Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, от горна до долна мъртва точка е работен обем и при четиритактовите изпускателните клапани отварят преди долна мъртва точка но работен обем се смята от горна до долна...
-Ясно.
Прочее, някой от останалите, да знае кой двигател има най-високо кпд?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеВъпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.
Коментар
-
Я да попитам тук, че се сетих тези дни Ноа,ботговорът ми убягва: Знае ли някой, как точно, се изчислява работният обем на двутактовите двигатели? От ГМТ до ДМТ или от ГМТ до горния ръб на изпускателните канали? Защо питам? Ами, защото с тяхното отваряне, сломи нещо още да не е изгоряло и да гори, налягането рязко спада, защото започва изпускането. Питам, търся яснота.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo
Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?
/изключително комплициран въпрос!/
Коментар
-
Въпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?
- МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo
Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?
/изключително комплициран въпрос!/
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo
Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?
/изключително комплициран въпрос!/
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
И точно тук идва големия смях, тислъ като децка играчка на батерийки, ни инженеринг за кола, ни тестове, глупост върху глупост сега финално и с големи отливки на шаси - все неща, изхвърлени отпреди 50 и кусур години вече и заменени с по-добри
Едно ЕВ не се различава революционно от автомобил с ДВГ като конструкция на каросерията, особено осраните ЕВта в момента дето едва прохождат и не могат да го добутат до скоростна кутия (която Тайкан доказа колко е по-ефективна). В момента ЕВ а-ла Тесла са на развнището на автомобилостроенето от 40-те години на 20ти век, за разлика от тях традиционните автомобилопроизводители имат смислени и използваеми модели, дето не се разхвърчат на парчета по магистралата.
Я да видим нагледно колко по ефективен е тайкана барабар с новото ауди GT:
https://i.imgur.com/MikN67d.jpg
Я сега да видим и какво казва самият Санди Монро, ветерана в автоиндустрията участвал в разработнането на множество автомобили световни марки по въпроса с единичния кастинг вместо произвеждането на 300 отделни части и заваряването им:
https://leandesign.com/new-york-time...t-spectacular/
Пак се изложи крети...Last edited by DaveBG; 22.02.2021, 08:05.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
Едно ЕВ не се различава революционно от автомобил с ДВГ като конструкция на каросерията, особено осраните ЕВта в момента дето едва прохождат и не могат да го добутат до скоростна кутия (която Тайкан доказа колко е по-ефективна). В момента ЕВ а-ла Тесла са на развнището на автомобилостроенето от 40-те години на 20ти век, за разлика от тях традиционните автомобилопроизводители имат смислени и използваеми модели, дето не се разхвърчат на парчета по магистралата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн, малко си скаран с техниката и приемаш някои неща за чиста монета. Ел. колите наистина имат проблеми защото технологията им е още много млада. Най същественното в момента дори не е вида на батериите а това че те са много на брой и се получва нещо многоклетъчно, но това нещо многоклетъчното не е отхвърлено от природата и наистина по сложните организми така са построени. Проблема е че както в природата има СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ следяща състоянието на отделните клетки и батериите имат нужда от такава система, т.е. имунната система и тук е абсолютно необходима и без такава не може да се мине. Така че който я направи и внедри ще може много по успешно и устойчиво да прави електромобили. Реално това е положението, а тока не е задължително да е произведен с много емисии, но това също зависи от това колко реално са оптимални мрежите за доставка на електроенергия и да атомните електроцентрали също са много добро решение за чиста енергия стига да могат да бъдат отпимални спрямо мрежата т.е. въпроса е да се сглоби нещо по добре работещо със съществуващите технологии и това с имунната система е направо задължително. Спокойно топлинните машини също имат своето бъдеще и не може да се каже че то е по лошо а точно обратното, добре отделя се въглероден диоксид, но той може да се улови и да се използва защото също е продукт който може да е полезен а не както се внушава че задължително е вреден. А относно Тесла, те са доста напред технологично и не знам как е при другите но дори проблема с гумите при ел.колите при тях е решен, те са по различни при Тесла. За въглеродния диоксид в природата има едно нещо което се нарича фотосинтеза, в природата той се използва полезно.
Ти съвсем се отнесе...
Според теб съм скаран с техниката, а ти си с техниката на "ТИ", защото си "открил", че (цитирам те) : "батерията е нещо многоклетъчно"...
Открил си Америка и това все още дори и МъскИ го не е чувал...
И в областта на емисиите си оригинален и (най-вероятно) знаеш повече от Европейските чиновници... Сега ще се втурнат да правят (по твоите критерии!) електромобилите с още повече емисии (за да спасят според теб фотосинтезата)... Ти дори Грета ще зачеркнеш от утре...
С толкова добра характеристика и нови идеи - стягай се за Брюксел и вземи по-голяма чанта за пачките...
- 1 like
Коментар
-
безимeн, малко си скаран с техниката и приемаш някои неща за чиста монета. Ел. колите наистина имат проблеми защото технологията им е още много млада. Най същественното в момента дори не е вида на батериите а това че те са много на брой и се получва нещо многоклетъчно, но това нещо многоклетъчното не е отхвърлено от природата и наистина по сложните организми така са построени. Проблема е че както в природата има СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ следяща състоянието на отделните клетки и батериите имат нужда от такава система, т.е. имунната система и тук е абсолютно необходима и без такава не може да се мине. Така че който я направи и внедри ще може много по успешно и устойчиво да прави електромобили. Реално това е положението, а тока не е задължително да е произведен с много емисии, но това също зависи от това колко реално са оптимални мрежите за доставка на електроенергия и да атомните електроцентрали също са много добро решение за чиста енергия стига да могат да бъдат отпимални спрямо мрежата т.е. въпроса е да се сглоби нещо по добре работещо със съществуващите технологии и това с имунната система е направо задължително. Спокойно топлинните машини също имат своето бъдеще и не може да се каже че то е по лошо а точно обратното, добре отделя се въглероден диоксид, но той може да се улови и да се използва защото също е продукт който може да е полезен а не както се внушава че задължително е вреден. А относно Тесла, те са доста напред технологично и не знам как е при другите но дори проблема с гумите при ел.колите при тях е решен, те са по различни при Тесла. За въглеродния диоксид в природата има едно нещо което се нарича фотосинтеза, в природата той се използва полезно.D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Сравнено с двигателя с вътрешно горене, електрическото задвижване е много по-скъпо. Трябва да понижиш тази цена, иначе губиш пари. И понеже губиш пари, не можеш да продаваш големи обеми.
Главната пречка е литиево-йонната батерия, която нерядко формира над 50% от цената на един електромобил. Масовизацията на производството й действително понижава постепенно себестойността. Но пък същата тази масовизация увеличава търсенето за някои незаменими суровини - литий, кобалт, редки земни елементи - и тласка цените им нагоре.
Това е обяснението защо голямата германска тройка не бързаше с електрическото задвижване - както и най-вероятната причина за пословичните затруднения на Tesla с масовото производство на "достъпния" Моdel 3.
Това е и причината електромобилите да имат забележим пазарен дял единствено в страните, в които са щедро субсидирани.
Коментар
Коментар