IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Досега не съм видял интерес?
    Естествено. Няма да се обръщат към теб, я. В сферата, ти си г-н НИКОЙ,. Някакво двуного, от което, НИЩО не зависи. Общуват с такива като нас, които - най-малко, можем да им възпрем работата, по някои направления и да им се наложи, яко да се ръсят. Т.е. ТИ, този интерес, няма как да го видиш освен ако, не решим да ти кажем. Ама не плачи, не вълнуваш никого.
    Last edited by Pyramid; 16.03.2022, 04:31.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Хвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.
      На вас цялата ви работа е по диагонал.

      Last edited by Имхотеп; 15.03.2022, 02:58.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Pyramid, работата с модулите ще тръгне защото нямат избор - материалите са с излитащи цени, инфлацията преоразмерява покупателната способност на населението. Неизбежен е интереса.
        Досега не съм видял интерес?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Pyramid, работата с модулите ще тръгне защото нямат избор - материалите са с излитащи цени, инфлацията преоразмерява покупателната способност на населението. Неизбежен е интереса.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Хвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Пък на теб - от Фурие, да се свети Името Му.
              На теб пък 'изобретенията' ти са по измамние.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Не ползват по сложни редуктори защото още не са ги измислили, ДВГ в началото е без колянов вал и после го изобретяват. Електродвигателите са най ефективни при постоянен въртящ момент, но няма как да е постоянен когато съпротивлението което автомобила преодолява за да се движи се променя, променя се силата която противодейства на силата на въртящия момент. Електромобилите са далеч от съвършенство, но има в тях много неща които производителите им са направили и ги крият, имат такова нещо което подобрява ефективността някои, но не го споделят с цел да спечелят конкурентно предимство. Друг е въпроса, че не е чак толкова добре направено и ъпдейтват, но в един момемент ще има и ъпгрейд на хардуера също.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Супертрейдър стига си писал фермани.
                  Там по-назад има линкове, едни зеленички, те водят към едни изследвания на един институт специално за Фолксваген. Там също пише какво казва един от шефовете на Фолксваген.
                  Ти в момента смучеш от пръстите, чешеш се по врата и се чудиш какво да напишеш.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Имхотеп, не твърдя обратното а твърдя че това нещо не е точно. Електролизерите за много чист водород са на много ниско работно напрежение за единичната клетка и са с ефективност поне 90%, но дори с много по малка мощност са по скъпи от една такава Тойота. Сега ще кажеш за какво пък им е този много чист водород ? Използва се за еталон при спектрографски анализ, има сайтове на фирми за такова оборудване и може да им погледнеш параметрите и цените. Дори може да се намери как демонстрират електролиза при под 1.44 волта, а това е 100% ефективност по Фарадей и под 1.44 е над 100%. Да твърдиш че ефективността им ще бъде 75% не може, не знаеш дали няма да се повиши, защото в лаболаторен експеримент може. Може да се намери видео в което го демострират и това нещо не е фейк. Има си и научно обяснение, двата електрода са направени с покритие така че имат разлика в електрохимичния потенциал, нещо като електрохимичен източник който добавя напрежение.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      На теб всичката информация е от ЕЖК.
                      Пък на теб - от Фурие, да се свети Името Му.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
                        Нали ти обяснявах преди време, защо не ползват по-сложни предавателни кутии. Именно, заради неизбежно увеличените им загуби в сравнение с директните предавки. Те и ДВГ -колите, реално ползват много по-малко енергия за самото придвижване.( Повечето, я губят.)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
                          На теб всичката информация е от ЕЖК.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Видяхме ти картинката. Не казва нещо, което да не ни е ясно. Следователно, бъдещето е на микромодулите.
                              Напротив из... , Колегата ти твърди точно обратното. Точно толкова и ви е ясно.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Pyramid, не са верни тези картинки, в действителност параметрите не са константни и не варират толкова малко. Ето вече от опит показват как на бързозарядната станция батерия под 80киловатчаса зарежда 100, само там 20%. Тока ако е от мрежата зависи колко губи тя, а тя може да губи и цели 30% без проблем. За водородните горивни клетки е същото нещо, може от 100-те вата накрая на колелата да са само 20 вата.
                                Честно казано, не всичко ти разбрах.

                                Коментар

                                Working...
                                X