IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
    По-тежки ли? Ти направо ме смайваш
    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

    Коментар


    • Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Не дразня, просто учтиво отговарям.
          Прекаляваш.

          Коментар


          • Не дразня, просто учтиво отговарям.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
              Аз казвам да го оставиш. Нервен е.

              Коментар


              • Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

                  Голям мерак да стане "нещо". Че да седнеш отгоре му.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
                    Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                      В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
                      Много точно казано. Въпрос на време е, колкото и някои хора да се противопоставят на това.

                      Коментар


                      • redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
                          https://www.youtube.com/watch?v=yPuC...channel=Zindda

                          Коментар


                          • Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                              Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
                              Абе ти виждаш ли каква глупост шерваш, целия канал?

                              Коментар


                              • Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
                                 

                                Коментар

                                Working...
                                X