IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Не знам, но според мен идеята е супер и верния път е да се правят и да се влагат от сега в електромобилите, например два модула такива и останалите по старата концепция за която има производственни мощности. Идеята ми е големия ток, пиковите токове да удрят в такива модули, регенерацията също подава голям ток към батерията. Защото за да се получи цена която да е много добра си е необходимо време да се разработи самото им производство. Електромобилите никога няма да станат масови, но могат да предизвикат недостиг и липса дори на някои суровини което да се отрази доста трайно. Поне автомобили с ел.трансмисия ако се случат по трайно няма да е никак зле а за тях ще трябват батерии като буфер за ток.
    Пак повтарям - генерираш идеи от позицията не невежеството си. В този постинг няма нито едно вярно изречение, включително и това, че ще се изчерпат някои суровини. Няма такова нящо - в обозримо бъдеще от няколко поколения в бъдещето НИЩО НЯМА ДА СЕ ИЗЧЕРПА !!!

    Просто сметка без кръчмар. Дори бих казал, че никакви сметки не си правил ти и твоя кумир Пирамид, и всичките ви твърдения се измислят само с чесане зад врата и гледане в тавана.

    Коментар


    • Имхотеп, електролита е общ, херметизацията е колкото и между отделните клетки на оловните акумумулатори. Те не са перфектно херметични, това което Матеев компетентно заяви че с ултразвук се запояват капаците на оловните акумулатори е вярно, с тази подробност че се запояват по периферията а вътре тънките прегради между отделните клетки по тази технология с ултразвук или ток с висока честота не могат да се запоят понеже се изисква силно притискане, а те преградите са тънки и биха поддали така че да не се получи необходимото притискане.
      Last edited by supertrader; 29.05.2021, 01:13.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • А за който не е разбрал идеята не е да се произвеждат стоки с програмиран живот за да не спре производството им, идеята вече е да се разработват нови стоки с такава скорост че производството да върви дори още по добре, а старите стоки да се рециклират и да не се унищожават суровини.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение

          Ох. "Общият електролит" - повтарям за сетен път - е сбъркана формулировка на Матеев.
          Напротив измамник, това си е точно твое откритие с което изписа сто страници че можело.
          На теб цялата ти работа е такава.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            А какво общо има това с общия електролит на измамника?
            Ох. "Общият електролит" - повтарям за сетен път - е сбъркана формулировка на Матеев.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Ето картинка как схематично изглежда един модул с 6 клетки, които например ако са с литиева електрохимия би давал напрежение 22.8 V. Така си го представям доколкото съм разбрал описанието на Пирамид, не виждам никаква причина да може да се определи като неработеща конструкция, напротив много прогресивна конструкция специално за електромобили защото както писах съвсем реалистично е да се очаква почти два пъти по ниско тегло за батерията със същия капацитет и много лесно рециклиране.
              А какво общо има това с общия електролит на измамника?
              И какво общо има с "микромодула" на измамника?

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Не знам, но според мен идеята е супер и верния път е да се правят и да се влагат от сега в електромобилите, например два модула такива и останалите по старата концепция за която има производственни мощности. Идеята ми е големия ток, пиковите токове да удрят в такива модули, регенерацията също подава голям ток към батерията. Защото за да се получи цена която да е много добра си е необходимо време да се разработи самото им производство. Електромобилите никога няма да станат масови, но могат да предизвикат недостиг и липса дори на някои суровини което да се отрази доста трайно. Поне автомобили с ел.трансмисия ако се случат по трайно няма да е никак зле а за тях ще трябват батерии като буфер за ток.
                Могат, Дани. Вече са започнали да стават масови. Въпрос на време е. Обаче, си прав за суровинния дефицит.

                Коментар


                • Не знам, но според мен идеята е супер и верния път е да се правят и да се влагат от сега в електромобилите, например два модула такива и останалите по старата концепция за която има производственни мощности. Идеята ми е големия ток, пиковите токове да удрят в такива модули, регенерацията също подава голям ток към батерията. Защото за да се получи цена която да е много добра си е необходимо време да се разработи самото им производство. Електромобилите никога няма да станат масови, но могат да предизвикат недостиг и липса дори на някои суровини което да се отрази доста трайно. Поне автомобили с ел.трансмисия ако се случат по трайно няма да е никак зле а за тях ще трябват батерии като буфер за ток.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Ето картинка как схематично изглежда един модул с 6 клетки, които например ако са с литиева електрохимия би давал напрежение 22.8 V. Така си го представям доколкото съм разбрал описанието на Пирамид, не виждам никаква причина да може да се определи като неработеща конструкция, напротив много прогресивна конструкция специално за електромобили защото както писах съвсем реалистично е да се очаква почти два пъти по ниско тегло за батерията със същия капацитет и много лесно рециклиране.
                    ОПРЕДЕЛЕНО, ЯСНО СИ СХВАНАЛ. БРАВО!
                    ...А сега, да чуем мрънкателите...


                    Прочее, Дани, с гръбначния си мозък ги чувствам, как току приплюват, че такова животно, било нЕмало.
                    Last edited by levi_desni; 28.05.2021, 23:58.

                    Коментар


                    • Ето картинка как схематично изглежда един модул с 6 клетки, които например ако са с литиева електрохимия би давал напрежение 22.8 V. Така си го представям доколкото съм разбрал описанието на Пирамид, не виждам никаква причина да може да се определи като неработеща конструкция, напротив много прогресивна конструкция специално за електромобили защото както писах съвсем реалистично е да се очаква почти два пъти по ниско тегло за батерията със същия капацитет и много лесно рециклиране.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Едно нещо е ясно със сигурност: Все по-масовото навлизане на EV със сигурност, изнерви някои на пазара.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Четири пъти повече може да вземаш за четири месеца.
                          И откъде тази "информация"?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение

                            Ами не. АКО ги беше взел, щях да съм, може би. Сега, вземам 4 (само четири) пъти повече от тогава, пък и тогава не бях... Нещо си се объркал.
                            Ама ти кога не си се бил, та, сега.
                            Четири пъти повече може да вземаш за четири месеца.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              И като не ги е взел ти пак си скъсаняк както и да ги беше взел.
                              За теб разлика няма.
                              Ами не. АКО ги беше взел, щях да съм, може би. Сега, вземам 4 (само четири) пъти повече от тогава, пък и тогава не бях... Нещо си се объркал.
                              Ама ти кога не си се бил, та, сега.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение

                                Аха. Щом казваш

                                Прочее, вие сте много мили д господина (онзи, дето нищо не е направил за ел.мобилите). И пълните душата на всички, дето ни четат.

                                То хубаво, ама моят, а не вашите рейтинги се изстреля за нула време.

                                Ох. Да беше взел г-нът онези пари, щеше да му е мирна главата. А сега, какво стана?
                                - Намери си Майстора.
                                Затуй, добре казват хората:
                                И като не ги е взел ти пак си скъсаняк както и да ги беше взел.
                                За теб разлика няма.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X