IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
    дрън дрън дрън дрън - всеки теслар с кола поне на 3 години е загубил от нея колкото струва една нова от конкуренцията И му предстои сметка $20 000 за батерийка на 8-мата година, първите вече са на хоризонта.
    насреща е получил проблеми, ниско качество, липсващ сервиз - да му е честито!

    Коментар


    • Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
        Тесли се купуват от гъзария - и после се реве

        Коментар


        • redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...
            Ne znam, колегите така обясняваха. Доколкото знам тези пари се дават в края на годината

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Щом е за сметка - значи не е безплатно
              И никога не е било.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                Натиснали са ги в Европа че не дават субсидия. Нашите нямат пари и въвеждат ограничения че да не дават на много хора. Отделно кво са 12к на 100к кола. Трябва да отпуснат кредитна безлихвена линия и да внесат китайски по 10-15к 5кв и само такива от 2023 в синя, от 2025 и в зелена зона. Който иска да си кара кадилника да му сложат 1200лв за паркомястото за синя зона(наполовина за зелена) или 10/5лв на влизане. Може да го вържат с евро категорията да кажем Е4 да е 1200, Ех=1200*4/х. За хибрид наполовина на е6 или 400лв
                В грешка си - общините и държавните фирми ползват големи субсидии в БГ за ЕВ и в момента
                А при мен примерно Дачията я купувам кеш за 10 600 евра - останалото се субсидира

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Само като инфо за германия- имало си фонд с амнайсе милиона, в момента в който във фонда свършат парите и ти показват от там среден пръст за тези пари. В германия дават около 10000 бонус за чист електромобил
                  Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...

                  Коментар


                  • Само като инфо за германия- имало си фонд с амнайсе милиона, в момента в който във фонда свършат парите и ти показват от там среден пръст за тези пари. В германия дават около 10000 бонус за чист електромобил

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ddb Разгледай мнение
                      При покупка на електромобил: Държавата обмисля да дава малко над 6000 евро субсидия - bTV Новините (btvnovinite.bg)

                      Откога съм го зачакал тоя момент. Малко тъпички са условията, но ако стане, пак е нещо.
                      Да, и какво, ще изгориш +40 000 лв за най-евтината електричка на Дачия, на която цената ще спадне със 10%, когато излезеш от дилъра.
                      След 2-3 години ще е загубила 30% от стойноста си и так дале.
                      След 10 години ще струва < 4000 лв.
                      Средно, колата е продукт дето 94% от времето стои паркирана и е със със седмичен пробег под 200 км.
                      Те затова натискат със високи данъци и такси старите коли за да пречупят всеки здравомислещ дето ползва евтината стара работеща кола, за се предвижи от т.А до т.Б.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        bota156, Някъде четох, хората не купували електромобили а Тесла, това е което им харесва. Да обаче са по 100к лева..скъпички са и най много ги вълнува да няма никаква поддръжка, но това в държави в които смяна на масло и филтър е почти 1000лв..в България ще намериш кой да ти го смени безплатно за да вземе търговската отстъпка и старото масло. Иначе в момента е пълно с електромоби европейско производство, всички са пуснали на пазара плъгин хибриди и са доста евтини, ако искаш на ток да я караш няма проблем.
                        В България никой нищо не купува. Дотъркалваме стари изхвърлени талиги. Лошо няма - по добре е отколкото да ходим пеша. А и така пазим природата. НЕ КУПУВАМЕ НОВИ И НЕ ГИ ХВЪРЛЯМЕ СЛЕД 3-5 ГОДИНИ и ПАК нова. Ползваме по 20-30г до откат и разпад, докато вече не може да се ремонтира.
                        Я дай пример за една евтина? Щот за мен евтино е 10к ЛЕВА. А толкова са само китайските и то в китай, че чудно как но стават с 10к по скъпи като дойдат в европа
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • bota156, Някъде четох, хората не купували електромобили а Тесла, това е което им харесва. Да обаче са по 100к лева..скъпички са и най много ги вълнува да няма никаква поддръжка, но това в държави в които смяна на масло и филтър е почти 1000лв..в България ще намериш кой да ти го смени безплатно за да вземе търговската отстъпка и старото масло. Иначе в момента е пълно с електромоби европейско производство, всички са пуснали на пазара плъгин хибриди и са доста евтини, ако искаш на ток да я караш няма проблем.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ddb Разгледай мнение
                            При покупка на електромобил: Държавата обмисля да дава малко над 6000 евро субсидия - bTV Новините (btvnovinite.bg)

                            Откога съм го зачакал тоя момент. Малко тъпички са условията, но ако стане, пак е нещо.
                            Натиснали са ги в Европа че не дават субсидия. Нашите нямат пари и въвеждат ограничения че да не дават на много хора. Отделно кво са 12к на 100к кола. Трябва да отпуснат кредитна безлихвена линия и да внесат китайски по 10-15к 5кв и само такива от 2023 в синя, от 2025 и в зелена зона. Който иска да си кара кадилника да му сложат 1200лв за паркомястото за синя зона(наполовина за зелена) или 10/5лв на влизане. Може да го вържат с евро категорията да кажем Е4 да е 1200, Ех=1200*4/х. За хибрид наполовина на е6 или 400лв
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ddb Разгледай мнение
                              При покупка на електромобил: Държавата обмисля да дава малко над 6000 евро субсидия - bTV Новините (btvnovinite.bg)

                              Откога съм го зачакал тоя момент. Малко тъпички са условията, но ако стане, пак е нещо.
                              А обмисля ли държавата откъде да ги вземе и кога ще ни го каже?
                              Освен това сега без електромобили тока достига немислими до скоро висии. Въпро: До къде ще скочи цената на тока след като държавата започне да стимулира покупката на електромобили?
                              Още един въпрос: Как ще се отрази на инфлацията съвместното въздействие на субсидирането и очертавщия се дефицит на ел. енергия?

                              Коментар


                              • При покупка на електромобил: Държавата обмисля да дава малко над 6000 евро субсидия - bTV Новините (btvnovinite.bg)

                                Откога съм го зачакал тоя момент. Малко тъпички са условията, но ако стане, пак е нещо.

                                Коментар

                                Working...
                                X