IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    redcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.
    Два въпроса?
    1.Що е то "таблес" ?
    И,
    2.Откъде произлиза твърдението че, ако батерията е "слаба", то колата харчи "много ток"?

    Коментар


    • redcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Няма как да е от моите, аз не точа хазната / европрограмите. Матейката трябва да питаш, ако туй ти е мисълта
        Инак вече съм го казвал, от цялата работа Домуса ще лапне 34млн държавни пари от данъците ви - друго нищо, ама от сърце. Ако имаше смисъл в предприятието, Фолксваген щеше да направи както с Шкода в Чехия. А те нещо упорито заобикалят отдалеч... що така?
        Харесах, без самите факти да ми харесват. Щото е достоверно.

        Коментар


        • Съвсем друга ми беше мисълта, нещо не е наред при тези електрически коли. Характеристиките не са впечатляващи при положение че мощността на електродвигателя не е ниска и това е за всички електрически коли от този клас на градските електромобили. Имат сериозен проблем. Също за всички електрички се отнася, хората вземат батерии с паднал капацитет уж стари и с няколко зареждания и разреждания с по малък ток..по бавно капацитета им се възтановява. За батериите това означава че се ползват, произвеждат и поставят батерии които не са подходящи или просто това нещо с батериите въобще не е удачно. По скоро първото.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Бръмчиш, щото, не е от "твоите"? Сефте.
            Няма как да е от моите, аз не точа хазната / европрограмите. Матейката трябва да питаш, ако туй ти е мисълта
            Инак вече съм го казвал, от цялата работа Домуса ще лапне 34млн държавни пари от данъците ви - друго нищо, ама от сърце. Ако имаше смисъл в предприятието, Фолксваген щеше да направи както с Шкода в Чехия. А те нещо упорито заобикалят отдалеч... що така?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
              Не, само да се усвоят едни пари. Сефте.
              Бръмчиш, щото, не е от "твоите"? Сефте.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Цената е висока, характеристиките никакви ги няма. Аз си мислех че идеята е да се произвеждат ел.коли в България и да се продават в чужбина основно, за да се отворят работни места.
                Не, само да се усвоят едни пари. Сефте.

                Коментар


                • Цената е висока, характеристиките никакви ги няма. Аз си мислех че идеята е да се произвеждат ел.коли в България и да се продават в чужбина основно, за да се отворят работни места.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Нямат парички.
                    Ами да. Твърде висока цена за твърде скромни характеристики...при налични други алтернативи.

                    Коментар


                    • Нямат парички.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Има каркариери за по 8-9000 коли. От китай /коя точка до Бг пътят ще отнеме около месец- на практика за една година един каркариер ще докара толкова коли че няма да могат да се купят
                        То и сега не могат. Познай, защо.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          ...Ама има транспорт (поскъпнал, средно, повече от тройно), има ДДС и, да не забравяме, печалбата на търговеца, неговият данък печалба също .....
                          Има каркариери за по 8-9000 коли. От китай /коя точка до Бг пътят ще отнеме около месец- на практика за една година един каркариер ще докара толкова коли че няма да могат да се купят

                          Коментар


                          • Тук се вижда 4680. Ха кажете ми, при късо съединение, какво е в състояние да предотврати пожар?
                            Испания вече си е предложила услугите, не е ясно дали България има интерес

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
                              ...Ама има транспорт (поскъпнал, средно, повече от тройно), има ДДС и, да не забравяме, печалбата на търговеца, неговият данък печалба също .....

                              Коментар


                              • Pyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X