IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
    мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания
    Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
    - Кешира ли, Дейви?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
      Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
      Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
      Ти да не си гледал някой сайт с предположения на биг ойл че така си се объркал пак?



      Я се загледай в картинката от статията дето твоя приятел даде. Тесла са в отделна категория а вскички останали са сабрани заедно. Това не знам дали ти говори нещо, навярно не.

      Колкото до парите казах ти, като е потъваща компания сложи шорт, от последния път когато каза че са потъваща компания досега си загубил бая пари Аз обаче от тогава досега направих още по 200 долара на акция , спора беше при ~620

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Който трябва, вече се възползва, обаче...
        мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
          Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
          Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
          Който трябва, вече се възползва, обаче...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

            Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


            В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



            Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
            Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
            Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
              Бързото наваксване
              Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

              Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


              В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



              Коментар


              • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
                я четете тая статия от Инвестора ............
                ====================


                Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


                Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

                Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

                През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

                Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

                https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

                [ATTACH=CONFIG]n3702821[/ATTACH]
                Както казвах неведнъж, готвим му допълнителни стимули, във вид на значително по-целесъобразна батерия което, още ще ускори прехода.
                Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
                А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.


                Коментар


                • тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
                  я четете тая статия от Инвестора ............
                  ====================


                  Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


                  Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

                  Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

                  През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

                  Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

                  https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

                  Click image for larger version

Name:	animated101.gif
Views:	11
Size:	25.2 КБ
ID:	3702821



                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана
                    Батерията е интересно нещо:
                    Когато в нея са заложени недодялани принципи, вари я-печи я, проблемите се отразяват по цялата верига, от производител до клиент. И Така, колкото и да е съвършен, никакъв софтуер, не може да компенсира мисловните дефекти на проектанта. И това, тежи до края на експлоатцита ѝ. И обратно, колкото по-добре вобмислен хардуерът, толкова повече екстри предоставя, дори при елементарен софт. Бедата с теслите, е на ментално нуво на проектанта и фиксацията върху печалбата. На всяка цена, за сметка на клиента. ТОВА е и слабото им място но, сега вече ми се спи. Някой друг път.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
                      Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

                        Може да се обзаложиш на това.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
                          Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                            Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
                            И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                              Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само

                              Коментар


                              • Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
                                За 10к евро за градска кола е перфектно.




                                18/10/2020
                                Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).

                                Акценти
                                Дължина: 3.734 мм
                                Междуосие: 2.423 мм
                                Широчина: 1.622 мм
                                Височина: 1,516 мм
                                Пътен просвет: 150 мм
                                Джанти: 14 инча
                                Радиус на завой: 4,8 m
                                Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
                                Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
                                Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
                                Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
                                Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
                                Места: 4
                                Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
                                Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
                                Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.

                                Коментар

                                Working...
                                X