IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.youtube.com/watch?v=xRTUMV_0wb8 , без коментар
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • На височина могат да се наредят определен брой тухли първата има определена носимоспособност.Европейските директиви не са физични закони.
      "Едно дете като направи беля..."
      https://bnt.bg/news/gerb-i-boikotat-...08047news.html

      Коментар


      • https://www.investor.bg/novini/444/a...aterii-355771/ , само 20 милиарда евро, явно също са наясно че електромобите не могат да станат от днес за утре. Само политиците не са.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • https://autobild.bg/%D0%BF%D1%8A%D1%...0%D0%B0%D0%B2/

          Коментар


          • През 1963 г. дори е създаден Институтът по електро- и мотокари – единствена по рода си в света научноизследователска и проектно-конструкторска организация.
            https://bg-voice.com/vuzhod_i_padeni...skiya_motokar/
            Трагикомедия

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Грандоманията постепенно си отива.
              Дрън-дрън. Даже не си го и помислям. Като гледам какви джипове спират пред яслата отсреща, пък шофьорките им колкото пожарогасителя.
              Last edited by fbr65; 07.07.2022, 20:17.

              Коментар


              • В Русия се ориентират към производство на електромобили или поне на автомобили с електрическа трансмисия, ще имат ДВГ с генератор, но дали и колко ще се ползва зависи от това къде и кой го ползва. Така е няма достатъчно зарядни станции, не е ясно има ли смисъл да се изгражда такава инфраструктура и при ниска гъстота на населението. Ако направят агрегата двигател - генератор да е модул който може да се сваля и подменя с друг който по друг начин генерира електричество може да е още по добре или просто да се махне и да не се вози ако автомобила се ползва само на ток. Грандоманията постепенно си отива.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от vestvi Разгледай мнение
                  Скоро автомобилите ще пасат трева, ще я преработват в газ, ще вървят и ще се.ат
                  Те и сега такова, нале. Само се се правим, че не го виждаме

                  Коментар


                  • 1 000 000 000 електромобила с 60 киловатчаса капацитет на батериите, е 60 000 000 000 киловатчаса, което е 60 тераватчаса, не гига а тера и ще правим и товарни автомобили с батерии и дори и селскостопански машини. Това нещо не може да стане по никакъв начин. Колко въглища и природен газ трябва да изгори тази индустрия ? Ами няма нужда да се ходи на Марс, той ще се случи тук, атмосфера от въглероден диоксид. 2-3 % електромобили с големи трудности и до 5 % максимум.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • cyclop, не са измишльотини, има проблем със свръхемисии на въглероден диоксид, но са индустриални и транспорта няма да ги повлияе дори да мине на ток напълно. Дори ниските цени на горивата ги повишават, много въглища горят, голямо индустриално производство на неща които никаква работа на вършат - програмирано остаряване. Последното генерира сигурно повече отколкото автомобилите. Напротив за автомобилите са натрупани знания и могат да ги правят невероятно икономични, но пък ги правят и с много малък ресурс там за 7- 8 години и трябва да се изхвърля, а тяхното производство също потребява много енергия.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от vestvi Разгледай мнение
                        Скоро автомобилите ще пасат трева, ще я преработват в газ, ще вървят и ще се.ат
                        Не, не може, защото ще пръцкат, а според Климатичните Измишльотини пръцкането убива климата

                        Коментар


                        • Скоро автомобилите ще пасат трева, ще я преработват в газ, ще вървят и ще се.ат

                          Коментар


                          • Някой правил ли си е труда да пресметне при 60-80 киловатчаса капацитет на батериите при електромобилите за Европа само колко стотици тераватчаса батерии трябва да се произведат, за да се мине на електромобили ? И с тези луксозни батерии от единични елементи всяка в собствен корпус количеството метали и материали с какви машини ще се изкопае и преработи ? Такива машини с такъв капацитет няма, Гигафабриките са едни малки фабрики, хиляди Гигафабрики трябват.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Бързоходко, за тогава са им вършели работа, дори горивата не са със същото качество като преди 20 години в момента. Тези дизелови двигатели с алуминиеви блокове и връскване на нафтата с високо налягане със старите горива не биха работили добре, а пак са нафта, бензин. Един съвременен дизелов двигател всъщност е газов, дюзата впръсква голяма час от дозата 80- 90% с такава скорост че горивото просто залепва на стената на горивната камера и от температурата и се изпарява и това което изгаря всъщност е газ, те затова работят меко и не може да разбереш че е дизелов двигател, а частите са малко по здрави от на бензинов, все пак компресията - степента на сгъстяване е 18 - 22. Но са ефективни, има автомобили с разход под 3 литра за 100км, зависи от скоростта с която се движи все пак но при 90 км.ч под 3 литра. Колко са емисиите които отделя такъв автомобил и колко замърсява ?
                              Last edited by supertrader; 05.07.2022, 13:07.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Бях слушал от стари хора че през ВСВ германците са имали камиони с такива газ генератори. Звучеше ми несериозно поради изброените от теб причини.
                                След години видах и на живо подобен екземпляр. Пазят си го германците, в Дойче Музеум в Мюнхен. Те там и Фау 2 си пазят и двумоторен реактивен Месершмид от 1944 Ме262 си пазят.
                                Та явно са го докарвали до мощност като за камион.
                                Не само немците, и рашките са го правили, поради сложности с горивото за фронта. Правили са го, работи, ама качеството на газа - трагедия. Освен това, много бавно тръгва, трябват му 20-30+ минути да загрее, преди да заработи, освен това, пуши, смърди...

                                Коментар

                                Working...
                                X