Първоначално изпратено от 13ADROL
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
13ADROL, ти как разбра че той иска да прави батерии, каза ли ти го някой или ти си го мислиш. Защото той не споменава за батерии с марка " Тодор", понеже сигурно знае че бранда продава и да правиш бранд често няма смисъл. Това нещо е много сериозно, не е както си го мислите и от него биха спечелили всички, дори тези които си спинкат и нищо не подозират и никога няма да разберат че някъде се е дискутирало. Да подлагаш крак и да си пъхаш носа в нещо от което не разбираш не е работа за повишители на имотите, то по скоро е за понижителите това нещо. Коригирай се и не вземай грешна страна.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, да се направят компактни модули има желязна логика, а в рециклирането е бъдещето на батериите. Не съм сигурен, но сериозно се съмнявам че за оловните батерии има проблем с добавката на антимон към оловото. Станала е скъпа, не може да е някакъв сговор между производителите да предлагат акумулатори с толкова кратък живот причина за това пазарно явление. Купуваш си "Бош" с живот 4 години, при положение че могат да се направят акумулатори с живот 14 години и те в миналото са произнеждали такива и знаят как. Освен това е и в ущърб и съсипва бранда. Просто запасите са малки и хищнически са били съсипани, сега има проблем с цената и количеството запаси. Те дори не ги рециклираха сериозно преди години оловните акумулатори, трябва да мине време да се усетят, че бизнеса им ще секне.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?
Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩLast edited by 13ADROL; 14.04.2021, 22:16.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Батърис'ако ти е по-разбираемо
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКойто има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
...
А сега, вариант 2: дефектните модули, се вадят/спускат през товарен люк/торпеден апарат.
Толкова по "няма перспективи".
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
Това е фирмата и човекаLast edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнениеФакания измамник и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва лузъри нереализираниLast edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.
Коментар
-
Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..D.Y.F-091066
Коментар
-
d333, всичката електроника на борда на един автомобил може да работи на 48 волта, като напрежението е безопасно за хората. Плюса не е по тънките кабели в инсталацията чак толкова, връзките които са студени при по малък ток по рядко ще дефектират. При старите автомобили електротехниците най често това поправят - лош контакт някъде защото се окислило понеже връзката е студена и големия ток в студената връзка минава през някакво контактно петно, случва се площа му да е малка а тока голям и връзката загрява а метала се окислява. Просто стар стандарт наложен заради акумулаторите предполагам с 6 броя клетки. Има голяма доза консервативизъм за да се задържат 12 волтовите инсталации, за старите автомобили има обективни причиниD.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
тва е батерия от тръбички...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Като търбичката нали?
Коментар
Коментар