Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеДейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеТо не подържаш, ама ето преди 4 седмици едно камъче ми пукна леко предното стъкло, все нещо друго може да изскочи. Така или иначе, не е нормално най-скъпо оценената автомобилна компания да няма сервиз и дилършип в държават ти, че и в околните. Да има 4 модела най евтиния от които струва колкото висок клас автомобил от повечето други марки и т.н.
Аз карам японски хибрид от осем години, не е Приус, супер доволен, колата е на десет години, гони 230 000 км, никакъв проблем да изкара още доста години.
Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
Предполагам тази втора батерийка е издала багажа, понеже разхода ми от 6л/100 отиде на 8л/100, но няма да я сменям, цената е под 1000 лв за тази батерия,но вече не карам толкова много и може би ще я продавам колата.
Пак ще си купя хибрид, евентуално Тойота/Лексус джип, никакви електрички или коли от стария тип.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарникаLast edited by k_v_v_; 29.12.2020, 15:14.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеХванал си доста добро движение, спор няма.
Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 13:56.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеВидях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.
П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.
П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 09:26.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПредлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред
...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАбе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?
Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.
И така още 10-20 години до де си избие загубите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Обясних нещо, което изглежда не искаш да приемеш- живееш при минус 20градуса 2-3 месеца- къде ще ги затоплиш тези батерии- колата ти стои на улицата и ходиш на обществена зареждачка- затоплянето също ще отнеме от заряда на батерията
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
Коментар
-
[QUOTE=DaveBG;n3694599]
Загубата няма никакво значение при тия компании. Ето амазон беше на загуба 10 години а сега е най-богатата компания в света.
Тесла имат огромни парични резерви в кеш. В сравнение с другите автопроизводители които са затънали в дългове те имат милярди и милярди кеш който покрива всичките им разноски. Наскоро само извадиха 5 милярда от акциите за зор заман (без да им трябват за нещо конкретно). Парите им реално никога няма да свършат.
хахахаха, ааааааааааааааааахахахаха, аааааааааааахахахаха
Коментар
Коментар