IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
    Аха. Мечо рече и отсече.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Zaki Разгледай мнение
      "електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток
      Е тъй, де! Макар един сладур от Епъл, Габровско да казваше, че пожароопасността на дефек(Т)иралите боклуци, не била проблем. Вярно, не пожела да се извини на роднините на загиналите...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.
        Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
          И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
            Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
            "електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.
              Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
                Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
                Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
                  Това се обяснява с факта че, когато се зарежда акумулаторът и се отделят газовете, през шуплите, те бягат и няма свъхналягане. Друго е в помещенията за зареждане на акумулатори, където, не веднъж и дваж, се е взривявал водород поради лоша вентилация.

                  Коментар


                  • А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        В кои години са вярвали, и как е сега?
                        Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Ами микромодула е вече изобретен, остава само да започне производството му, и въпросът с електричките е решен!
                          Точно ти да задаваш такъв въпрос...
                          Близо и около темата, какво казва Поетът:
                          КЪМ БРАТА СИ

                          Тежко, брате, се живее

                          между глупци неразбрани;

                          душата ми в огън тлее,

                          сърцето ми в люти рани.



                          Отечество мило любя,

                          неговият завет пазя;

                          но себе си, брате, губя,

                          тия глупци като мразя.



                          Мечти мрачни, мисли бурни

                          са разпалили душа млада;

                          ах, ръка си кой ще турне

                          на туй сърце, дето страда?



                          Никой, никой! То не знае

                          нито радост, ни свобода;

                          а безумно как играе

                          в отзив на плач из народа!



                          Често, брате, скришом плача

                          над народен гроб печален;

                          но, кажи ми, що да тача

                          в тоя мъртъв свят коварен?



                          Нищо, нищо! Отзив няма

                          на глас искрен, благороден,

                          пък и твойта й душа няма

                          на глас божий - плач народен!

                          Хр.Ботйов

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.
                            В кои години са вярвали, и как е сега?
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Предвид последния ми пост от снощи, какво ли ще стане на пазара на коли втора/трета ръка? Накъде ще тръгнат цените на двг/ел.?
                                Ами микромодула е вече изобретен, остава само да започне производството му, и въпросът с електричките е решен!
                                Точно ти да задаваш такъв въпрос...
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X