Имхотеп, то не е две тръби една в друга
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Коляно няма. Пречи. Конструкцията е предвидила всичко и смрад не излиза.
Та на каква височина от пода е тръбата за мръсната вода под мивката?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.Last edited by Pyramid; 16.07.2021, 00:18.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Тук спор няма. Ама я да те питам, виж там под мивката какво е разстоянието до пода? После кажи на каква височина е тръбата за мръсната вода? Кажи там има ли у-коляно да не смърди?
А после ела и кажи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
А после ела и кажи.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
От микромодула ти ще излезе същото квот' и от тръбичката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
При наличие на тотален BMS, където ВСЯКА клетка се следи, смяната не е само до умения и познания. Искат се технологично оборудване и сервизни условия, което, силно оскъпява операцията па, ако ще, самите батерийки, да са по лев едната. ЕТО ТОЗИ проблем, решава микромодулната конструкция но, още си плюят в пазвите и кълнат, че е било нямало такова животно. Затова и наш човек, така мисли. После, когато стане масово, сам ще се чуди, що е скачал но, то и в името му пише, че е червен. Т.е., и да/не скача, все тая.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТой го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.
Коментар
-
Той го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
Така че, червеният, преиграва.Last edited by Pyramid; 15.07.2021, 21:28.
Коментар
-
Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар