IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
    И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги

    Коментар


    • То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Сега, някои пропускат че, ел.моторът, за разлика от двг, много лесно развива и просто поддържа максимална изходна мощност.

        Коментар


        • https://www.evspecifications.com/en/model/16f9a7 , ето ги параметрите на по нова версия с 60кв ел.мотор и цена 19900евро пишат. Не знам това предполагам е цена без субсидия, и тогава в Германия ще струва 10к, ако субсидията там е 10к.
          Last edited by supertrader; 12.11.2021, 14:24.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            в БГ е 35к лева. Абе тез в немско много бедни ве?
            неее, в Б-стан все мелеонер до мелеонера, нали го видиш и тоя как ги смята лев за евро

            Коментар


            • Тя е с 30 киловата мотор и би трябвало да е по евтино от това с 60 киловатовия.
              Last edited by supertrader; 12.11.2021, 13:33.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)
                в БГ е 35к лева. Абе тез в немско много бедни ве?
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)
                  €10600 - BGN12000, може и да може. Къде е зарядната инфраструктура?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                    това със 12к ЛЕВА субсидия може и да върви
                    Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                      Маймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:

                      https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBOb
                      това със 12к ЛЕВА субсидия може и да върви
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • redcretin, със субсидията на колко пада цената. Това май е много близо до тази цена.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Маймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:

                          https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBOb

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават съсите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии.
                            Огъването при навиване, създава неравномерни напрежения в слоевете и води до тяхното прищипване или отлепване един от друг, а те-до неравномерна плътност на тока и предпоставки за дендрити. Освен това, неравномерната дебелина на слоевете и напъхването на един фишек в щампован метален цилиндър (който, също има някакви разлики в геометрията от бройка кум бройка), на места, размества а на други-сваля част от слоевете и, в резултат, имаме предпоставки за нееднаквости в ел.показателите, за къси съединения и термични разлики. Голям единичен елемент - огромна мощност при късо съединение, неограничена от нищо, а също, нетно, по-забележими разлики в капацитет и вътр.съпротивление. Ами, НЕ СА за пренебрегване тези "дреболии".

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Бе тя химията добре, ама сглобката ТНТМ Има ги вече точно тоя род драми точно в тая марка, не е нещо дето го чакаме тепърва.
                              Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта
                              Харесах. Не знам обаче, кога застаряващият габровец ще вдене че, ако не ти е обмислена конструкцията, никакво или почти никакво значение няма, колко точно, ти е съвършена химията. И, че няма значение, дали си или не си вкарал милиарди: Ако си допринесъл, си и никакви Матейковци, не могат да променят този факт.

                              Коментар


                              • Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават късите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии. Също ако почваш да правиш ел.коли, избираш най добрата електрохимия, защото тя има голямо значение за името което ще си изградиш. От нея зависи дали клиентите ще карат дълго с поставената батерия, тези които правят електровелосипеди нямат тази възможност понеже обема на поръчките им е малък и Панасоник като нямат капацитет да произвеждат ..та те отиват при други производители на батерии и техните батерии издържат 3 - 4 години, там вече клиентите се оплакват от батериите и ако набарат батерийки от Панасоник и дори да са от дефектирали модули на Тесла е голяма радост да си направят с такива батерия. Иначе всичко което може да намериш на дребно казват въобще не е това качество.
                                Last edited by supertrader; 09.11.2021, 21:37.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X