IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Pyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
    Да, днешните електрички вървят с ток, произведен по произволен начин. Съответно, също замърсяват макар да изглежда, че не.

    Коментар


    • Pyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

        Няма как да е подобно, дизеловите двигатели са почти два пъти по икономични. Има проблем при хибридите и той е че двигателите не са ефективни защото изстиват. Трябва да се изчисли така че да е без охлаждане и обратното - да се термоизолира. Преди години когато правеха състезания с нещо като веломобили задвижвани с двигател с вътрешно горене и измиваха над 1000км с един литър гориво бяха ги направили с велосипеден двутактов двигател работещ на ниски обороти и цялото оребряване изчистено, плюс изолационна вата около цилиндъра и главата за да не изстива. Просто коренно различни са нещата сравнено с конвенционален двигател с вътрешно горене.
        Още през 1985-та, на межсународното техническо изложение в Япония, бе показан керамичен ДВГ без охлаждане. И после...НИЩО не се чу за него. Предполагам, нещата са опряли в смазването, т.к.при темп.около и над 700°С на ЦБГ, всички масла, много бързо, се коксуват и се увреждат безвъзвратно за броени минути. И няма смазване. За запалимостта и пожарната опасност на такова чудо, да не говорим, че там е страшно. Ама вчера гледах коментар по следния въпрос: КПД на ТЕЦ, рядко надми ава 34%. Като навържеш по веригата Ел.проводи, трансформатори, зарядни, кпд на батерия, инвертори и мотори, май комплексната ефективност на ДВГ се изравнява с тая и електричните, вече далеч не се явяват "по-ефикасни" от ДВГ.
        ...И защо ги ручахме жабетата?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

          Пежо имаха такъв. Ама няма смисъл - КПД и на дизел и на бензин в оптимален режим е подобно
          Няма как да е подобно, дизеловите двигатели са почти два пъти по икономични. Има проблем при хибридите и той е че двигателите не са ефективни защото изстиват. Трябва да се изчисли така че да е без охлаждане и обратното - да се термоизолира. Преди години когато правеха състезания с нещо като веломобили задвижвани с двигател с вътрешно горене и измиваха над 1000км с един литър гориво бяха ги направили с велосипеден двутактов двигател работещ на ниски обороти и цялото оребряване изчистено, плюс изолационна вата около цилиндъра и главата за да не изстива. Просто коренно различни са нещата сравнено с конвенционален двигател с вътрешно горене.
          Last edited by supertrader; 11.02.2024, 10:01.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Представяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.
            Пежо имаха такъв. Ама няма смисъл - КПД и на дизел и на бензин в оптимален режим е подобно
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Представяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Некадърници, трябва да върнат на хората парите от дъници които им харчат за глупости. Реално продължават да се държат като последна инстанция която решава - днес електромобилите са хубави, утре лоши, но наляха куп пари в тях. Истината е че електромобилите са много хубави защото могат да нямат никаква скоростна кутия, а електромотора да представлява и скоростна кутия с безброй предавателни отношения. Дори им се чудя на тези които още произвеждат нехибридни коли, защото японските хибриди са с разход 2 пъти по малък от другите коли с механична или автоматична скоростна кутия и вариаторите не са по добри защото са консуматив. Електромобилите могат да бъдат и с поне една трета по ниско тегло и разхода ще е незначителен направо тогава. После може да работи с много видове горива плюс ток.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Великобритания забрани електрическите автомобили да се рекламират с "нулеви емисии"

                  Коментар


                  • v_tin, правиш си ретистрация в алибаба и можеш да видиш колко струват нещата и колко получава производителя за тях, падаш направо. Само че не крият и за някои неща има калкулации въведени колко такса плащаш да ги изнесеш от там..също падаш. Китайски комунисти прибират такси за износ от Китай и с тези пари се пълни бюджета им, правят пътища със златна маркировка нямащи нищо общо с тези в Европа или САЩ, там живеят много добре. Не си тормозят населението с данъци, семейния бизнес и малките фирми да много и не плащат реално никакви данъци - до 50 или 60 хиляди евро доход на човек бизнеса не плаща нищо. Те изслючително умно са си решили въпроса, адмирации 100% заслужават. Но ние сме в другата половина на Света и в нея брулят с данъци защото управляват некадъртици, те си пазят стойността на парите да не се загуби вместо да емитират и парите да се дават само на хората - потребителите, новоемитираните пари ще обезценяват вече емитираните, но няма да има данъци и ще сме конкурентноспособни, ще имаме бизнеси които вървят с добра скорост и доходи за населението. Правиш електромобили, кой ще ти ги купи ? Обречен си на провал и затова всичко е само спекула. Единственния начин за евтини електромобили е да си ги произвеждаме сами тук, друг вариант няма. Не може да са ни евтини както са за китайците.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Ако хората знаят кое на какви цени се продава в китай и индия, най-вероятно ще убият с камъни търгашите и правителствата си

                      Коментар


                      • https://money.bg/auto/vw-v-kitay-izl...BE%D0%BF%D0%B0
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                          Понеже аз ще съм майка Тереза, ти може да си Клотилда Бургундска, за да не се караме. Иначе - донякъде си прав, но все пак, китайците са на върха на замърсителната пирамида.
                          Сложих ти харесване, макар че, истината е малко по-сложна: Китайците, просто са по-откровени.

                          Коментар


                          • Ако това нещо продължава ще има електромобили за наплашеното население и по 5 хиляди лева, да му мислят тези които са се изчислили да ги продават по 100. Ще фалират безславно. После бангстерите ще държат фабриките 5 - 10 години и ако е писано ще ги пуснат пак след 10 години, кадри ще събират под мостовете ще ровят в кашоните и ако нещо мърда в тях - хайде да работиш, защото и на кадрите ще са им взели всичко, къщите, жените, децата...Сащ са я правили такава депресия, ако за друго не ги бива там имат крале на депресиите и побъркването на народа, там с онези къщички от фазери преди малко по малко от век.
                            Разбира се че трябва да пуснат китайците да си продават производството, то ще е натоварено с износни такси от там и нищо не ги бърка производителите в локациите за които изнасят тяхното производство ще е по евтино поне с тези такси, плюс разходите за транспорт от Китай до дестинацията където внасят.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • cyclop, не зеленистите са връхчето, те събират пари които слагат в джеба си като използват че все още има добри хора на които им пука.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                                Ако другите са по различни от китайците, то аз съм майка Тереза. Същите унищожители всички.
                                Понеже аз ще съм майка Тереза, ти може да си Клотилда Бургундска, за да не се караме. Иначе - донякъде си прав, но все пак, китайците са на върха на замърсителната пирамида.

                                Коментар

                                Working...
                                X