IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
    1 е повече от достатъчно + 100к цикъла + 100 секунди зареждане до горе + 100 години живот + 100€ киловата.
    Епа нема таквоз животно
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
          Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
          За различни субстанции говориш. Графенът НЕ Е "по-фин графит", а ЕДНОСЛОЙНА РЕШЕТКА ОТ ВЪГЛЕРОДНИ АТОМИ. Има разлика. По тази причина, той не "може да поеме по-голям брой заряди". Зверски тънък е и заема минимален обем. Затова, а също, поради мноого ниското съпротивление при протичане на тока по него, (позволяващо огромна плътност на същя този ток), както и огромната си химическа устойчивост, графенът е уникален материал за електроди за тези кондензатори (оставя много свободен обем за още слоеве). Графитът е различен. Той съхранява в кристалната си решетка йони на електролита (при литиевите батерии), понеже / и за да НЕ влизат те в хим.реакция с електродите, с което, да ги увредят. Такъв е механизмът но, наистина, работи.

          Коментар


          • Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
            Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
              Скоростта на зареждане и на суперкондензаторите, е ограничена от мощността на зарядното и от се л.провода до него. Отделно, ОГРОМНИТЕ колебания на напрежението върху техните изводи и унищожителните, в случай, че станат КС, последици. То си е направо, като да се возиш на сандък с динамит върху лагерна количка, по калдаръм .. и да се молиш постоянно, да не гръмне.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
                супертрейдър, как графенът може да повиши енергийната плътност на батериите, а и на суперкондензаторите?

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!
                  Предполагам, сериозен щото, не схващам коя точно "чиста технология", уж сме въртели "все в посока мръсните, т.е.как да и елиминираме основния замисъл". И в какво, точно, се явява въпросното "въртене"? Дай дефиниция, моля.

                  Коментар


                  • Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      А ти ма умен ли се бараш и каква връзка има това баране с фактите?
                      Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Добре и да не е свързано с метана чак толкова че да му влияе на цената, има връзка с качеставата на батериите - една от съставките им която ще се подобри и от там ще им падне теглото, може да се вложи във всички литиеви батерии.
                        ...
                        Да, разбира се. Ако останат в днешния си вид, и въглеродът, не бъде заменен от силиций или, напр.силициев карбид.

                        Коментар


                        • Добре и да не е свързано с метана чак толкова че да му влияе на цената, има връзка с качеставата на батериите - една от съставките им която ще се подобри и от там ще им падне теглото, може да се вложи във всички литиеви батерии.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin

                            Абе ти малоумен ли си или да?
                            А ти на умен ли се бараш и каква връзка има това баране с фактите?
                            Last edited by Pyramid; 17.10.2021, 07:02.

                            Коментар


                            • https://graphenemg.com , от природен газ. И излиза че електромобилите, батериите им ще бъдат свързани с природния газ като суровина. Може да се отразят на цената на газта.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Pyramid, не е само лакомията, просто и за батериите трябват суровини и въглерода е едната от тях, от природния газ той може да се извлича в най финните му и пречистени форми - графен. Дори фин въглерод , графит да е пак цената му е много привлекателна в момента. Може и това да е причината за интереса към природния газ, който тръгна от Китай. Това са много интересни цени като съотношение на тегло и цена, доста интересни.
                                Кое му е супертрейдър интересното?
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X