IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    Предлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред
    Ами недей тогава. Страдай.
    ...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.
      Предлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
        Абе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?

        Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.

        И така още 10-20 години до де си избие загубите.
        Майтапчия, къде 20 години, тя 17 вече е на твърд минус - къде по 450 млн годишно Напушения не го интересува да излиза на печалба, нали балъците с акции му снесоха на него бонусите, ся да го духат под вода

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Обясних нещо, което изглежда не искаш да приемеш- живееш при минус 20градуса 2-3 месеца- къде ще ги затоплиш тези батерии- колата ти стои на улицата и ходиш на обществена зареждачка- затоплянето също ще отнеме от заряда на батерията
          Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
            Обясних нещо, което изглежда не искаш да приемеш- живееш при минус 20градуса 2-3 месеца- къде ще ги затоплиш тези батерии- колата ти стои на улицата и ходиш на обществена зареждачка- затоплянето също ще отнеме от заряда на батерията

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
              Не си мисли че ще разбере , това му е обяснявано вече няколко пъти. Няма смисъл.

              Коментар


              • [QUOTE=DaveBG;n3694599]

                Загубата няма никакво значение при тия компании. Ето амазон беше на загуба 10 години а сега е най-богатата компания в света.

                Тесла имат огромни парични резерви в кеш. В сравнение с другите автопроизводители които са затънали в дългове те имат милярди и милярди кеш който покрива всичките им разноски. Наскоро само извадиха 5 милярда от акциите за зор заман (без да им трябват за нещо конкретно). Парите им реално никога няма да свършат.



                хахахаха, ааааааааааааааааахахахаха, аааааааааааахахахаха

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Както обикновено говориш глупости. Заряда се губи в незначителни количества (под 1% на денонощие), т.к. в колата постоянно работи нещо - sentry mode; комуникация с апа; поддържане на оптимална температура на батерията и т.н.

                  Най-енергийно ефективното EV е на Тесла - всички останали има да догонват. За съжаление много бавно.
                  Аз не говоря нищо, говорят другите, аз просто препредавам какво са казали в съответното клипче- загуба от 44км, по показания на компа, и в последствие човека си кара колата и там е показано всичко. За отоплението също са показани данни. Разбира се може да обясняваш каквото си искаш

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Не пиши глупости, като е там вътре заряда защо не изкарва същите километри- за една нощ колата от долният ми клип е загубила около 4%, за затопляне на купето от минус 17- в колата минус 15 до мисля че беше 25градуса човека ползува около 1,5% , вечерта когато остави колата беше на 362км, сутринта беше с 44км по малко, реално колата изкара около 290км

                    Купи си от лидъл 2 комплекта зарядни батерии замери заряда, сложи единият комплект във фризера, другият го дръж на стайна температура- на следващият ден замери показателите на двата комплекта. Комплекта който е във фризера му включи консуматор, същият консуматор включи на другият комплект- ще даде ли разлика продължителността на ползуване- ами ще даде разбира се.

                    За съжаление не ползуваме колите си в лабораторни условия, не всички имат гаражи, да не говорим за отопляеми. От практична гледна точка сигурно трябва да се купуват електрички като китайците- с пробег до 150км, дори и да загуби половината си пробег пак ще може да ходиш до лидъла на 1км и до работа на 5км
                    Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Изглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта
                      Вероятно заради студения климат всички в Норвегия имат топли гаражи?
                      Там, където преди е живеела "стоката", домашните животни, сега живее Теслата.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                        Абе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?

                        Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.

                        И така още 10-20 години до де си избие загубите.
                        Загубата няма никакво значение при тия компании. Ето амазон беше на загуба 10 години а сега е най-богатата компания в света.

                        Тесла имат огромни парични резерви в кеш. В сравнение с другите автопроизводители които са затънали в дългове те имат милярди и милярди кеш който покрива всичките им разноски. Наскоро само извадиха 5 милярда от акциите за зор заман (без да им трябват за нещо конкретно). Парите им реално никога няма да свършат.

                        Иначе ето какво казва е Джей Лено който е безспорно най-голмия "петрол хед" в света:
                        https://www.youtube.com/watch?v=KC1fCO0feng

                        От как е купил колата през 2015г. не е правил нищо по нея. Само я кара и то защото е най-бързата кола която може да се купи. Не че няма и над 100 други коли в гаража си който е като музей на авто историята на света.
                        Last edited by DaveBG; 27.12.2020, 16:48.

                        Коментар


                        • Абе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?

                          Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.

                          И така още 10-20 години до де си избие загубите.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Изглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта

                            поста беше за всички електрички, а не само за тесларите
                            Както обикновено говориш глупости. Заряда се губи в незначителни количества (под 1% на денонощие), т.к. в колата постоянно работи нещо - sentry mode; комуникация с апа; поддържане на оптимална температура на батерията и т.н.

                            Най-енергийно ефективното EV е на Тесла - всички останали има да догонват. За съжаление много бавно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              И в Исландия, може би. Работата е там, дали имат хората отопляеми гаражи. ... Е, или Мъсконтий дали слага добра термоизолация с подгрев на батериите, щото, както установихме, за подгрев на батерията, може да се губи по-малко енергия, отколкото, от изстудяването и.

                              И, последно, всяка кола (вкл.ел.) може неограничено дълго да стои в гараж ... ако не искаш от нея, някакси тутакси, изведнъж, да тръгне след това. А още... Ако от студа, батерията "губи капацитет" БЕЗ саморазряд (затова именно, сложих кавичките) значи...
                              ЗНАЧИ, дали един или десет дни ще стои на студено, АКО НЕ Е ТЕКЪЛ САМОРАЗРЯД, "загубата на капацитет", освен обратима, би трябвало, да се още и самоограничи. И, след 30 дни на -20°С, да е почти колкото след 1. Помислете малко от електрихимична гледна точка: Процесите на генериране на ЕДН, само са приглушени от ниската температура. Зарядът е там вътре и, за да бъде отдаден, не би ли трябвало, просто, да се загрее, пуста батерия? Пробегът ще е на минус, разбира се: Отопление на купето, увеличен вискозитет на смазката в редуктора, увеличено приплъзване на гумите върху леда, повече използване на фаровете в тъмното и т.н. но, до там. Други е саморазрядът. Ама, за да настъпи той, се иска проводимост на електролита (който, е -за "беда" - почти замръзнал, какво ти движение на йони?), както и други процеси на фона на увеличено съпротивление, потискани.
                              Не пиши глупости, като е там вътре заряда защо не изкарва същите километри- за една нощ колата от долният ми клип е загубила около 4%, за затопляне на купето от минус 17- в колата минус 15 до мисля че беше 25градуса човека ползува около 1,5% , вечерта когато остави колата беше на 362км, сутринта беше с 44км по малко, реално колата изкара около 290км

                              Купи си от лидъл 2 комплекта зарядни батерии замери заряда, сложи единият комплект във фризера, другият го дръж на стайна температура- на следващият ден замери показателите на двата комплекта. Комплекта който е във фризера му включи консуматор, същият консуматор включи на другият комплект- ще даде ли разлика продължителността на ползуване- ами ще даде разбира се.

                              За съжаление не ползуваме колите си в лабораторни условия, не всички имат гаражи, да не говорим за отопляеми. От практична гледна точка сигурно трябва да се купуват електрички като китайците- с пробег до 150км, дори и да загуби половината си пробег пак ще може да ходиш до лидъла на 1км и до работа на 5км

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Пак говориш глупости без данни, в момента 2020 стандарта е 300+км почти за всички и са с по-дълъг пробег от дъртата тесла, Рендето е 320, Пежето е 340, Нисана 360, Мустанга 480, къде си тръгнал въобще Едно нещо безспорно расте при тесларите и тук са бройките в рекол - вече удариха 40% от цялата и без това мижава продукция.
                                Набалончената акция спря в момента, в който докосна S&P 500 индекса и друсна същия ден 6% надолу, точно индикация на балон за балъци като теб - бас държа че пак си купил на върха. А бяха едни надежди говежди, ся напушеняка се мъчи отчаяно да се слива с някой установен производител, ама никой не го ще... апропо ръстовете на чистите китайци са по-големи от тесларския, а аз досега читава кола оттам не съм видял

                                ПП: теслата 2012 дори не е правена от тях, купено от Лотус шаси + китайска батерийка и айдеееее кола ша правим Те и до ден днешен имат карикатурни проблеми, точно щото не е кола, с най-ниския рейтинг за качество от 32 марки в САЩ, дето са изследвани.
                                Няколко пъти питам какви медикаменти взимаш, ама си траеш.

                                Модел S от 2012та e с по-голям пробег от всички изброени от теб модели (ти говориш за роудстъра от 2008ма, който е правен преди да влезе Мъск в компанията).

                                Акцията както и да я въртиш е с 650% ръст тази година. Спада след влизането в S&P беше повече от очакван (buy the rumors, sell the news), даже ми се струва малък.


                                Колкото и да се мъчиш, не можеш да промениш фактите.

                                Коментар

                                Working...
                                X