IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Глупости на търкалета, много пъти го обяснявахме и няма такова нещо. Даже съм ти дал клип където е обяснено така че всеки да го разбере.
    Тоя палячо не вдява. Вечно е назад с информацията изровена в хейтърски форуми (#tslaq). Работата е там, че прогреса си върви с пълна сила и след 5-10 години и той ще кара електричка (но не и Тесла).

    Коментар


    • Pyramid, не се изравнява светкавично, трябва все пак някакво време, дори когато буталото тръгне в посока нагоре налягането още не е съвсем изравнено с атмосферното. Това са едни тривиално приети неща които не са съвсем точни, по скоро са ориентировъчни параметри.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Pyramid, от горна до долна мъртва точка е работен обем и при четиритактовите изпускателните клапани отварят преди долна мъртва точка но работен обем се смята от горна до долна...
        Т.е., няма значение, че налягането е изравнено с околното?
        -Ясно.
        Прочее, някой от останалите, да знае кой двигател има най-високо кпд?

        Коментар


        • Pyramid, от горна до долна мъртва точка е работен обем и при четиритактовите изпускателните клапани отварят преди долна мъртва точка но работен обем се смята от горна до долна...
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Въпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
            Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.
            Още не е решен проблемът. Не е ясна реакцията на СЕО-то на "Тесла Моторс"

            Коментар


            • Я да попитам тук, че се сетих тези дни Ноа,ботговорът ми убягва: Знае ли някой, как точно, се изчислява работният обем на двутактовите двигатели? От ГМТ до ДМТ или от ГМТ до горния ръб на изпускателните канали? Защо питам? Ами, защото с тяхното отваряне, сломи нещо още да не е изгоряло и да гори, налягането рязко спада, защото започва изпускането. Питам, търся яснота.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo

                Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?

                /изключително комплициран въпрос!/
                Ще питаме, дали не си се навъртал тъдява.

                Коментар



                • Въпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
                  Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.



                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?

                  - МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
                  А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
                  Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo

                    Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?

                    /изключително комплициран въпрос!/
                    Ще се прекръстя на ДейвБГ и ще спамя по форумите

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo

                      Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?

                      /изключително комплициран въпрос!/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        И точно тук идва големия смях, тислъ като децка играчка на батерийки, ни инженеринг за кола, ни тестове, глупост върху глупост сега финално и с големи отливки на шаси - все неща, изхвърлени отпреди 50 и кусур години вече и заменени с по-добри
                        Едно ЕВ не се различава революционно от автомобил с ДВГ като конструкция на каросерията, особено осраните ЕВта в момента дето едва прохождат и не могат да го добутат до скоростна кутия (която Тайкан доказа колко е по-ефективна). В момента ЕВ а-ла Тесла са на развнището на автомобилостроенето от 40-те години на 20ти век, за разлика от тях традиционните автомобилопроизводители имат смислени и използваеми модели, дето не се разхвърчат на парчета по магистралата.
                        Нещо си се объркал мой човек (за пореден път). Да не си гледал пак нещо прогнозно (като последния път когато те хванаха в лъжа)?
                        Я да видим нагледно колко по ефективен е тайкана барабар с новото ауди GT:


                        https://i.imgur.com/MikN67d.jpg


                        Я сега да видим и какво казва самият Санди Монро, ветерана в автоиндустрията участвал в разработнането на множество автомобили световни марки по въпроса с единичния кастинг вместо произвеждането на 300 отделни части и заваряването им:

                        https://leandesign.com/new-york-time...t-spectacular/


                        Пак се изложи крети...
                        Last edited by DaveBG; 22.02.2021, 08:05.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение


                          А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
                          Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.

                          Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
                          И точно тук идва големия смях, тислъ като децка играчка на батерийки, ни инженеринг за кола, ни тестове, глупост върху глупост сега финално и с големи отливки на шаси - все неща, изхвърлени отпреди 50 и кусур години вече и заменени с по-добри
                          Едно ЕВ не се различава революционно от автомобил с ДВГ като конструкция на каросерията, особено осраните ЕВта в момента дето едва прохождат и не могат да го добутат до скоростна кутия (която Тайкан доказа колко е по-ефективна). В момента ЕВ а-ла Тесла са на развнището на автомобилостроенето от 40-те години на 20ти век, за разлика от тях традиционните автомобилопроизводители имат смислени и използваеми модели, дето не се разхвърчат на парчета по магистралата.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн, малко си скаран с техниката и приемаш някои неща за чиста монета. Ел. колите наистина имат проблеми защото технологията им е още много млада. Най същественното в момента дори не е вида на батериите а това че те са много на брой и се получва нещо многоклетъчно, но това нещо многоклетъчното не е отхвърлено от природата и наистина по сложните организми така са построени. Проблема е че както в природата има СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ следяща състоянието на отделните клетки и батериите имат нужда от такава система, т.е. имунната система и тук е абсолютно необходима и без такава не може да се мине. Така че който я направи и внедри ще може много по успешно и устойчиво да прави електромобили. Реално това е положението, а тока не е задължително да е произведен с много емисии, но това също зависи от това колко реално са оптимални мрежите за доставка на електроенергия и да атомните електроцентрали също са много добро решение за чиста енергия стига да могат да бъдат отпимални спрямо мрежата т.е. въпроса е да се сглоби нещо по добре работещо със съществуващите технологии и това с имунната система е направо задължително. Спокойно топлинните машини също имат своето бъдеще и не може да се каже че то е по лошо а точно обратното, добре отделя се въглероден диоксид, но той може да се улови и да се използва защото също е продукт който може да е полезен а не както се внушава че задължително е вреден. А относно Тесла, те са доста напред технологично и не знам как е при другите но дори проблема с гумите при ел.колите при тях е решен, те са по различни при Тесла. За въглеродния диоксид в природата има едно нещо което се нарича фотосинтеза, в природата той се използва полезно.

                            Ти съвсем се отнесе...

                            Според теб съм скаран с техниката, а ти си с техниката на "ТИ", защото си "открил", че (цитирам те) : "батерията е нещо многоклетъчно"...

                            Открил си Америка и това все още дори и МъскИ го не е чувал...

                            И в областта на емисиите си оригинален и (най-вероятно) знаеш повече от Европейските чиновници... Сега ще се втурнат да правят (по твоите критерии!) електромобилите с още повече емисии (за да спасят според теб фотосинтезата)... Ти дори Грета ще зачеркнеш от утре...

                            С толкова добра характеристика и нови идеи - стягай се за Брюксел и вземи по-голяма чанта за пачките...

                            Коментар


                            • безимeн, малко си скаран с техниката и приемаш някои неща за чиста монета. Ел. колите наистина имат проблеми защото технологията им е още много млада. Най същественното в момента дори не е вида на батериите а това че те са много на брой и се получва нещо многоклетъчно, но това нещо многоклетъчното не е отхвърлено от природата и наистина по сложните организми така са построени. Проблема е че както в природата има СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ следяща състоянието на отделните клетки и батериите имат нужда от такава система, т.е. имунната система и тук е абсолютно необходима и без такава не може да се мине. Така че който я направи и внедри ще може много по успешно и устойчиво да прави електромобили. Реално това е положението, а тока не е задължително да е произведен с много емисии, но това също зависи от това колко реално са оптимални мрежите за доставка на електроенергия и да атомните електроцентрали също са много добро решение за чиста енергия стига да могат да бъдат отпимални спрямо мрежата т.е. въпроса е да се сглоби нещо по добре работещо със съществуващите технологии и това с имунната система е направо задължително. Спокойно топлинните машини също имат своето бъдеще и не може да се каже че то е по лошо а точно обратното, добре отделя се въглероден диоксид, но той може да се улови и да се използва защото също е продукт който може да е полезен а не както се внушава че задължително е вреден. А относно Тесла, те са доста напред технологично и не знам как е при другите но дори проблема с гумите при ел.колите при тях е решен, те са по различни при Тесла. За въглеродния диоксид в природата има едно нещо което се нарича фотосинтеза, в природата той се използва полезно.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар




                              • Сравнено с двигателя с вътрешно горене, електрическото задвижване е много по-скъпо. Трябва да понижиш тази цена, иначе губиш пари. И понеже губиш пари, не можеш да продаваш големи обеми.

                                Главната пречка е литиево-йонната батерия, която нерядко формира над 50% от цената на един електромобил. Масовизацията на производството й действително понижава постепенно себестойността. Но пък същата тази масовизация увеличава търсенето за някои незаменими суровини - литий, кобалт, редки земни елементи - и тласка цените им нагоре.

                                Това е обяснението защо голямата германска тройка не бързаше с електрическото задвижване - както и най-вероятната причина за пословичните затруднения на Tesla с масовото производство на "достъпния" Моdel 3.

                                Това е и причината електромобилите да имат забележим пазарен дял единствено в страните, в които са щедро субсидирани.

                                Коментар

                                Working...
                                X