IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Супертрейдър стига си писал фермани.
    Там по-назад има линкове, едни зеленички, те водят към едни изследвания на един институт специално за Фолксваген. Там също пише какво казва един от шефовете на Фолксваген.
    Ти в момента смучеш от пръстите, чешеш се по врата и се чудиш какво да напишеш.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Имхотеп, не твърдя обратното а твърдя че това нещо не е точно. Електролизерите за много чист водород са на много ниско работно напрежение за единичната клетка и са с ефективност поне 90%, но дори с много по малка мощност са по скъпи от една такава Тойота. Сега ще кажеш за какво пък им е този много чист водород ? Използва се за еталон при спектрографски анализ, има сайтове на фирми за такова оборудване и може да им погледнеш параметрите и цените. Дори може да се намери как демонстрират електролиза при под 1.44 волта, а това е 100% ефективност по Фарадей и под 1.44 е над 100%. Да твърдиш че ефективността им ще бъде 75% не може, не знаеш дали няма да се повиши, защото в лаболаторен експеримент може. Може да се намери видео в което го демострират и това нещо не е фейк. Има си и научно обяснение, двата електрода са направени с покритие така че имат разлика в електрохимичния потенциал, нещо като електрохимичен източник който добавя напрежение.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        На теб всичката информация е от ЕЖК.
        Пък на теб - от Фурие, да се свети Името Му.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
          Нали ти обяснявах преди време, защо не ползват по-сложни предавателни кутии. Именно, заради неизбежно увеличените им загуби в сравнение с директните предавки. Те и ДВГ -колите, реално ползват много по-малко енергия за самото придвижване.( Повечето, я губят.)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
            На теб всичката информация е от ЕЖК.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Видяхме ти картинката. Не казва нещо, което да не ни е ясно. Следователно, бъдещето е на микромодулите.
                Напротив из... , Колегата ти твърди точно обратното. Точно толкова и ви е ясно.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, не са верни тези картинки, в действителност параметрите не са константни и не варират толкова малко. Ето вече от опит показват как на бързозарядната станция батерия под 80киловатчаса зарежда 100, само там 20%. Тока ако е от мрежата зависи колко губи тя, а тя може да губи и цели 30% без проблем. За водородните горивни клетки е същото нещо, може от 100-те вата накрая на колелата да са само 20 вата.
                  Честно казано, не всичко ти разбрах.

                  Коментар


                  • Pyramid, не са верни тези картинки, в действителност параметрите не са константни и не варират толкова малко. Ето вече от опит показват как на бързозарядната станция батерия под 80киловатчаса зарежда 100, само там 20%. Тока ако е от мрежата зависи колко губи тя, а тя може да губи и цели 30% без проблем. За водородните горивни клетки е същото нещо, може от 100-те вата накрая на колелата да са само 20 вата.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Имхотеп, много транспортни средства е невъзможно да се направят с батерии в бъдеще, ако няма въглеводородни горива с какво ще бъдат ? Как да ти има доверие човек ? Мога да ти дам линкове разбира се, но ще ми отнеме време да ги търся и ще си загубя времето.
                      Е, то има "много", "Много" и "МНООООГО". А линкове да му даваш, дали има смисъл? Ама наистина?
                      Last edited by Pyramid; 14.03.2022, 21:51.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        А какво твърдиш всъщност?
                        Само плямпаш едно към гьотере. За всичките ти приказки по-горе можеш ли да дадеш някакви линкове с изследвания, приложения... Щото ето какво казват Фолксваген:

                        Volkswagen, meanwhile, made a statement comparing the energy efficiency of the technologies. “The conclusion is clear” said the company. “In the case of the passenger car, everything speaks in favour of the battery and practically nothing speaks in favour of hydrogen...”

                        Сега, как да ти има доверие човек като всичко което говориш се оказва ...неистина?

                        Всъщност, неистини фабрикуваш сам, при това, с учудваща плодовитост. И после, други били "измамниците". Не очаквам да се вземеш в ръце. Не затова си тук.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Няма да си загубиш времето. Тоест, ще го загубиш, защото такива линкове няма.
                          Но понеже не можеш да четеш, ето една картинка



                          Видяхме ти картинката. Не казва нещо, което да не ни е ясно. Следователно, бъдещето е на микромодулите.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, много транспортни средства е невъзможно да се направят с батерии в бъдеще, ако няма въглеводородни горива с какво ще бъдат ? Как да ти има доверие човек ? Мога да ти дам линкове разбира се, но ще ми отнеме време да ги търся и ще си загубя времето.
                            Няма да си загубиш времето. Тоест, ще го загубиш, защото такива линкове няма.
                            Но понеже не можеш да четеш, ето една картинка



                            ​​​​​​​
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Имхотеп, много транспортни средства е невъзможно да се направят с батерии в бъдеще, ако няма въглеводородни горива с какво ще бъдат ? Как да ти има доверие човек ? Мога да ти дам линкове разбира се, но ще ми отнеме време да ги търся и ще си загубя времето.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Къде твърдя, че не се губи енергия при водородните автомобили. Дори може да се загуби повече отколкото твърдиш, и при електрическите има загуби които не са чак толкова малки, само при бързото зареждане се губят над 20% от тока който е доставен до колонката.Водорода може да се произведе сега само с 15% загуба, т.е. ефективността да бъде 85 %, при колкото по ниско напрежение на клетката е електролизата, толкова по малка е загубата. Само че за това трябва разлика в електрохимичните потенциали на електродите, а за нея метали които са скъпи и то много. Горивни клетки с ефективност 94% също има, също са много скъпи и пак трябва да се използват такива метали. Обаче се откриват начини да се направят електроди с покрития и голяма ефективна площ, но тези неща в серийно произвежданата Тойота още ги няма защото са на ниво лаболатарно постижение. И дори не твърдя, че с конвензиотнална електролиза ще се произвежда някога много водород за транспортни следства, бях написал термолиза а не електролиза. Има един филм - Верижна реакция. Не им е дошъл момента на тези неща. Ако Тойотата я направят с още по добри горивни клетки тя в момента ще е още по непродаваема. Има автомобили с много приличен дизайн, вършат работа и са малко по скъпи от 10 000 долара, те се продават много в момента.
                                А какво твърдиш всъщност?
                                Само плямпаш едно към гьотере. За всичките ти приказки по-горе можеш ли да дадеш някакви линкове с изследвания, приложения... Щото ето какво казват Фолксваген:

                                Volkswagen, meanwhile, made a statement comparing the energy efficiency of the technologies. “The conclusion is clear” said the company. “In the case of the passenger car, everything speaks in favour of the battery and practically nothing speaks in favour of hydrogen...”

                                Сега, как да ти има доверие човек като всичко което говориш се оказва ...неистина?

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X