IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уникредит Булбанк

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Re: Малко отговори...

    [
    Направих си извлечение и открих, че банката е продължила да ме щави с такса за електронното банкиране и при това вече не 2 а 3 евро на месец. Това са 18 месеца по 3 евро=54 евро. Внесох молба преди повече от месец за спиране на удържаните такси и възстановяване на удържаните суми, но все още никакъв отговор.

    ...при мен се получи същото: Ядосан от високата такса за електронно банкиране, миналия месец попълних формуляр и се отказах от тази "супер екстра" (имам електронно банкиране в още две банки и там няма никакви такси за него). Изтеглих всички пари и попълних формуляри за закриване на сметки. И миналата седмица с почуда установявам , че сметката ми е на "минус" и не може да се закрие....след справка се разбра , че продължава да ми се удържа такса за електронно банкиране...интересното беше , че почудата в служителките също беше голяма...иначе те винаги са били много отзивчиви и са се старали много. Казаха , че ще направят запитване защо се е получило така...до днес още никой не беше им отговорил...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от капитан Немо
      Я! ДВИ?
      Абе тая банкова криза си имала и плюсове .... Е, не е ДВИ, щото не е публична банката, но поне се проявява интерес към мнението на клиентите и желание за решаване на проблемите... Не е зле....
      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

      Коментар


      • Re: Малко отговори...

        Първоначално изпратено от kirilab
        На GDPelev
        Но каква беше изненадата ми когато на въпроса ми ако ЮРИБОРЪТ вземе че падне дали ще ми падне и плаващия процент. И за мой ужас и изненада отговорът беше НЕ. Тоест лихвеният ми процент може само да расте.
        Прав сте, има такъв проблем. И не само в Булбанк. Просто банките са гледали да се застраховат срещу евентуални проблеми, без да мислят за интереса на клиента. Сега се опитваме да оправим нещата, иска време. Но за стари - вече подписани кредити - положението е именно такова, каквото казвате.
        Вие сте абсолютни мошеници!!!

        Коментар


        • Я! ДВИ?
          "НИКОГА НЕ ПРЕНЕБРЕГВАЙ ИНТУИЦИЯТА СИ. НО И НЕ МИСЛИ, ЧЕ САМО ТЯ СТИГА."

          Коментар


          • Малко отговори...

            Здравейте,

            Ще се опитам да отговоря наведнъж, конструктивно и съвсем официално на няколко участника във форума:

            На Merlin:
            Направих си извлечение и открих, че банката е продължила да ме щави с такса за електронното банкиране и при това вече не 2 а 3 евро на месец. Това са 18 месеца по 3 евро=54 евро. Внесох молба преди повече от месец за спиране на удържаните такси и възстановяване на удържаните суми, но все още никакъв отговор.
            Дайте някакви подробности - кога и къде сте подали молбата, ЕГН и т.н. на ccm@unicreditgroup.bg - ще ви отговорим до 3 дена (дори по-бързо, вашият случай изглежда лесен, ако е така както казвате- просто ще ви върнем парите)

            На IVO_:
            В договора със ситните буквички , така и не открих тази екстра ...
            Можем да ви покажем къде я има във вашия договор. Както и в договора ви за Булбанк Онлайн...

            На GDPelev
            Но каква беше изненадата ми когато на въпроса ми ако ЮРИБОРЪТ вземе че падне дали ще ми падне и плаващия процент. И за мой ужас и изненада отговорът беше НЕ. Тоест лихвеният ми процент може само да расте.
            Прав сте, има такъв проблем. И не само в Булбанк. Просто банките са гледали да се застраховат срещу евентуални проблеми, без да мислят за интереса на клиента. Сега се опитваме да оправим нещата, иска време. Но за стари - вече подписани кредити - положението е именно такова, каквото казвате.

            На Julius
            В случай, че се рефинансира от друга банка!

            Ако е със собствени средства - няма такса предсрочно погасяване.
            Точно така е, благодаря за пояснението

            Пак на IVO_
            Веднъж теглих 20 лв. и ми удържаха 5 лв. такса !
            После видях , че го пише в тарифата - 2.5 евро при теглене от чужд банкомат , а при теглене от техен е 1 евро ! Яко обиране !
            Естествено - кой тегли 20лв от кредитна карта на банкомат. Прочетете си тарифата, и ако ще теглите, теглете по много, за да е по-малка комисионата. В Америка за такова теглене от банкомат щяха веднага да ви блокират картата (поради проявена от вас лоша финансова култура)


            Пак на Marlin
            С изненада открих, че удържаните такси са ми върнати, но банката продължава да ми ги удържа месец за месец.
            Значи пак ще ви ги върнем...


            На Aquacool
            преди няколко дни закривах при тях доларова сметка, като таксата за закриване(в евро) ми я удържаха от доларовата сметка, въпреди моето несъгласие! Такива им били вътрешните разпоредби. Опитаха се да ми пробутат изтрити от употреба банкноти, които не приех, разбира се, за което бях нахокан от касиерката, че съм бил много претенциозен??? Тръгнах си бесен и мислех да подавам жалба, но като си помислих колко още нерви и време ще изхабя с тези кретени се отказах
            Винаги се взима такса за закриване не сметка. Затова пък не се взима такса за откриване... + Подайте жалба, няма да има нерви, колегите са много вежливи - ccm@unicreditgroup.bg

            На stdmv:
            Аз не получават 2-ра година извлечения за фирмени сметки. Но ми удържат към 20 лв/мес такси за обслужване.
            Кажете коя е фирмата - ще имате извлеченията. Най-лесно - по имейла, ако ви устройва, ако не - на хартия

            На коментарите без конкретика не съм отговарял, приятен ден
            Булбанк

            Коментар


            • Първоначално изпратено от IVO_
              Първоначално изпратено от TNN
              Банката си е нормална, но не забравяйте, че голяма част от офисите и клоновете са наследство от други банки - Хеброс и Биохим.
              Усеща се липсата на квалифицирани кадри ! Повечето кадърни млади хора заминават в чужбина и тук остават малко , които са способни да работят съвестно ! Няма какво да се лъжем !
              За добро или за лошо - ще се върнат....квалифицираните кадри, де - няма да се учудя ако скоро в банките работят англичани, американци и т.н.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от IVO_
                Първоначално изпратено от asterix.4
                Попринцип аз за уникредит съм чувал само хубави неща, макар и да нямам опит още с тях, но скоро ще разбера, защото си вадя карта от тях... А иначе, за бамките то се знае, че си са си най-големите измамници, те от това изкарват, вече като влезна в бамка си отварям очите не на 4 а на 6. Хувабо, че не искат още и такса за влизане в банката .....
                Ще те скъсат от такси ! Веднъж теглих 20 лв. и ми удържаха 5 лв. такса !
                После видях , че го пише в тарифата - 2.5 евро при теглене от чужд банкомат , а при теглене от техен е 1 евро ! Яко обиране ! Веднъж влязох следобед в един клон на Булбанк ( около 14 ч. лятото страшна жега ) Охранителя се беше унесъл в дрямка и не ме забеляза ! Вътре нямаше кьорав служител , стояха им мобилните телофони , чанти , включени компютри - всичко без надзор !
                Кашлях , тропах - нищо ! Поседнах на едно канапе и след около 5 мин. се появиха три много сладки девойчета с кафенца в ръце ! Дори ми се поскараха за какво съм чакал ! Такива ми работи !
                От така изложените факти ми изглежда, че говориш за теглене в брой от кредитна карта. Всеки знае, че те не са за тази цел. Направи си дебитна и ше плащаш 20 стотинки на теглене.

                Коментар


                • Голяма част от услугите са неуредени. Аз не получават 2-ра година извлечения за фирмени сметки. Но ми удържат към 20 лв/мес такси за обслужване.

                  Ама мисля да прекратя храненето им. Ще премина към ПИБ.
                  Единственото, което е на високо ниво, е електронното банкиране..


                  Първоначално изпратено от TNN
                  Банката си е нормална, но не забравяйте, че голяма част от офисите и клоновете са наследство от други банки - Хеброс и Биохим.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от TNN
                    Банката си е нормална, но не забравяйте, че голяма част от офисите и клоновете са наследство от други банки - Хеброс и Биохим.
                    Усеща се липсата на квалифицирани кадри ! Повечето кадърни млади хора заминават в чужбина и тук остават малко , които са способни да работят съвестно ! Няма какво да се лъжем !

                    Коментар


                    • Банката си е нормална, но не забравяйте, че голяма част от офисите и клоновете са наследство от други банки - Хеброс и Биохим.

                      Коментар


                      • В тази банка има и свестни служители , но е късмет да попаднеш на тях ! Много зависи от офиса ! Значи самата банка е ориентирана към фирми с големи пари , на които големите такси не им правят впечатление ! Но ако си физическо лице със 200 лв. влог не си струва ! Едно , че ще се държат с теб като последния бедняк , друго че ще ти изядат парите с такси ! Правете си сметката добре !

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от stdmv
                          В тази банка се действа на келнерския принцип: "ако мине номерът"

                          Първоначално изпратено от Merlin
                          Оказа се че след моята жалба в комисията за защита на потребителите банката се е разшетала по моя въпрос. Браво на Комисията! Поне една институция в България работи, което ми възвърна 1% оптимизъм за бъдещето на България.
                          Уви, не само ако мине.
                          Служителите им са пълни идиоти, а на всичко отгоре и арогантни.
                          За да не бъда голословен - преди няколко дни закривах при тях доларова сметка, като таксата за закриване(в евро) ми я удържаха от доларовата сметка, въпреди моето несъгласие! Такива им били вътрешните разпоредби. Опитаха се да ми пробутат изтрити от употреба банкноти, които не приех, разбира се, за което бях нахокан от касиерката, че съм бил много претенциозен??? Тръгнах си бесен и мислех да подавам жалба, но като си помислих колко още нерви и време ще изхабя с тези кретени се отказах. Все пак срещу сравнително малка сума имам удоволствието да не съм повече техен клиент.
                          Та така... никога повече при тези измекяри.
                          П.С. Сметката я открих по принуда, защото спешно трябваше да прехвърля пари от един взаимен фонд. В противен случай никога не бих отишъл при тях.

                          Коментар


                          • В тази банка се действа на келнерския принцип: "ако мине номерът"

                            Първоначално изпратено от Merlin
                            Оказа се че след моята жалба в комисията за защита на потребителите банката се е разшетала по моя въпрос. Браво на Комисията! Поне една институция в България работи, което ми възвърна 1% оптимизъм за бъдещето на България.

                            Коментар


                            • Оказа се че след моята жалба в комисията за защита на потребителите банката се е разшетала по моя въпрос. Браво на Комисията! Поне една институция в България работи, което ми възвърна 1% оптимизъм за бъдещето на България.

                              Коментар


                              • Днес отидох до банката и поисках извлечение от сметката. С изненада открих, че удържаните такси са ми върнати, но банката продължава да ми ги удържа месец за месец. Тия са уникална банка.

                                Коментар

                                Working...
                                X