IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Имхотеп, то не е две тръби една в друга
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      За прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.
      Ами нали се видя, ти не можеш ли да смяташ? И на теб ли трябва да ти казвам сто пъти как се смята топлообмен в тръба?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Коляно няма. Пречи. Конструкцията е предвидила всичко и смрад не излиза.
        Коляно няма търбичката. Но мивката в нормална баня или кухня има.
        Та на каква височина от пода е тръбата за мръсната вода под мивката?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          За прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.
          Какви колена бе, брат?!? Хайде, моля те, не наливай масло в огъня с недомислици. Моля те. Няма колена. Точка. Аз на няколко пъти проверявах, колко вдява тоз Импотеций от нещата, и задавах контролен въпрос по изисквания за монтаж и тук, идваш ти, изтръскваш нещо, и ме оставяш да се чудя, как да оправям след теб. НЯМА "КОЛЕНА". Миризми изобщо не излизат и без тях. Мирише му тролската тиква на на тоя.
          Last edited by Pyramid; 16.07.2021, 00:18.

          Коментар


          • За прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Тук спор няма. Ама я да те питам, виж там под мивката какво е разстоянието до пода? После кажи на каква височина е тръбата за мръсната вода? Кажи там има ли у-коляно да не смърди?
              А после ела и кажи.
              Коляно няма. Пречи. Конструкцията е предвидила всичко и смрад не излиза.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
                Тук спор няма. Ама я да те питам, виж там под мивката какво е разстоянието до пода? После кажи на каква височина е тръбата за мръсната вода? Кажи там има ли у-коляно да не смърди?
                А после ела и кажи.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
                  За спора си прав но, на този, нищо не давам. По принцип и в частност. Максимумът е, че му отговарям. Макар и това да му е много.

                  Коментар


                  • Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      От микромодула ти ще излезе същото квот' и от тръбичката.

                      Що, от нея какво "излиза"?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        При наличие на тотален BMS, където ВСЯКА клетка се следи, смяната не е само до умения и познания. Искат се технологично оборудване и сервизни условия, което, силно оскъпява операцията па, ако ще, самите батерийки, да са по лев едната. ЕТО ТОЗИ проблем, решава микромодулната конструкция но, още си плюят в пазвите и кълнат, че е било нямало такова животно. Затова и наш човек, така мисли. После, когато стане масово, сам ще се чуди, що е скачал но, то и в името му пише, че е червен. Т.е., и да/не скача, все тая.
                        От микромодула ти ще излезе същото квот' и от тръбичката.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Той го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.
                          При наличие на тотален BMS, където ВСЯКА клетка се следи, смяната не е само до умения и познания. Искат се технологично оборудване и сервизни условия, което, силно оскъпява операцията па, ако ще, самите батерийки, да са по лев едната. ЕТО ТОЗИ проблем, решава микромодулната конструкция но, още си плюят в пазвите и кълнат, че е било нямало такова животно. Затова и наш човек, така мисли. После, когато стане масово, сам ще се чуди, що е скачал но, то и в името му пише, че е червен. Т.е., и да/не скача, все тая.

                          Коментар


                          • Той го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
                              Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
                              Аз мисля така: ОСНОВЕН, е елемент който, когато го смениш, все едно, колата си сменил. Батерията е резервоар. Вярно, за "ток" но, все пак. Смени, обаче, двигателя, и цялото поведение на колата, може драстично да се измени. Намаляването, поради деградиране, капацитета на батерията, е все едно, резервоарът да стане по-малък. Ама колата, все така, се ускорява, все така спира...
                              Така че, червеният, преиграва.
                              Last edited by Pyramid; 15.07.2021, 21:28.

                              Коментар


                              • Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
                                Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X