IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Иначе, разследването установи, че - важи за повечето химии - батериите са натоварени с ред излишности които, ги правят по-скъпи, по-тежки и по-трудно рециклируеми от минимално необходимото. Напр., споменахме корпуса: няколко десетки кг.никел на кола, без да създава капацитет, пречка за рециклажа, и т.н. Забавното е, как реакционерите се пънат, кое било "не можело" да става...докато, клекнат големите компании. И после, същите тези реакционери, се кротват. Що? Ами щото, Го Голям вече бил го правел. Значи, едни "имат допуск до хай-тека", а други не?
      ЯДЕЦ. Никой не е абониран да е прав.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
        Писах - изтрили са - че, Матеев с много неща не е наясно. "Хлабината", за която говориш тук (благодаря за подкрепата, разбира се), НЕ Е точно "хлабина", ами дебелина на воден слой. Което, Е различно. Иначе, напречното сечение там, е над 12 кв см.и няма запушване, колкото и да реват тези "разбирачи". При мен, само на мястото на разполагане, тестовата установка вече започна 5-та година експлоатация та, да си говорят каквото щат, фактите са на наша страна. Пък, ако "късото съединение", което споменаваш, е само по време на работа и само последователно с всички елементи от батерията, не говорим за късо съединение, а за номинален разряден ток. Не знам дали да ги питам тези с Матеев, защо, аджеба, акумулаторът НЕ се саморазрежда през товарните изводи на клетките, които са вътре, откъм електролита. Бас ловя на една боза, има да мънкат.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
          В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
          С една дума измамник

          Коментар


          • Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?

              Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.

              Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.

              Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.

              Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.

              Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.

              Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
              Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
              В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?

                Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.

                Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.

                Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.

                Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.

                Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.

                Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
                Last edited by Mateev; 30.04.2021, 12:01.

                Коментар


                • Та, в сервизните центрове компаниите си инсталират принтери и, вместо цели автомобили да превозват, доставят само комплектуващи и материали за печат. Може би, ТОВА ЩЕ СВАЛИ ЦЕНИТЕ?

                  Коментар


                  • Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
                    Изводът е във въпросителна форма:
                    -Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                      Що аз да обяснявам? Ами той вашият гуру, Кокорко сан, е по нарушаването на природните закони. Незнанието му, не е оправдание, за пропускането на възможности но...ето, можеше да спечели 1000лв и да разгроми един еретик, пък виждаме, как позорно дезертира. Вярно, скрил е глава в пясъка но, такова животно продължава да има и го гъбарка, и му се смее на акъла. Ся кАжи, че е заел достойна позиция, де. Не, че и тъй не му цуняш д-то...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
                        Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
                          Дани, не разбрах, кого визираш под "той си каза".
                          Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
                          После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
                          А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev

                            Глупости на търкалета. Недей да вярваш на невеж шизофреник с болен мозък и тотален провал в живота си именно поради болния си мозък. Имам чувството, че те е хипнотизирал, защото като папагал повтаряш неговите некадърни бълнувания и смешки. Ако искаш да не се излагаш като него, просто прочети в интернет къде е истината за всеки един аспект от неговите бълнувания.

                            Самият факт, че се е самоопределил като "изобретател", пък живота му е пълен провал, не ти ли говори нещо?

                            Ами че те лудниците са пълни с такива като него, а в учебниците по психиятрия са описани всички негови сиптоми. Не са го затворили в лудницата само защото неговата лудост все още е тиха, но сам виждаш във форума какви ги плещи.
                            Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.

                            Коментар


                            • Прочее, ето ти едно забавление: Вземи две жици, вържи към тях крушка. Жиците са аналог на електролита, крушката показва, кога тече ток. И ги свържи с двата края към единия полюс. И кажи после на всички, свети ли.
                              Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 22:21.

                              Коментар


                              • Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X