милион и двеста хиляди гледания дали не са си избили времето, бензина изгорен за майтапа т.н.?
Ето го и въпросния клип:
https://www.youtube.com/watch?v=RaGVoB4Zn-Y
Даже сега видях че съм го подценил, за 1 обиколка на пистата с дърпане на реген после теслата може да измине 5.6 обиколки от зареденото
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Чакай сега те нарочно теглеха така за да проверят колко зарежда. Иначе естествено че като теглиш за да се изтеглиш пускаш на свободно. Има си и режим за теглене също който освобождава спирането.
Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.
На всичкото отгоре, ако колата е засилена до някаква скорост и да я поставиш на този режим, при който са я дърпали, тя няма да мине сигурно и 100 метра, а със заредения от това ток ще мине също толкова.
Ясно е, че тези електромобили са изключително иновативни и да се върне част от енергията необходима за спирането на автомобила в батерията е прекрасно решение.
А иначе дърпането на колата ми напомня за един покоен вече шуменски зевзек, който помолил един да го дърпа от Варна до Шумен, щото колата му се повредила. И човекът го дърпал, обаче като дошли в Шумен, настоял да види каква е повредата. Отворил капака и видял, че колата на зевзека няма двигател. Може да е само виц, ама това ми напомни въпросното дърпане.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.Last edited by Mateev; 12.06.2020, 16:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНе само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Наскоро я взех и имах период от зимата, пак казвам на каране в София има безкраен рейндж. Няма как да свалиш батерията за 1 ден дори да си такси. Дори зимата. На дълъг път също е добре. Все пак е кола правена за американските магистрали и мащаби. При нас е овъркил тотален.
Иначе аз зареждам до 80% както казва чичко Елън и сутрин преди да тръгна от апа я пускам с по голям лимит да подгрее батерията докато се приготвя после си го връщам на 80.Last edited by DaveBG; 11.06.2020, 14:18.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНе само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
Коментар
Коментар