IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Забавляваш с изцепки като тази.

    Никой не купува заради 3те милиоина километра. Това е теретична стойност напраена в лабораторни условия. Практическото измерение на такъв пробив е че след автомобила батерията може да се използва за съхранение на енергия дълги години, както за домашна употреба така и в utility scale проекти. За другата простотия кой кого бил кредитирал даже няма смисъл да коментирам.

    Ако си милиш, че си изобретил нещо ценно, се свързваш с Тесла, Тойота, Мерцедес, VW и който още се сетиш. Тестват, преценяват и ако си лиджит се пенсионираш с роялтис. Фантазьорските приказките по някакви форумчета са меко казано смешни (с цялото ми уважение).
    Е, никой не посяга на идеята ти за лична свобода. Може пък, и наистина, някоя батерия, да може да направи въпросните цикли. Само споделих, на мен, на какво ми намирисва. А, за другото, приносът не е мой, и нещата са описани в учебниците по електротехника от десетилетия. Сега, само се доосъзнават и материализират.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      3,5 МИЛИОНА км.се доказват много трудно. Купуваш тази батерия - естествено, за доста над себестойност - не можеш да достигнеш ОЧАКВАНИЯ ѝживот, т.к ходова част и купе се скапват (доста) по-рано, отиваш да си търсиш парите обратно...ама, тя гаранцията ограничена, ама цената на откупуване, така или иначе, под 1/3 на новата...
      и излиза, че...СИ ГИ КРЕДИТИРАЛ ЗВЕРСКИ ЕВТИНО (БЕЗЛИХВЕНО) ЗА МНОГО ГОДИНИ НАПРЕД.
      -Същата шашма, като онези, „Чудо-енергоспестяващи” измами, с един конде затор вътре,дето с.ениха сто рекламиращи сайта за последните 5 (ПЕТ !) години.

      Т.е., иде реч за рекламно-маркетингов трик за лов на наивни мераклии, т.нар. „ЛОХОТРОН”.
      ​​​​​​
      Забавляваш с изцепки като тази.

      Никой не купува заради 3те милиоина километра. Това е теретична стойност напраена в лабораторни условия. Практическото измерение на такъв пробив е че след автомобила батерията може да се използва за съхранение на енергия дълги години, както за домашна употреба така и в utility scale проекти. За другата простотия кой кого бил кредитирал даже няма смисъл да коментирам.

      Ако си милиш, че си изобретил нещо ценно, се свързваш с Тесла, Тойота, Мерцедес, VW и който още се сетиш. Тестват, преценяват и ако си лиджит се пенсионираш с роялтис. Фантазьорските приказките по някакви форумчета са меко казано смешни (с цялото ми уважение).

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Публиката очакваше да обявят едномилионна батерия на “Battery day”. Проблемът е че ако го бяха направили официално щяха да си съсипят продажбите на сегашните модели.

        Според Санди Мънро Тесла постоянно обявяват по-ниски параметри от реалните стойности и възможности на автомобилите си за да не откажат конкуренцията

        Така че е напълно възможно новите батерии да са толкова трайни.
        3,5 МИЛИОНА км.се доказват много трудно. Купуваш тази батерия - естествено, за доста над себестойност - не можеш да достигнеш ОЧАКВАНИЯ ѝживот, т.к ходова част и купе се скапват (доста) по-рано, отиваш да си търсиш парите обратно...ама, тя гаранцията ограничена, ама цената на откупуване, така или иначе, под 1/3 на новата...
        и излиза, че...СИ ГИ КРЕДИТИРАЛ ЗВЕРСКИ ЕВТИНО (БЕЗЛИХВЕНО) ЗА МНОГО ГОДИНИ НАПРЕД.
        -Същата шашма, като онези, „Чудо-енергоспестяващи” измами, с един конде затор вътре,дето с.ениха сто рекламиращи сайта за последните 5 (ПЕТ !) години.

        Т.е., иде реч за рекламно-маркетингов трик за лов на наивни мераклии, т.нар. „ЛОХОТРОН”.
        ​​​​​​

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
          Новата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
          https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/
          Публиката очакваше да обявят едномилионна батерия на “Battery day”. Проблемът е че ако го бяха направили официално щяха да си съсипят продажбите на сегашните модели.

          Според Санди Мънро Тесла постоянно обявяват по-ниски параметри от реалните стойности и възможности на автомобилите си за да не откажат конкуренцията

          Така че е напълно възможно новите батерии да са толкова трайни.
          Last edited by ED; 19.10.2020, 15:55.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко
            Имам малко свободно време и съм си нещо наумил. Не ме мисли. И не страдай.
            Жив и здрав!

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=65hPNQkPK2I

              hahahaha

              Коментар


              • А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                  Новата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
                  https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/
                  ...Т.е. сега, ще имаме повече запалвни теслѝ гпдишно. Йебем си кефа.

                  Коментар


                  • Новата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
                    https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
                      Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
                      Няма „ваши” батерии. С „тях”, се занимавай ти.
                      Прочее, какво ти разбира кратуна от батерии? Ето, някои правим нещо по въпроса, а ти, максимум, да измъцаш някоя смрад....
                      Last edited by Pyramid; 18.10.2020, 19:01.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
                        Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....

                        Коментар


                        • За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.

                          Коментар


                          • Няма как през 2020 все още батерите за коли и техника да са толкова зле, предстоят промени.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                              От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
                              Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
                              Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
                              Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
                              Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
                              Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.

                              За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
                              Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
                              Тъй, ами. Чаршафите-мигранти, ще имат работа. И после, като вземат европейски тЕсли.да гърмят, току ще откриват надписи с ченгелчета „балалаху барабар”...

                              Коментар


                              • Daimler ще има 5 завода за батерии до 2019 г.

                                От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
                                Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
                                Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
                                Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
                                Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
                                Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
                                Производителят на автомобили също планира да произведе новата си батерия 4680 на това място и да използва новия си структурен дизайн на батерията, за да произведе European Model Y.

                                За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
                                Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
                                Прокламирайки борба за по-Чиста планета, използва ли вятърни турбини и соларни панели като зелена енергия във нейните заводи ?

                                П.П. GM и LG Chem строят завод за батерии в САЩ за 30 GWh
                                П.П2 Още по голям майтап, Мъск докарва в завода си в Невада скъп литий от Чили, а е заобиколен от евтин силиций (пясък) около него.
                                Last edited by hazard; 17.10.2020, 17:52.

                                Коментар

                                Working...
                                X