IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение

    А, дали се харчат и в Щатите?

    Какво точно питаш?
    Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
    От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
    Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      Volkswagen ID.4 е най-продаваният изцяло електрически автомобил в Европа

      Силните продажби на ID.4 и ID.3 помагат на германския концерн да увеличи своя дял на европейския пазар на електромобили до 34% през април
      А, дали се харчат и в Щатите?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        Не е по темата, но постинга стои неизтрит.
        НЕ Е. Ще ти се, ама НЕ Е.

        Коментар


        • И БЕЗ кои свойства на златото ще мине електрониката ? Аз като по-прост твърдя, че МНОГО СИЛНО , ще осакатее, примерно.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
            Електрониката или електротехниката няма да умрат без златото. В момента го ползват, защото го има, но може да се разминат и без него. Има много алтернативи.
            Ако го използват то не е, щото го има, ами заради ред специфични свойства, ако ще да е измежду най-скъпите. Без злато, електрониката и електротехниката яко ще закъсат, бъди сигурен.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Добре за разлика от теб ще се съглася че не съм прав, и златото никога няма да се изчерпи, откъдето и да изкопаеш един кубик пръст в него някакви атоми злато ще присъстват.
              Електрониката или електротехниката няма да умрат без златото. В момента го ползват, защото го има, но може да се разминат и без него. Има много алтернативи.

              Коментар


              • Volkswagen ID.4 е най-продаваният изцяло електрически автомобил в Европа

                Силните продажби на ID.4 и ID.3 помагат на германския концерн да увеличи своя дял на европейския пазар на електромобили до 34% през април

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  levi_desni, много си е цял лев, ако се направи производство както трябва вложените материали в един топлообвенник за корито за душ кабина едва ли ще са повече от 2 лева.
                  Не е по темата, но постинга стои неизтрит.

                  Коментар


                  • levi_desni, много си е цял лев, ако се направи производство както трябва вложените материали в един топлообвенник за корито за душ кабина едва ли ще са повече от 2 лева.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • levi_desni, Матеев го устройва да поскъпнат, ще им хване ъпа. като на койна.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Имхотеп, електролита е общ, херметизацията е колкото и между отделните клетки на оловните акумумулатори. Те не са перфектно херметични, това което Матеев компетентно заяви че с ултразвук се запояват капаците на оловните акумулатори е вярно, с тази подробност че се запояват по периферията а вътре тънките прегради между отделните клетки по тази технология с ултразвук или ток с висока честота не могат да се запоят понеже се изисква силно притискане, а те преградите са тънки и биха поддали така че да не се получи необходимото притискане.
                        Само обърни внимание, как Матеев притихна с коментарите на собствената си идея за общ електролит: Онзи ден, тихомълком взе завоя, че "при една единствена плоча няма да протече, понеже са еквипотенциални", сега се сниша...
                        Какво ли още има да видим?
                        Last edited by levi_desni; 29.05.2021, 02:38.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Добре за разлика от теб ще се съглася че не съм прав, и златото никога няма да се изчерпи, откъдето и да изкопаеш един кубик пръст в него някакви атоми злато ще присъстват.
                          Тук грешиш. Златото няма да изчезне от Земята като планета, но... То се извлича от находищата и се концентрира в банкови хранилища или се разпилява, вложено в технически изделия. Така, намалява там, където е било и се явява другаде, където го е нямало. Следователно, габровецът е прав за планетарен мащаб, а ти - за конкретните месторождения. И ТОВА не е парадокс, а конкретни детайли. Ето защо, И твоята позиция е вярна. Напразно поддаваш на този манипулатор. Той също е невежа по някои въпроси.

                          Коментар


                          • Добре за разлика от теб ще се съглася че не съм прав, и златото никога няма да се изчерпи, откъдето и да изкопаеш един кубик пръст в него някакви атоми злато ще присъстват.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Не знам, но според мен идеята е супер и верния път е да се правят и да се влагат от сега в електромобилите, например два модула такива и останалите по старата концепция за която има производственни мощности. Идеята ми е големия ток, пиковите токове да удрят в такива модули, регенерацията също подава голям ток към батерията. Защото за да се получи цена която да е много добра си е необходимо време да се разработи самото им производство. Електромобилите никога няма да станат масови, но могат да предизвикат недостиг и липса дори на някои суровини което да се отрази доста трайно. Поне автомобили с ел.трансмисия ако се случат по трайно няма да е никак зле а за тях ще трябват батерии като буфер за ток.
                              Пак повтарям - генерираш идеи от позицията не невежеството си. В този постинг няма нито едно вярно изречение, включително и това, че ще се изчерпат някои суровини. Няма такова нящо - в обозримо бъдеще от няколко поколения в бъдещето НИЩО НЯМА ДА СЕ ИЗЧЕРПА !!!

                              Просто сметка без кръчмар. Дори бих казал, че никакви сметки не си правил ти и твоя кумир Пирамид, и всичките ви твърдения се измислят само с чесане зад врата и гледане в тавана.

                              Коментар


                              • Имхотеп, електролита е общ, херметизацията е колкото и между отделните клетки на оловните акумумулатори. Те не са перфектно херметични, това което Матеев компетентно заяви че с ултразвук се запояват капаците на оловните акумулатори е вярно, с тази подробност че се запояват по периферията а вътре тънките прегради между отделните клетки по тази технология с ултразвук или ток с висока честота не могат да се запоят понеже се изисква силно притискане, а те преградите са тънки и биха поддали така че да не се получи необходимото притискане.
                                Last edited by supertrader; 29.05.2021, 01:13.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X