redcretin, спокойно хората са казали всяко чудо трае два дена или две недели. Сега като се завихрят едни опашки на зарядните им станции сами ще смъкнат цените.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
99ст
"Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.
Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнениеДобро утро.
"Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.
Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеЯ ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЛитиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна
А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе ти наред ли си с главата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Чисто технически от студа се покачва вътрешното съпротивление, но това не е чак такъв проблем. При пускане на някакъв консуматор (например отопление) за известно време това съпротивление спомага за отделянето на повече топлина в батерията която се самозагрява.
То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikimaus Разгледай мнение
Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е - ако фаровете не са светодиодни.
Коментар
Коментар