IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Политиката винаги е била пред икономиката. Проблемът е че често финансово силните лобита надделяват над обществения интерес и дълго време се забавяха ограниченията за вредните индустрии (Тютюн, алкохол, петрол, ДВГ).
    Вредните продукти е редно да се „наказват“ с акцизи, данъци и такси, за да се насърчи потреблението на по-добри алтернативи.

    Колкото по-бързо се отървем от ДВГ, толкова по-малко замърсяване ще има в градовете (където е концентрирано голяма част от населението), респективно по-малко заболявания, респективно по-малко смъртност, респективно по-ниски разходи за здравеопазване.

    Бонус е че EVта са много по-добри и приятни за шофьорите.
    Много си прав- например в германия да си заредиш колата ти струва около 1,20 на литър бензин- харчи 6,5/100. Да си заредиш ел колата е около 70 цента- нормално елколата харчи около 17/100. Добре дошъл в новия свят

    Коментар


    • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

      Не ми е ясно доколко елколите са по-малко вредни в глобален мащаб, защото електричеството, което използват, е произведено в по-голяма или малка степен от изгаряне на изкопаеми ресурси и, допълнително, харчат повече енергия за разкарването напред назад на масата на акумулатора.
      Изпълнени с електрохимични клетки, половината от тези им недостатъци, изчезват.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
        вредните индустрии (Тютюн, алкохол, петрол, ДВГ).
        Вредните продукти е редно да се „наказват“ с акцизи, данъци и такси, за да се насърчи потреблението на по-добри алтернативи.
        Не ми е ясно доколко елколите са по-малко вредни в глобален мащаб, защото електричеството, което използват, е произведено в по-голяма или малка степен от изгаряне на изкопаеми ресурси и, допълнително, харчат повече енергия за разкарването напред назад на масата на акумулатора.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          А бе друго разправят производителите- че били длъжни да имат такива модели защото иначе ги санкционирали- демек политиката пред икономиката- ще вземем от сулю и пулю и ще дадем на грую. Това е в момента екологичната политика в автомобилостроенето
          Политиката винаги е била пред икономиката. Проблемът е че често финансово силните лобита надделяват над обществения интерес и дълго време се забавяха ограниченията за вредните индустрии (Тютюн, алкохол, петрол, ДВГ).
          Вредните продукти е редно да се „наказват“ с акцизи, данъци и такси, за да се насърчи потреблението на по-добри алтернативи.

          Колкото по-бързо се отървем от ДВГ, толкова по-малко замърсяване ще има в градовете (където е концентрирано голяма част от населението), респективно по-малко заболявания, респективно по-малко смъртност, респективно по-ниски разходи за здравеопазване.

          Бонус е че EVта са много по-добри и приятни за шофьорите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            А бе друго разправят производителите- че били длъжни да имат такива модели защото иначе ги санкционирали- демек политиката пред икономиката- ще вземем от сулю и пулю и ще дадем на грую. Това е в момента екологичната политика в автомобилостроенето
            Е, че то, в политиките, кое ли е чисто?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Ако Тесла не беше това което е сега дали хората щяха да я желаят, да се редят на опашки за всеки нов продукт, да предплащат заявки за автомобили, които ще получат след години и в крайна сметка да накара всички големи производители да обявят края на ДВГ?!?
              А бе друго разправят производителите- че били длъжни да имат такива модели защото иначе ги санкционирали- демек политиката пред икономиката- ще вземем от сулю и пулю и ще дадем на грую. Това е в момента екологичната политика в автомобилостроенето

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Пък и кой, ако не той знае, че пазарът е основно емоционален?
                Именно. Отличен маркетинг, чрез който влияят силно на емоционално ниво и се буди интереса на хората към новото.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Това което търсиш го правят другите елетрички като Нисан лийф, рено зоуи, vw e-golf и т.н.
                  Не знам защо постоянно някой се опитва да дава акъл на Мъск, че нямало смисъл да прави това или онова.
                  Досега трябваше да си разбрал, че каквото подхване го прави като никой друг.

                  Целта на Мъск не е да прави екологичен автомобил! Целта е Тесла да спомогне за пълно преминаване към електрически транспорт и генериране на чиста (устойчива) енергия. Как се постига такава цел, как ще накараш хората да променят навиците и предубежденията си? Като създадеш желан продукт който надхвърля очакванията на потребителя във всеки аспект.

                  Ако Тесла не беше това което е сега дали хората щяха да я желаят, да се редят на опашки за всеки нов продукт, да предплащат заявки за автомобили, които ще получат след години и в крайна сметка да накара всички големи производители да обявят края на ДВГ?!?
                  Пък и кой, ако не той знае, че пазарът е основно емоционален?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Да си продължа мисълта: С батерия като на Тесла, и мотор 3 пъти по-„слаб”, вдигаме пробега съответно. Щото, няма чак какво толкоз да разбутваме въздуха.
                    Това което търсиш го правят другите елетрички като Нисан лийф, рено зоуи, vw e-golf и т.н.
                    Не знам защо постоянно някой се опитва да дава акъл на Мъск, че нямало смисъл да прави това или онова.
                    Досега трябваше да си разбрал, че каквото подхване го прави като никой друг.

                    Целта на Мъск не е да прави екологичен автомобил! Целта е Тесла да спомогне за пълно преминаване към електрически транспорт и генериране на чиста (устойчива) енергия. Как се постига такава цел, как ще накараш хората да променят навиците и предубежденията си? Като създадеш желан продукт който надхвърля очакванията на потребителя във всеки аспект.

                    Ако Тесла не беше това което е сега дали хората щяха да я желаят, да се редят на опашки за всеки нов продукт, да предплащат заявки за автомобили, които ще получат след години и в крайна сметка да накара всички големи производители да обявят края на ДВГ?!?

                    Коментар


                    • Да си продължа мисълта: С батерия като на Тесла, и мотор 3 пъти по-„слаб”, вдигаме пробега съответно. Щото, няма чак какво толкоз да разбутваме въздуха.
                      Last edited by Pyramid; 17.06.2020, 14:05.

                      Коментар


                      • Някой ще ми обясни ли, за чий са ми 200 киловата там, където 80 стигат? Пробегът е функция и на това, колко ти е тежък кракът, в крайна сметка. И нормалное водачи сме повече...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo с бг регистрация


                          Matt Leistner преди 3 седмици

                          Thats it!? Just one Race with a sleeping Porsche driver!?



                          32



                          Cars with Pilot Tseno




                          преди 3 седмици


                          Matt Leistner hey Matt, that’s all we could film. I do apologise, however the cars belong to a specific owner I can’t decide how much he want to race. Also the Tesla took very long time to cool down between the starts, which led to even more time losses. Hopefully you understand. Cheers!

                          Този модел не е най-бързия на Тесла. Да не говорим за разликата в цената: Теслата е 100, а Поршето 200 хил евро.

                          Преднината от стотна от секундата при тайкана струва 100 евро. Който има възможност и мерак няма лошо нека ги дава

                          Ето това вече е по-обективно сравнение, т.к са ползвали за сравнение най-бързата към момента модификация на Тесла S.
                          В половината от опитите Поршето е по-бързо, а в другата половина Теслата.




                          (интересната част е след 12:20)

                          Коментар


                          • https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo с бг регистрация



                            Matt Leistner преди 3 седмици

                            Thats it!? Just one Race with a sleeping Porsche driver!?



                            32








                            Cars with Pilot Tseno







                            преди 3 седмици


                            Matt Leistner hey Matt, that’s all we could film. I do apologise, however the cars belong to a specific owner I can’t decide how much he want to race. Also the Tesla took very long time to cool down between the starts, which led to even more time losses. Hopefully you understand. Cheers!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Не те знам какво и как зареждаш ама аз преди два дни се прибрах в Бг и на една бензиностанцич се засякохме с една тесла. Заедно влязохме на зарядка- аз заредих и дръпнах колата встрани, ядохме сладолед, гумите гледах, шматкахме се малко човека остана да зарежда
                              Тествах един път зарядното в Пловдив - бързо зарежда но не ми се е налагало повече. Всяка сутрин колата ми е напълно заредена.
                              Човека на чарджера най-вероятно е ходил и до тоалетна и след още 5-10 мин след тебе е тръгнал какво толкова? Ако си с деца 20те минути зареждане ще ти се видят малко.
                              Last edited by DaveBG; 14.06.2020, 10:15.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Писал съм 2 страници по назад колко е яко с регена понеже не си изтриваш накладките. Има 2 режима може напълно да спира с регена може и само .
                                Не те знам какво и как зареждаш ама аз преди два дни се прибрах в Бг и на една бензиностанцич се засякохме с една тесла. Заедно влязохме на зарядка- аз заредих и дръпнах колата встрани, ядохме сладолед, гумите гледах, шматкахме се малко човека остана да зарежда

                                Коментар

                                Working...
                                X