Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Чакай сега, от всичко казано от теб досега излиза -с което съм съгласен - ЧЕ ТОЙ е истинският Тарикат. ТОВА, аз приемам и наистина, му се кефя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
На фона на липсата на печалба и новото финансиране - нищо не бъркам, той преди преливаше помощи за СпейсХ в тислътъ, сега уж обратното. Накрая тарикатите хартисват с пръст в уста, а човека си свирка...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНе бъркай "личното богатство", изчислявано от Форбс, с финансирането на компанията. Нали веднъж го питаха, кога пак ще стане "private company"? Щото, ТОВА не е точно "частна". Та, на фона на многото продадени акции...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеВикаш - набирането на 5млрд допълнително през 2020та не е кеширане? Ми добреммм
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНякой трябва да тебе подвел. И Мъскалян не Кешира. Някой казва, че "толкова му струва компанията" (КЪМ МОМЕНТА!) и, ако някой има тези пари и му ги даде към момента, ТОГАВА И САМО ТОГАВА, БИ МОГЪЛ да Кешира. Другото, сам приказки за лековерни и неосведомени наивници, които, разбира се, медиите охотно тиражират. Е, аз не съм от тях, затуй и питам.
-Дейви, Кешира ли? Щото, докато НЕ КЕШИРАЛ, де факто, нищо не си спечелил. Просто, твоите парички, са отишли в едни чужди ръце, и толкова. АКО "Тесла" разпределяше дивиденти то, възможно е, периодично, наистина да печелиш. Дотогава, в сила остава казаното преди малко. И не, щото искам някого да дразня. ФАКТИТЕ са такива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеДейвето не може да кешира на демото Кешира Мъскалян.
-Дейви, Кешира ли? Щото, докато НЕ КЕШИРАЛ, де факто, нищо не си спечелил. Просто, твоите парички, са отишли в едни чужди ръце, и толкова. АКО "Тесла" разпределяше дивиденти то, възможно е, периодично, наистина да печелиш. Дотогава, в сила остава казаното преди малко. И не, щото искам някого да дразня. ФАКТИТЕ са такива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНе точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
- Кешира ли, Дейви?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениемада, балъците дадоха парите си в потъваща компания
- Кешира ли, Дейви?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Я се загледай в картинката от статията дето твоя приятел даде. Тесла са в отделна категория а вскички останали са сабрани заедно. Това не знам дали ти говори нещо, навярно не.
Колкото до парите казах ти, като е потъваща компания сложи шорт, от последния път когато каза че са потъваща компания досега си загубил бая пари Аз обаче от тогава досега направих още по 200 долара на акция , спора беше при ~620
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Който трябва, вече се възползва, обаче...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо
Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва
В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеБързото наваксване
Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва
В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениетесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
я четете тая статия от Инвестора ............
====================
Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?
Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент
Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.
През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.
Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.
https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/
[ATTACH=CONFIG]n3702821[/ATTACH]
Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.
Коментар
Коментар