IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

    Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
    Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
    Е в САЩ нали писа на Мъск, сега он ше идва в гаража

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • 13ADROL, ти как разбра че той иска да прави батерии, каза ли ти го някой или ти си го мислиш. Защото той не споменава за батерии с марка " Тодор", понеже сигурно знае че бранда продава и да правиш бранд често няма смисъл. Това нещо е много сериозно, не е както си го мислите и от него биха спечелили всички, дори тези които си спинкат и нищо не подозират и никога няма да разберат че някъде се е дискутирало. Да подлагаш крак и да си пъхаш носа в нещо от което не разбираш не е работа за повишители на имотите, то по скоро е за понижителите това нещо. Коригирай се и не вземай грешна страна.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Pyramid, да се направят компактни модули има желязна логика, а в рециклирането е бъдещето на батериите. Не съм сигурен, но сериозно се съмнявам че за оловните батерии има проблем с добавката на антимон към оловото. Станала е скъпа, не може да е някакъв сговор между производителите да предлагат акумулатори с толкова кратък живот причина за това пазарно явление. Купуваш си "Бош" с живот 4 години, при положение че могат да се направят акумулатори с живот 14 години и те в миналото са произнеждали такива и знаят как. Освен това е и в ущърб и съсипва бранда. Просто запасите са малки и хищнически са били съсипани, сега има проблем с цената и количеството запаси. Те дори не ги рециклираха сериозно преди години оловните акумулатори, трябва да мине време да се усетят, че бизнеса им ще секне.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?
          Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
          Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
          Last edited by 13ADROL; 14.04.2021, 22:16.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

            Батърис'ако ти е по-разбираемо
            Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
              Споменавах, мисля,: Виждал съм отблизо клетка (2V) на бг подводница. Не съм я теглил но, на прима виста, беше около 5-8 ТОНА. Представете си, това чудо излиза от строя. Колко време, какви разходи и какви сили се искат за замяната му? Да започнем от там, че подводницата се извежда на док, реже се здравият корпус...
              ...
              А сега, вариант 2: дефектните модули, се вадят/спускат през товарен люк/торпеден апарат.
              Толкова по "няма перспективи".

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
                Батърис'ако ти е по-разбираемо
                Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
                  https://papagal.bg/eik/203629566/3506

                  Това е фирмата и човека
                  Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
                    Факания измамник и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва лузъри нереализирани
                    Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
                    Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.

                    Коментар


                    • ............и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва .......
                      Last edited by RUBLA; 14.04.2021, 21:46. Причина: Спазвайте добрия тон!

                      Коментар


                      • Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • d333, всичката електроника на борда на един автомобил може да работи на 48 волта, като напрежението е безопасно за хората. Плюса не е по тънките кабели в инсталацията чак толкова, връзките които са студени при по малък ток по рядко ще дефектират. При старите автомобили електротехниците най често това поправят - лош контакт някъде защото се окислило понеже връзката е студена и големия ток в студената връзка минава през някакво контактно петно, случва се площа му да е малка а тока голям и връзката загрява а метала се окислява. Просто стар стандарт наложен заради акумулаторите предполагам с 6 броя клетки. Има голяма доза консервативизъм за да се задържат 12 волтовите инсталации, за старите автомобили има обективни причини
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            тва е батерия от тръбички...
                            Любопитно, как би могла да изглежда?

                            Коментар


                            • Аз казвам да викате викате поп...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Като търбичката нали?

                                тва е батерия от тръбички...

                                Коментар

                                Working...
                                X