IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...
    Никога не може да избиеш електрически автомобил през разход за гориво. Особено за лични нужди. Налагането на електрическите автомобили е политическа глупост и е абсурд.

    В градовете най-голямото замърсяване е от триенето на гумите и спирачните дискове в Асфалта. Това създава смога, а не газовете.

    Реалното решение, за чистота са автомобили само бензин с фабрични газови. И умопомрачителни данъци за джипове и лимозини, които не са нужни на никой. Големите литражи.

    Това е истинска политика за чистота и реални решения. Всичко друго е безумие!

    Трябва да си мега тъп, за да смяташ, че с електрически автомобил може да пестиш.

    Разликата в цената е огромна и никога не може да се избие. Трябва бензина да стане 15 лева литъра, а всичко друго да се запази. В очертаващите се 5-10 години на изключителни ниски цени на петрола да имаш електрическа кола е не само проява на лош вкус, но и пълна БУНАЩИНА.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...
      Резервоара на теслата струва 50к, резервоара на колата 50лв.
      Коя кола има 120 литра резервоар?
      Колко резервоара трябва да напълниш по 100лв за да изхарчиш 50к - 500. С един резервоар се минават 1000км - 500к км за да си избиеш резервоара батерията) на теслата.
      Аз карам от 93г а имам само 300к км. А уж бая карам. Сменил съм 5 коли
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
        Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Ами в този случай ще говорим за хибрид- има едно клипчев тубата- един кара туизи, а на покрива генератор и от генератора вървят жици към купето- явно зарежда докато кара. Също в другия форум- екарс.бг един си беше пуснал фантазиите- купуваш си генератор/голям/, прибираш се от работа пускаш генератора и той зарежда колата електричката. До тук добре, ама приказката продължава- генератора е свързан с парното на къщата и хем топлиш къщата, хем зареждаш колата. Като го прочетох и се смях с гъ........ си
          Движение и отопление са различни функции, а авто.обилът е хибриден, когато ЗА,ДВИЖЕНИЕТО си, използва повече от един източник на енергия. Иначе, посмей се, няма лошо. То и гъзът, излиза, е човек, и той, явно, си търси емоции...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Да подскажа нещо? Има вариант да се вграждат по електричките и газови отоплители за купето. Колко ще изгори, тогава? При положение, че и батерията се темперира (има си начини, особено, доде е на заряд), увеличението на разхода може да остане само за по-тежките пътни условия.
            Ами в този случай ще говорим за хибрид- има едно клипчев тубата- един кара туизи, а на покрива генератор и от генератора вървят жици към купето- явно зарежда докато кара. Също в другия форум- екарс.бг един си беше пуснал фантазиите- купуваш си генератор/голям/, прибираш се от работа пускаш генератора и той зарежда колата електричката. До тук добре, ама приказката продължава- генератора е свързан с парното на къщата и хем топлиш къщата, хем зареждаш колата. Като го прочетох и се смях с гъ........ си

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш
              Валентий, ти четеш ли? Съвсем малко по-долу. Една бутилка пропан-бутан, и за цяла зима, ти е топло в купето. Разход на ток -3-5 вата за магнетвентила и 15-50 вата - за вестилатора. И край. Буквално, за секунди. Имах ЗАЗ (968 А, истински!) , Печка - един път...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                Вате батерията се загрява когато се използва.
                Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Не помня, ако искаш се върни около 20-30 страница в началото, там са ми сметките и коментарите на хората. Мисля че смятах някакво обслужване, но не съм сигурен. Идеята беше че колата ще се кара 150000 за 10 години. Сметката излизаше на нула около точно 150000км за зои и клио. До там бензиновата беше напред с парите. След това вече излиза напред електричката. Това беше без премията- чиста цена. Като се сложи премията нещата стават други- вчера погледнах премията от държавата е вече 6000 евро и от рено е 3900 евро / май беше платено гориво/ и още някакви 100 евро но разбрах за какво са, тоест 10000 евро премия. При цена от около 25000 евро и премия 10000 евро нещата изглеждат по друг начин спрямо бензиновата кола. Е пак има какво да се желае- има разходомер при различни температури колко може да минеш с пълна батерия- най- много 400км, при + температури и мисля че 200км/ не съм сигурен/ при -15градуса. Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
                  Да подскажа нещо? Има вариант да се вграждат по електричките и газови отоплители за купето. Колко ще изгори, тогава? При положение, че и батерията се темперира (има си начини, особено, доде е на заряд), увеличението на разхода може да остане само за по-тежките пътни условия.

                  Коментар


                  • Вате батерията се загрява когато се използва.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                      То тия смети важат и за двг. Зимата с бензинка ако ходиш до работа на 5-10 км и е студено, ти харчи двойно докато загрее. Не те ли е яд?
                      Доста по малко е загубата спрямо електрокара

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
                        То тия смети важат и за двг. Зимата с бензинка ако ходиш до работа на 5-10 км и е студено, ти харчи двойно докато загрее. Не те ли е яд?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Това само с горивото ли го смяташ защото има и едни консумативи и обслужвания. А ако нещо по двигателя или скоростната кутия ти се счупи извън гаранцията?
                          Не помня, ако искаш се върни около 20-30 страница в началото, там са ми сметките и коментарите на хората. Мисля че смятах някакво обслужване, но не съм сигурен. Идеята беше че колата ще се кара 150000 за 10 години. Сметката излизаше на нула около точно 150000км за зои и клио. До там бензиновата беше напред с парите. След това вече излиза напред електричката. Това беше без премията- чиста цена. Като се сложи премията нещата стават други- вчера погледнах премията от държавата е вече 6000 евро и от рено е 3900 евро / май беше платено гориво/ и още някакви 100 евро но разбрах за какво са, тоест 10000 евро премия. При цена от около 25000 евро и премия 10000 евро нещата изглеждат по друг начин спрямо бензиновата кола. Е пак има какво да се желае- има разходомер при различни температури колко може да минеш с пълна батерия- най- много 400км, при + температури и мисля че 200км/ не съм сигурен/ при -15градуса. Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            мечти
                            Правилно. Движат света.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Амиииииии аз смятах за рено зои и клио- излезе че си плащаш с покупната цена около 150000км напред. Сега въведоха някакви бонуси че не знам, може би трябва да смятам пак. Ама то и това не си е работа, утре като махнат бонусите, какво ще правят хората
                              Това само с горивото ли го смяташ защото има и едни консумативи и обслужвания. А ако нещо по двигателя или скоростната кутия ти се счупи извън гаранцията?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Да, ама милион мили, сменяш батерията, и още толкова...
                                мечти

                                Коментар

                                Working...
                                X