IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • redcretin, спокойно хората са казали всяко чудо трае два дена или две недели. Сега като се завихрят едни опашки на зарядните им станции сами ще смъкнат цените.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        99ст

        "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

        Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии
        Е те да не останат назад хахахаха! БГ стана супер-преебано място.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
          Добро утро.
          99ст

          "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

          Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии

          Коментар


          • Добро утро.
            Зарядните станции за електрически автомобили в Пловдив вече са платени и цената за зареждане е много...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

              Аха. Ейся, както се носи из един лаф

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
                А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
                Не е моя работа. Аз съм на КВ, на мен и 2 W ми стигат да "ударя" Мидуей

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
                  Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
                  Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
                    Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна
                      Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
                      А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Бе ти наред ли си с главата?
                        А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Чисто технически от студа се покачва вътрешното съпротивление, но това не е чак такъв проблем. При пускане на някакъв консуматор (например отопление) за известно време това съпротивление спомага за отделянето на повече топлина в батерията която се самозагрява.
                          То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.
                          Неточно: При увеличено вътр.съпротивление, нямаш нужната мощност на двигателя, батерията е слабо възприемчива към рекуперативното спиране, а също, растат непроизводителните загуби. Отделно, губят пробег, пускайки климатици които, ори толкива ниски температури, имат и понижен СОР. Про стартерните, фаровете се пускат с друга цел: Разрядът, окислява отделилите се на катода мехурчета водород, което позволява по - плътен допир на електролита и, ОТТАМ, по-голям пусков ток. Разбираш ли, НЕ СЕ РАЗЧИТА ТОЛКОВА НА ЗАТОПЛЯНЕТО, колкото на подобряване омокрянето на електродите. Относно "самозагряването" (да, по принцип, случва се) но, то е твърде слабо, като се има предвид силно изстиналите литри антифриз. Защо "слабо"? Ами много бързо, този студ, си охлажда обратно и без това, слабо загрелите електроди

                          Коментар


                          • Сърдечно благодаря гусин aleks262
                            https://www.youtube.com/watch?v=coeJag1fdH0

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mikimaus Разгледай мнение

                              Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW
                              Бе ти наред ли си с главата?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Е - ако фаровете не са светодиодни.
                                Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW

                                Коментар

                                Working...
                                X