If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако вярваме на БФБ, всички проблеми, свързани с клиентските терминали след внедряването на новата търговска платформа, са по вина на самите брокери, които не са имплементирали правилно и навреме промените в техния софтуер. БФБ твърдят, че са им предоставили среда за тестване от средата на февруари. А ако проблемите продължават само и единствено при Карол и техния бъгав софтуер, това не говори никак добре за тях. Недопустимо е да ни поставят в тази ситуация.
Проблемите при Карол са факт и се надявам час по-скоро да се решат. Но не са само там - пример нееднократен имам с промяна на мой ордер. Ако го изтрия и въведа наново всичко е наред. Но при промяна - бая време си стоят старите ордери в инфосток и на страницта на БФБ. Но промененият ордер си е променен и си седи гордо в Ксетра (това го проверихме) и може и сделка да стане, въпреки че на страницата на БФБ друго показват.
Ако вярваме на БФБ, всички проблеми, свързани с клиентските терминали след внедряването на новата търговска платформа, са по вина на самите брокери, които не са имплементирали правилно и навреме промените в техния софтуер. БФБ твърдят, че са им предоставили среда за тестване от средата на февруари. А ако проблемите продължават само и единствено при Карол и техния бъгав софтуер, това не говори никак добре за тях. Недопустимо е да ни поставят в тази ситуация.
И при мен е същото! Дори и по зле става от предните дни!
С тази новата версия - нищо не отговаря на моментните промени по пазара!
При сделки и нововъведени пръчки- изчезват котировки и се появяват след
10-15 секунди, -ТОВА НЕ Е РЕНТАБИЛНОСТ - ТОВА СИ Е ВАЛЯК ЗА ПАЗАРА!
Коментар