IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
    Не съм влизал много в тази тема, но не излиза ли, че Фолксваген е по-добрият и по-евтин EV?


    How does the ID3 and ID4 compare vs competitors? According to ADAC sourced analysis the VW ID3 brings a cost of 41.6 cents per km vs key competitors including Tesla Model 3 at 47.4 cents per km. VW showed a comparison between the ID4 and Tesla Model Y with a price ~€10k below offering similar range and battery size. The head of Sales VW ID was clear that the most recent review published by the German Magazine Automotorsport on the VW ID, was something they were looking very closely at and would provide potentially room for improvement going forward. VW is looking to carry out over the air updates early next year and update the 2 functions out of the 300 total functions that are available.
    Какво е по-добър автомобил за теб? Ако цената е единствения критерии – да ID 3 е 2-3 хил евро по-евтин от Модел 3 за сравними по капацитет батерии.
    Не е случайно че има различни сегменти за вкуса и възможностите на купувача. Тесла е сравнима с Мерцедес, Ауди, БМВ, Порше.
    Ако сравняваш каталожната цена на бензинов голф с 90кс с Мерцедес (C клас) е ясно кое е по-евтино. Същата работа е и с ID 3 сравнено с Тесла 3. Но е похвално че вървят в тази посока.
    VW ID4 е по-близо като сравнение с Тесла Y. Но когато някой реши да купува EV, освен цената преценява и други фактори. Тесла е лидер по брой и наличност на зарядни станции (пътуване на дълги разстояния), най-голям пробег и ефективност, постоянно подобряване на автомобила, динамика и сигурност.

    Click image for larger version

Name:	RANGE.jpg
Views:	1
Size:	26.1 КБ
ID:	3662768



    Click image for larger version

Name:	CHARGE.jpg
Views:	1
Size:	23.7 КБ
ID:	3662769


    Click image for larger version

Name:	SPEED.jpg
Views:	1
Size:	28.4 КБ
ID:	3662770

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

      EС не забрани ли най-старите ?
      Една LED крушка (Филипс, Осрам) има поне 10к часа живот и ползва само 25% от електроенергията на най-старата, матовата светлина е супер, ти печелиш, държавата печели, предполагам ще се задържат дълго.
      Аз такава ползвам и за фаровете (които изгаряха поради честото присветване) и за задния регистрационен номер (която изгаряше заради откритата влага и вода) вече две години, и на двете места си светят.

      SpaceX wins contract to build missile tracking satellites for US military
      Starlink isn't just for broadband anymore.
      Разбира се, ама иначе сме параноици и конспиратори ....
      Реалисти сме за бога, няма безплатен обяд.

      С какво е толкова специален тоя Кевин ????
      Ама естествено, че Тесла е дата компания.
      Waymo обаче, със помоща на Google Maps им диша във врата.
      Ако искам да замразя пари за дългодишен период от 7-10 год и и аз бих си купил спекулативно.за макс 5% от портфейла.
      Иначе акцията е волатилна колкото биткойна, може и да избичи небето като Амазона, ама дълго-дългосрочно.
      Обясни ми как точно Уеймо им диша във врата? За да си дата компания, има едно много просто условие - трябват ти данни, колкото се може повече. Как според теб няколко коли които обикалят веднъж на няколко години по улиците с цел заснемане, могат да се сравнят с 500 000 тесли които се движат ВСЕКИ ден по цял свят и освен снимки качват и шофьорско поведение, знаци, светофари, ремонти и въобще всичко което се случва в реално време.
      Очевидно нямаш представа какво точно означава дата компания, и колко трудно е да се бориш с монополиста, който вече е влезнал дълбоко в тази област. Защо според теб Гугъл вече 20 години са непоклатими на върха в търсачките?

      Коментар


      • Не съм влизал много в тази тема, но не излиза ли, че Фолксваген е по-добрият и по-евтин EV?


        How does the ID3 and ID4 compare vs competitors? According to ADAC sourced analysis the VW ID3 brings a cost of 41.6 cents per km vs key competitors including Tesla Model 3 at 47.4 cents per km. VW showed a comparison between the ID4 and Tesla Model Y with a price ~€10k below offering similar range and battery size. The head of Sales VW ID was clear that the most recent review published by the German Magazine Automotorsport on the VW ID, was something they were looking very closely at and would provide potentially room for improvement going forward. VW is looking to carry out over the air updates early next year and update the 2 functions out of the 300 total functions that are available.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
          А най-старите крушки с нажежаема жичка са още на пазара. Което доказва икономическия закон, че колкото по-старо и по-масово е едно нещо, толкова по-голям шанс има да оцелее.
          EС не забрани ли най-старите ?
          Една LED крушка (Филипс, Осрам) има поне 10к часа живот и ползва само 25% от електроенергията на най-старата, матовата светлина е супер, ти печелиш, държавата печели, предполагам ще се задържат дълго.
          Аз такава ползвам и за фаровете (които изгаряха поради честото присветване) и за задния регистрационен номер (която изгаряше заради откритата влага и вода) вече две години, и на двете места си светят.

          SpaceX wins contract to build missile tracking satellites for US military
          Starlink isn't just for broadband anymore.
          Разбира се, ама иначе сме параноици и конспиратори ....
          Реалисти сме за бога, няма безплатен обяд.

          С какво е толкова специален тоя Кевин ????
          Ама естествено, че Тесла е дата компания.
          Waymo обаче, със помоща на Google Maps им диша във врата.
          Ако искам да замразя пари за дългодишен период от 7-10 год и и аз бих си купил спекулативно.за макс 5% от портфейла.
          Иначе акцията е волатилна колкото биткойна, може и да избичи небето като Амазона, ама дълго-дългосрочно.
          Last edited by hazard; 13.10.2020, 07:56.

          Коментар


          • Защо Тесла е най-голямата инвестиция в портфейла на Kevin O'Leary?




            И защо който се качи в електричка е наясно какво е бъдещето на автомобилната индстрия:

            Коментар


            • В къщи изгоря една стара енергоспестяваща крушка от тези с живака (флуоресцентни мисля че беше термина).

              Та се сетих за простотиите около тяхното налагане с директиви и какви спорове имаше.

              Уж икономични, спестявали, ама съдържали живак - който е отровен. Как да се предпазим ако се счупи, как да ги рециклираме, бла, бла.


              Пуснете в Гугъла и ще ви излязат статии по темата от около 2010.

              https://www.dw.com/bg/%D0%B2%D0%BD%D...%B0/a-15932428

              https://greentech.bg/archives/12503


              Кво стана после?

              Бяха заменени от ЛЕД крушките. Които вече ги има по 2-3 лв. Тези с живака навремето по 7-8 лв. си спомням бяха най-евтините.

              Те така, политиците натискаха за една технология. Ама една друга по-добра се появи и я измести и всички останаха доволни.

              Въпросните крушки с живак вече ги няма на пазара, които преди 10 години някои хора (бюрократи) ги смятаха за върха на сладоледа и даже ги налагаха с директиви.


              п.п.
              А най-старите крушки с нажежаема жичка са още на пазара. Което доказва икономическия закон, че колкото по-старо и по-масово е едно нещо, толкова по-голям шанс има да оцелее.
              Last edited by mathematician; 12.10.2020, 09:26.

              Коментар


              • The Past, Present, and Future of Automobiles (EVs)

                В 22 минути описана историята и бъдещето на Авто - индустрията.

                Есенцията:

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2020-10-11 at 22.24.53.jpg
Views:	1
Size:	6.2 КБ
ID:	3661996

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                  За тока, не беше ли Германия на +70% зелена енергия, как да го дигат.
                  За горивото, какво значи от Нова Година, тва да не ти е социализъма, всеки ден петрола има различна цена, следователно и рафинерии и бензиностанции трябва да го коригират при новите доставки на по-ниски или по-високи цени.
                  Nе слагат нов данък или акциз 25 евро на тон бензин,и пак ще си варират цените, но с 7 цента повече

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Даааааааааа, от нова година в германия вдигат бензина със 7 цента, дизела с 8- за електрото не казват нищо
                    За тока, не беше ли Германия на +70% зелена енергия, как да го дигат.
                    За горивото, какво значи от Нова Година, тва да не ти е социализъма, всеки ден петрола има различна цена, следователно и рафинерии и бензиностанции трябва да го коригират при новите доставки на по-ниски или по-високи цени.

                    Коментар


                    • Даааааааааа, от нова година в германия вдигат бензина със 7 цента, дизела с 8- за електрото не казват нищо

                      Коментар


                      • Гледах това и ми домъчня:Бай Илън хич даже не е снижил пожароопасността, нито е дал намек за увеличаване както технологичността, така и гъвкавостта на батериите. С ТОЗИ дизайн, остават най-скъпият и най-критичен елемент в електрокарите а неговата змяна, поддръжка и рециклиране, остават бомба със закъснител с още маса заложени проблеми, като напр. неравномерно разпределяне товарния ток м/у елементите и (чувствителна) непоносимост към отказ на отделни елементи.
                        Съжалявам, Пич. (Sorry, Dude)
                        ...
                        И съм готов да помогна, при желание от страна на теслАта. Само попитай.
                        (just call me.)
                        Last edited by Pyramid; 11.10.2020, 19:07.

                        Коментар


                        • Спрете се бе.
                          Last edited by X_Y; 11.10.2020, 10:15.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                            Либерастите не се спряхте да делите хората. Сега и природата ли разделихте. На колко природи. На 52. Нали толкова пола охарактеризирахте.
                            Природата е една, но има такава със и без интелигентен живот обаче както обясних вече. Почва да става все по ясно към коя природа можем да те причислим.

                            Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                            Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.
                            На тези ти притеснения е отговаряно много пъти, на много места дори в тази тема тук. Прочети първо някои неща и неоснователните ти притеснения ще намалеят значително. Все се появява някой като теб и почва темата отначало и чака всичко да му се смели наново.
                            Специално за тока, намираме се в последните години на държавните "енергота". В бъдещето всеки сам ще си произвежда електроенергия от собствени соларни панели или ветро генератори, както вече в много държави се прави масово.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Зависи коя природа визираш, тази която не включва живи същества (или поне не интелигентни такива) ще оцелее. Изобщо не и дреме дори, да. Така като ти чета коментара се чудя ти от коя природа си?
                              Либерастите не се спряхте да делите хората. Сега и природата ли разделихте. На колко природи. На 52. Нали толкова пола охарактеризирахте.
                              Last edited by vikhunter; 09.10.2020, 22:58.

                              Коментар


                              • Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.
                                Last edited by vikhunter; 10.10.2020, 03:47.

                                Коментар

                                Working...
                                X