IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Той не го е виждал на живо и само се форсира, ще потопят електродите в реката с каква цел освен да избият рибата.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Това производство на водород е много неефективно, защо просто не си използват тока за производство на метали..имат много пари които да натикат в някаква глупост.
      Иначе, описвайки себе си и другото си "аз" - онова, дето не вдига самолета с турска думичка, червеният е показал елементарна грешка. На комшийски, "давам" ("vermek") се пише с "V", а не с "F". Но, неговата работа е да дава, не да знае. Простено да му е.
      Last edited by Pyramid; 06.12.2021, 11:33.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Това производство на водород е много неефективно, защо просто не си използват тока за производство на метали..имат много пари които да натикат в някаква глупост.
        Е, че тази да не е малка?

        Коментар


        • Това производство на водород е много неефективно, защо просто не си използват тока за производство на метали..имат много пари които да натикат в някаква глупост.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            При електролизерите когато не е направено това с електродите за 1 обемен литър газ производство устройството има 20 клетки с размер на електродите 100 на 100мм, когато електродите са оптимизирани клетките които произвеждат същото количество газ са само 2 броя с диаметър 120мм. Виждал съм ги с очите си и двата варианта какво представляват и разликата наистина е такава. Сега за батерия трябва да се направи и не знам какво ще се получи, ако е нещо подобно джакпота ще е много голям , за повярвалите. Това дето не вярват е само резултат от консервативност, Матеев днес се хванал да прави едно добро, обаче хейтърите яко го атакуваха в една друга тема..той им обяснява аз ви помагам, те му отговарят - ти си лош !
            От всичките джакпоти - пак се държиш за палците

            Тук виждаш реална работеща 100 мегаватова инсталация - и не, там няма глупави приказки на два гьотферена от долно уйно, а това дето мислиш че са кранове - са електродите, потапяни в реката
            https://www.spiegel.de/wissenschaft/...a-1285352.html

            Коментар


            • При електролизерите когато не е направено това с електродите за 1 обемен литър газ производство устройството има 20 клетки с размер на електродите 100 на 100мм, когато електродите са оптимизирани клетките които произвеждат същото количество газ са само 2 броя с диаметър 120мм. Виждал съм ги с очите си и двата варианта какво представляват и разликата наистина е такава. Сега за батерия трябва да се направи и не знам какво ще се получи, ако е нещо подобно джакпота ще е много голям , за повярвалите. Това дето не вярват е само резултат от консервативност, Матеев днес се хванал да прави едно добро, обаче хейтърите яко го атакуваха в една друга тема..той им обяснява аз ви помагам, те му отговарят - ти си лош !
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Това с електродите е което имах предвид когато изказах предположение че 500 ватчаса за килограм при батериите са преодолими, Матеев каза че имам много здраве и такава енергийна плътност няма да се постигне.
                Може и да се. Консули като Мармотейков, историята много пъти ги е опровергавала, не е чак невъзможно и сега, да ги. Въпрос отделен, лесно или трудно. А, това с подгрева върви заедно с охлаждането, сиреч, микромодулните, и тук, ще възобладаят. И не е някакъв импотент, дето ще каже, кой бил имал, а кой не акъл. Неговото е завист, както и на габровеца и т.н.

                Коментар


                • Това с електродите е което имах предвид когато изказах предположение че 500 ватчаса за килограм при батериите са преодолими, Матеев каза че имам много здраве и такава енергийна плътност няма да се постигне.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Това нещо което написах за литий желязо фосфат батериите е много интересно, явно електролита им е такъв че при ниски температури повишава много вътрешното съпротивление, този човек демонстрира как се държи този SUV на BYD с прехвалените батерии наречени бат. тип острие при минус 10 градуса и шоуто е неповторимо, само да не ти се случва дето казват. Първо не искат да поемат ток и дърпат само 1 киловатчас зарежда при нормални 7,5 ако батериите не са толкова студени. Зарядното не иска да се освободи от куплунга си когато иска да прекрати зареждането, но той демонстрира как да стане с чалъм както се казва го излъгва да се отключи. После като включи светват там дисплеите но автомобила отказва въобще да помръдне и дори бутона за изключване и той отказва, но успява да го изключи и рестартира чрез дистанционното му и след рестарта вече тръгва, но много неща не работели по почти един час и като го покара така започват да функционират. Всичко това е благодарение на замръзналите батерии.
                    Мъск е ударил джакпота с литиевойонните батерии и Теслите си вървят при много по ниски температури, тези BYD в които Бъфет инвестира ще си имат проблеми с ниските температури и то големи. Това което ми прави впечатление е че брандовете като почнат с един тип батерии и сякаш се оженват за тях, тези са слагали призматични батерии преди това и са ги усъвършенствали като са ги напъхали в тези дълги и тънки кутии, което не е върха на инженерната мисъл. Тесла то кара на цилиндрични батерии и новото е това че са таблес, табулатора - лентичката за връзка с електродната лента е превърната в капачка която се споява към надлъжната лента с лазер в много контактни точки, това е таблеес батерия, т.е. табулатора е капачка и това е добре измислено. Това че батерията има дупка в средата която остава празна и там силата с която се притискат електродните ленти една към друга отслабва не е впечатлило конструктора, после това руло от електроди се поставя с хлабина в капачката, а охлаждането и подгряването са по тази външна повърхност на батерията. Но предполагам че и на Бъфет фирмата и Тесла инженерите си вярват че правят най доброто, добре че не са японци..понеже онези били много обидчиви и вземе някой да им каже че са си оставили ръцете и трябва да си правят харакири. Всъщност е съвсем нормално, изпробват се различни неща и някои ще отпаднат, други ще се променят и ще се появят и съвсем нови коренно различни концепции.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Същото нещо го има и при други електрохимични устройства, при електролизерите. Токът - йоните от електролита към единия електрод върви по трудно и решението е да се манипулира работната повърхност на електрода - увеличи, като лицето на двата електрода да е равно, стоят един срещу друг с една и съща лицева повърхност, но единия е с по голяма работна повъхност например материала е порьозен. Това нещо е ефективно там много, защото първо излезе като научна информация и се твърдеше че ще направи електродите 20 пъти по ефективни, после производители от Азия го направиха и се появиха устройства на пазара с такива електроди..чак 20 пъти не, но почти 10 пъти със сигурност. На МIT беше научната работа, но японци ги направиха тези електроди и всички електролизери за производство на водород за лаболаторни цели са точно с такива, и електродите са кръгли - кръгове и доказано най добре работят.
                      Какво нещо е интуицията, само.

                      Коментар


                      • Същото нещо го има и при други електрохимични устройства, при електролизерите. Токът - йоните от електролита към единия електрод върви по трудно и решението е да се манипулира работната повърхност на електрода - увеличи, като лицето на двата електрода да е равно, стоят един срещу друг с една и съща лицева повърхност, но единия е с по голяма работна повъхност например материала е порьозен. Това нещо е ефективно там много, защото първо излезе като научна информация и се твърдеше че ще направи електродите 20 пъти по ефективни, после производители от Азия го направиха и се появиха устройства на пазара с такива електроди..чак 20 пъти не, но почти 10 пъти със сигурност. На МIT беше научната работа, но японци ги направиха тези електроди и всички електролизери за производство на водород за лаболаторни цели са точно с такива, и електродите са кръгли - кръгове и доказано най добре работят.
                        Last edited by supertrader; 05.12.2021, 21:44.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Ето едно изследване, което, показва как се променя при заряд/разряд вътрешното съпротивление на навитите батерии. Ха познайте, как се отразява формата на електрода на това.
                          Используя по-новому метод зондовой микроскопии для измерения электрического потенциала, группа ученых исследовала, как продлить жизнь батарейкам и сделать их эффективнее.

                          Коментар


                          • Литий желязо фосфат батериите имали проблем със зареждане при ниски температури, не искат да зареждат, да поемат ток и това се демонстрира от някакъв човек във видео, а автомобила е BYD с blade battery. Сигурно са измислени и вероятно патентовани от някои образовани с възможности, обаче недомислени. Същата работа са и батериите в плоски кутийки с тази електрохимия. Неприятното е че ако те не се дозараждат до 100% се увреждат и очаквания им живот от 25 години ще стане несбъднат сън - мечта.
                            Last edited by supertrader; 05.12.2021, 21:09.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Това което ми направи впечатление са детайлите от стъклопласт, качеството е доста добро. За цената , не е евтино 10 хиляди долара, но производството е такова с много ръчна изработка.
                              - Иначе като материал за купето и много голяма серийност на производството - пластмаса армирана с въглеродни влакна според мен. Рециклируема е напълно после, дори ако се мине през пиролиза може да се превърне във водород и графит на прах който да се вложи в батерии. Водорода може да се изгори в горивни клетки и да се превърне в ток. Но най удачно е пластмасата да се рециклира и пак да се превърне в купе на електромобил.
                              Само за тези големи детайли ще е необходим огромен шприц - преса, но ще се произвеждат много бройки на сравнително ниска цена.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                https://www.youtube.com/watch?v=xkC6orcZS-8 , интересен електромобил произведен в СССР, със сигурност само батерията му може да се счупи защото е съвременна китайска. 21 киловатчаса батерия са поставили, много смислени приложения на елекрички са измислили. Електромотора е преработен асинхронен електродвигател, а не някаква скъпа въшка дето била 10 киловата и струва 5000лв.
                                Е, че то, ако се тръгне от гледна точка на разумно и чисто, много днешни бизнеси, просто, нямаше да мъцнат дори. Въпросът бе, обаче, с фиксация върху парите...

                                Коментар

                                Working...
                                X