IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    +1, от една година съм с Тесла и това е най-добрата кола според мен (и не само мен). Почти всичките ми приятели след като ги повозих с мене си продадоха колите, като някои току що си бяха взели чисто нови такива, но като отидохме на няколко почивки и ги взех с нашата кола и видяха за какво става дума веднага си продадоха ДВГ-тата и си взеха и те ЕВ-та или са се зарекли следващата им кола да е Тесла.

    Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
    Ма баш де, Теслата 17 години все започват и все ЩЕ, още ги чакаме Точно участник в пирамида си - дето оцелява благодарение на парите на новите балъци само

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника
      Може - прави. Какво те притеснява?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
        То не подържаш, ама ето преди 4 седмици едно камъче ми пукна леко предното стъкло, все нещо друго може да изскочи. Така или иначе, не е нормално най-скъпо оценената автомобилна компания да няма сервиз и дилършип в държават ти, че и в околните. Да има 4 модела най евтиния от които струва колкото висок клас автомобил от повечето други марки и т.н.
        Има сервизи в които ще направят пукнатината да изчезне срещу стотина евро.
        Аз карам японски хибрид от осем години, не е Приус, супер доволен, колата е на десет години, гони 230 000 км, никакъв проблем да изкара още доста години.
        Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
        Предполагам тази втора батерийка е издала багажа, понеже разхода ми от 6л/100 отиде на 8л/100, но няма да я сменям, цената е под 1000 лв за тази батерия,но вече не карам толкова много и може би ще я продавам колата.
        Пак ще си купя хибрид, евентуално Тойота/Лексус джип, никакви електрички или коли от стария тип.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника
          То не подържаш, ама ето преди 4 седмици едно камъче ми пукна леко предното стъкло, все нещо друго може да изскочи. Така или иначе, не е нормално най-скъпо оценената автомобилна компания да няма сервиз и дилършип в държават ти, че и в околните. Да има 4 модела най евтиния от които струва колкото висок клас автомобил от повечето други марки и т.н.
          Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 15:14.
          FinancialMarkets.Zone

          Коментар


          • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
            Хванал си доста добро движение, спор няма.
            Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
            Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
              Хванал си доста добро движение, спор няма.
              Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
              Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 13:56.
              FinancialMarkets.Zone

              Коментар


              • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
                Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.

                П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
                +1, от една година съм с Тесла и това е най-добрата кола според мен (и не само мен). Почти всичките ми приятели след като ги повозих с мене си продадоха колите, като някои току що си бяха взели чисто нови такива, но като отидохме на няколко почивки и ги взех с нашата кола и видяха за какво става дума веднага си продадоха ДВГ-тата и си взеха и те ЕВ-та или са се зарекли следващата им кола да е Тесла.

                Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.

                Коментар


                • Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
                  Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.

                  П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
                  Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 09:26.
                  FinancialMarkets.Zone

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Предлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред
                    Ами недей тогава. Страдай.
                    ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.
                      Предлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                        Абе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?

                        Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.

                        И така още 10-20 години до де си избие загубите.
                        Майтапчия, къде 20 години, тя 17 вече е на твърд минус - къде по 450 млн годишно Напушения не го интересува да излиза на печалба, нали балъците с акции му снесоха на него бонусите, ся да го духат под вода

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Обясних нещо, което изглежда не искаш да приемеш- живееш при минус 20градуса 2-3 месеца- къде ще ги затоплиш тези батерии- колата ти стои на улицата и ходиш на обществена зареждачка- затоплянето също ще отнеме от заряда на батерията
                          Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
                            Обясних нещо, което изглежда не искаш да приемеш- живееш при минус 20градуса 2-3 месеца- къде ще ги затоплиш тези батерии- колата ти стои на улицата и ходиш на обществена зареждачка- затоплянето също ще отнеме от заряда на батерията

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
                              Не си мисли че ще разбере , това му е обяснявано вече няколко пъти. Няма смисъл.

                              Коментар


                              • [QUOTE=DaveBG;n3694599]

                                Загубата няма никакво значение при тия компании. Ето амазон беше на загуба 10 години а сега е най-богатата компания в света.

                                Тесла имат огромни парични резерви в кеш. В сравнение с другите автопроизводители които са затънали в дългове те имат милярди и милярди кеш който покрива всичките им разноски. Наскоро само извадиха 5 милярда от акциите за зор заман (без да им трябват за нещо конкретно). Парите им реално никога няма да свършат.



                                хахахаха, ааааааааааааааааахахахаха, аааааааааааахахахаха

                                Коментар

                                Working...
                                X