IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Бе тя химията добре, ама сглобката ТНТМ Има ги вече точно тоя род драми точно в тая марка, не е нещо дето го чакаме тепърва.
    Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта
    Харесах. Не знам обаче, кога застаряващият габровец ще вдене че, ако не ти е обмислена конструкцията, никакво или почти никакво значение няма, колко точно, ти е съвършена химията. И, че няма значение, дали си или не си вкарал милиарди: Ако си допринесъл, си и никакви Матейковци, не могат да променят този факт.

    Коментар


    • Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават късите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии. Също ако почваш да правиш ел.коли, избираш най добрата електрохимия, защото тя има голямо значение за името което ще си изградиш. От нея зависи дали клиентите ще карат дълго с поставената батерия, тези които правят електровелосипеди нямат тази възможност понеже обема на поръчките им е малък и Панасоник като нямат капацитет да произвеждат ..та те отиват при други производители на батерии и техните батерии издържат 3 - 4 години, там вече клиентите се оплакват от батериите и ако набарат батерийки от Панасоник и дори да са от дефектирали модули на Тесла е голяма радост да си направят с такива батерия. Иначе всичко което може да намериш на дребно казват въобще не е това качество.
      Last edited by supertrader; 09.11.2021, 21:37.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        redcretin, https://www.findmyelectric.com/blog/...-battery-last/, ето хората казват че живота на батерията е 15+ години..
        Тесла затова стана бранд за електирички, защото почва с най добрата батерия като електрохимия на Панасоник. Всички казваха че батериите на Панасоник са най добрите. Батерията освен дизайн - конструкция има и електрохимия, а тя има рецепта по която се прави сместта за електродите, единия е ясен, той е графит и колкото по чист толкова по добре, но другия в чийто състав влиза лития..там вече има рецепта. Та и да има случаи на запалени коли, не е като при Волт това което стана с батериите на LG. Сега проблема че го се палят го решили кото казали на собствениците да паркират на 50 фута растояние от другите коли и как ще паркирата в гаражите си ? И смяната на толкова батерии би струвала 1.8 милиарда. Проблема с батериите на кореската компания е конструктивен, конструкцията им не става понеже не е премислена добре, поне до този извод стигнах като поразгледах. Ама хайде да не съм груб и да се държа като..това което тук се коментираше за модулите би елиминирало техния проблем, ако ползваха тази идея да си направят с такава конструкция батериите. Никой още не се е сетил да ги прави по този точно начин модули, а те няма да се палят да се мъчиш нарочно да ги запалиш с късо съединение.
        Бе тя химията добре, ама сглобката ТНТМ Има ги вече точно тоя род драми точно в тая марка, не е нещо дето го чакаме тепърва.
        Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Щом е за сметка - значи не е безплатно
          так точно,Yes sir
          https://www.banker.bg/obshtestvo-i-p...jdata-na-himko

          Изнасале сме и карбамид да не вършат глупости.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Four_Pests_campaign
          Last edited by mikimaus; 09.11.2021, 20:59.

          Коментар


          • redcretin, https://www.findmyelectric.com/blog/...-battery-last/, ето хората казват че живота на батерията е 15+ години..
            Тесла затова стана бранд за електирички, защото почва с най добрата батерия като електрохимия на Панасоник. Всички казваха че батериите на Панасоник са най добрите. Батерията освен дизайн - конструкция има и електрохимия, а тя има рецепта по която се прави сместта за електродите, единия е ясен, той е графит и колкото по чист толкова по добре, но другия в чийто състав влиза лития..там вече има рецепта. Та и да има случаи на запалени коли, не е като при Волт това което стана с батериите на LG. Сега проблема че го се палят го решили кото казали на собствениците да паркират на 50 фута растояние от другите коли и как ще паркирата в гаражите си ? И смяната на толкова батерии би струвала 1.8 милиарда. Проблема с батериите на кореската компания е конструктивен, конструкцията им не става понеже не е премислена добре, поне до този извод стигнах като поразгледах. Ама хайде да не съм груб и да се държа като..това което тук се коментираше за модулите би елиминирало техния проблем, ако ползваха тази идея да си направят с такава конструкция батериите. Никой още не се е сетил да ги прави по този точно начин модули, а те няма да се палят да се мъчиш нарочно да ги запалиш с късо съединение.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
              Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
              Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз
              Не бе, той Матейко каза, че с паленето не било имало проблеми. Щото той тъй казал, а разни гении набутали милиарди в тези чудовища.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
                Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
                Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
                Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз

                Коментар


                • Какво се забелязва вече, дори сред критици, като Червения: Постепенно, всички пътища повеждат към Рим, сиреч, към микромодулната концепция. Абе, обяснявам ви аз, че е дълбоко премислено, ама не, та не.
                  Голям праз.

                  Коментар


                  • redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.
                      Силен дилър-силна марка, това е принципа. Тислъта е направена да спре без батерийка бе аланкоолу, от туй по-голям дефект - здраве Няма да коментирам точно нейната батерийка колко нескопосано е направена, та от само 1 елемент загива цялата. После $20 бона честитка, щото ти си тотално некадърен дори да намериш в пакета кой е дефектния елемент, камоли да го смениш и да не се запалиш барабар с колата и целия гараж.

                      Без сервиз и поддръжка продажби няма - затова и японците не си оставиха всичко в Япония - а го изнесоха и в САЩ по онуй време - затова и създадоха тези марки изключително за американския пазар, както и да изградят правилен имидж на място.

                      За Тислъ съм чел един разносвач на пици, дето живееше в колата и ходеше да краде ток с нея, май се води ютуб инфлуенсър даже - един азиат в Норге. Ми то плачевно

                      Коментар


                      • redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Я да ви дам нещо да четете

                          https://www.portugalresident.com/dri...ging-stations/
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
                            Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.
                            И какво стана с тия велики марки? Откъде можеш да си купиш Инфинити в Европа от представителство на марката, в момента?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
                              Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
                              Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.

                              Коментар


                              • bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X