Гледах със специалния кабел от контакт на колко зареждат, на 3.5 киловата, не през допълнително монтирана станция свързана към таблото.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Проточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
Коментар
-
Дани, дали не грешиш за инсталациите.на дома? Аз живея в строен преди 52 години, и инсталацията е с три фази до апарт.табло,, защитени с по 50 А предпазители всяка. При Ке=0,5, мога да тегля поне 17 kW, т.е. една Тесла с 80 kWh батерия, се зарежда за около 5-6 часа, без проводниците дори да загреят. В по-новите домове на по-състоятелни хора, и по-добре би могло да бъде даже
Коментар
-
Опира до адекватни батерии, до усъвършенстване на задвижването - с мотор редуктор от най прост вид не става само, защото харчат много електричество и това налага да са с много голяма батерия и също и фанатизма за чисти електрички трябва да се излекува. Трябва модул поне двг с генератор с висока ефективност, който да може да се монтира лесно и с него пробега да се повишава до хиляди километри с едно зареждане. Така ще може да се използват в режим само с електричество според нуждите, ако се ползват в града за неголям пробег на ден, да се зареждат от соларни инсталации сезонно и от домашна мрежа чиято мощност от 3.5 киловата не е малка ако се оправи консумацията на електричество. Също теглото им е прекалено високо и това е благодарение на неадекватните батерии и големия разход на ток. Модулът ДВГ- генератор който да зарежда батерията има възможност да е с висок кпд, защото ДВГ в един режим на постоянно натоварване може да се оптимизира за нисък разход на гориво и кпд 50 -60%.
Тези неща неизбежно ще се направят, при батериите могат да се случат чудеса по отношение на теглото и рециклирането, също и обслужването - бърза и евтина смяна на модул.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Мамата, лелята, бабата...номера е че, почна и на бащата да налита.нале. А, като му речеш нещо, веднага, се сеща за европравата си и бучи с/у хомофобия.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Като ги подгони шихтфюрера ще дойде ефективността и останалите неща, само че има друго- в германия има много работа и ако е много тази гонка, много бързо ще остане без работници. Но пък може винаги да вземе от инженерите и дохтурите на меркел. Те там си е е.......... мамата
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Има, в Тилбург от 10 години - ама не си я чувал щото не вади нищо Точно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Червения бълнува, говори глупости които са само в неговата глава
Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
И без тва на Елончо не му се отдава тая работа с фабриките - ни холандската стана, ни немската За първата барем ги излъга да му подарят държавни пари, втората не можа и толкова.Last edited by v_tin; 13.01.2022, 12:04.
Коментар
Коментар