IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Коя по-точно?
    Е ти уж си го изобретил, пък мен питаш?
    По-интересното е как е направено да е "стотици волти" и да има сто вата мощност този микромодул?

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
      Грешка от ел.технически характер.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Само една батерия е 3600 вата?

        Коя по-точно?

        Коментар


        • При старите батерии които са поставяни при Тесла има случаи на запалване, макар да са рядкост но има. Каква е причината все пак да се случват, знаеш ли ? При новите батерии които са таблес, тези случаи ще са още по голяма рядкост ако не изчезнат дори напълно, защо ? Знаеш ли ?
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Е? Откога едното има общо с другото?
              Само една батерия е 3600 вата?

              Last edited by Имхотеп; 18.06.2021, 19:32.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Чекай малко, доскоро разпраяше за "стотици волти", колкото е нужно, а вече станаха само 100 вата?
                Е? Откога едното има общо с другото?

                Коментар


                • Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
                    Чекай малко, доскоро разпраяше за "стотици волти", колкото е нужно, а вече станаха само 100 вата?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
                      Е нали Матейко за това бръмча?

                      Коментар


                      • Pyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          И един мармот завива шоколада със станиол ....

                          Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

                          Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
                          Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
                          Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
                          Last edited by Pyramid; 18.06.2021, 06:28.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
                            Разкажете повече моля,

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в Космоса А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...
                                Няма такава квалификация.
                                В момента пристига стока в завода и е на бариерата
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X