Като говорим за транспортни средства, някой чел ли е за миниподводниците по света и защо не са толкова масови, колкото се е очаквало да станат? Подсказвам: проблеми основно, с батериите.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не знам откъде се информираш, но при всички видове батерии има едно нещо общо, което се използва по еднакъв начин.
Ще подскажа че няма усредняване.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 19:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, информиран съм за напреженията при разредено и заредено състояние, но на практика положението се оказва друго и затова усреднявам писах че напрежението е 4 волта. Да му мислят тези които правят контролерите за управление на тези неща при батериите. Има филмчета как навиват литиевойонни батерии, в общи линии слагат каквото им падне в смисъл много разновидности.
Ще подскажа че няма усредняване.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 19:01.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i4o_Pay Разгледай мнениеЗдравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
73!
Коментар
-
Здравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
Коментар
-
Имхотеп, информиран съм за напреженията при разредено и заредено състояние, но на практика положението се оказва друго и затова усреднявам писах че напрежението е 4 волта. Да му мислят тези които правят контролерите за управление на тези неща при батериите. Има филмчета как навиват литиевойонни батерии, в общи линии слагат каквото им падне в смисъл много разновидности.D.Y.F-091066
Коментар
-
Прочее, сега се сетих, че Матеев излъга (или поне, не каза цялата истина) поне още веднъж: Когато обяви, че само литиевата химия била нямала ефект на паметта. Ей нА, дори неразредени докрай, оловните акумулатори, ги.зареждат всеки път от там насетне, до дупка и пак, се представят стандартно...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не може. Щото, ябълките падат една.срещу другас ускорение, чиято стойност, никога.не.биха постигнали сами...
Така е. А и вектора го задава центърът на Земята.
Просто исках да вкарам малко хумор от типа "физики шутят".
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Отгоре на това в Австралия в същия момент също пада ябълка. Ефективно може да се каже, че се привличат двете ябълки от противоположните страни на Земята, а самата тя е само посредник, трансмитер, и не създава привличане в конкретния случай.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
А масата?
Теглото произлиза от масата, по-точно от две маси. Вектор го прави Вторият закон на Нютон. Там влизат и инерчните сили, които вече произлизат само от една маса.
Имам предвид F> = -F>
Стрелката горе значи "вектор".
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПросто, съотношението е толква огромно, че ускорението на Земята, е незабележимо малко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
А масата?
Теглото произлиза от масата, по-точно от две маси. Вектор го прави Вторият закон на Нютон. Там влизат и инерчните сили, които вече произлизат само от една маса.
m1 и m2 са масите на.двете матриални точки, G - гравитационната константа, и r-разстоянито между тях (от център до център на масите).
Оттам, идва и ускорението а=F/m. Т.е.ѝ Земята, се движи към всяка падаща ябълка със ускорение, пропорционално на.съотношението на.масите им. Просто, съотношението е толква огромно, че ускорението на Земята, е незабележимо малко.Last edited by Pyramid; 24.03.2021, 12:21.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЗа който не е изучавал технически дисциплини, плътност на тока, се изразява в ампери на квадратен (мили) метър, теглото е СИЛА (Т.е., ВЕКТОР), А не скалар
Теглото произлиза от масата, по-точно от две маси. Вектор го прави Вторият закон на Нютон. Там влизат и инерчните сили, които вече произлизат само от една маса.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеАз на твое място бих се информирал.
Нещата са малко по-различни.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 10:47.
Коментар
Коментар