IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pepe1234 Разгледай мнение

    То вече е започнало да става, това че ти не го виждаш си е за теб, примери много, за този, който има очи да види...

    Не мога да не се съглася с теб! "Вече е започнало да става!" Така е - отдааавна Е ЗАПОЧНАЛО да става.

    Моето твърдение е друго. Да го припомня от твоя цитат: "Тук НЯМА ДА СТАНЕ ТАКА, както на "запад", нито след някоя друга година, нито пък и след много."

    Има непреодолима разлика между "ВЕЧЕ Е ЗАПОЧНАЛО" и "ТУК НАМА ДА СТАНЕ ТАКА".

    Оптимистичните тълкувания наближават 30-те години. Със сигурност ще продължат ПОНЕ ОЩЕ 30. И все така хората ще казват, че е "започнало да става" - ВЕЧЕ...

    В рамките на афоризъма - ако така /вече/ ЗАПОЧВАХА да стават всички неща на този свят - българите ще изчезнем, много преди предсказанията на демографите...

    Значи - дори и да станат някога нещата /както "вече са започнали"/ - то няма да има кой да ги почувства такива /станали/...

    Без връзка с горното: то и жени няма да има /българки/, за да се изкажат по случая... Имам предвид, че българката е по-оптимистично настроена от българина...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Тук НЯМА ДА СТАНЕ ТАКА, както на "запад", нито след някоя друга година, нито пък и след много.
      То вече е започнало да става, това че ти не го виждаш си е за теб, примери много, за този, който има очи да види...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Влизам веднъж годишно там. Влизам веднъж годишно там. Влизам веднъж годишно там.

        С това трябваш да започнеш и да приключи спора веднъж завинаги. Все едно някой корабокрушенец да обяви най грозната жена за най готината мацка. Лошо няма, щом за теб е нумбър уан- супер, съгласявам се с теб

        Редно е да се замислиш, защо акцентът ми е върху тая фраза /влизам веднъж годишно там!!!/

        Това, че съм доволен от банката, в която влизам ВЕДНЪЖ ГОДИШНО!/ - е много показателен факт за нивото на банковото обслужване У НАС!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Да! За мен те са ЕТАЛОН за банкова институция:

          Влизам веднъж годишно там.
          Влизам веднъж годишно там. Влизам веднъж годишно там. Влизам веднъж годишно там.

          С това трябваш да започнеш и да приключи спора веднъж завинаги. Все едно някой корабокрушенец да обяви най грозната жена за най готината мацка. Лошо няма, щом за теб е нумбър уан- супер, съгласявам се с теб.

          И да не забравя- започни да влизаш по няколко пъти на седмица и пак кажи че са най добрата банка. А тези които са я избрали- солвей соди- ами поставили са някакви критерии и са изпратили запитване/ направили са конкурс/ до няколко банки. Например казали са че през сметката ще преминават няколко милиарда и искат да платят 100лв на месец и да правят колкото си искат преводи към всяка част на света. Експреса са се съгласили и ето ти на обслужваща банка. Това е малко като сега ми идва на ума за таксиметровите фирми- правят запитване- ще купим 200 автомобила- с колко ще свалите цената- амиии със 100лв- вървете майната си, следващите- амииии с 500лв- и вие, докато някой се съгласи да падне с около 1500 -2000лв
          Last edited by v_tin; 23.09.2017, 00:14.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            Kакво стана на човека върнаха ли му парите?? И експреса ако за безименния са супер дупер банка, то за хиляди други/ в това число и за мен/ са нормалнитенеграмотници. Имах една банкерка- ох точно сега ли трябваше да попитате това, ха сега ме хванахте неподготвена, амииииии честно казано не знам, ще ви звънна, и други такива. По едно време ми загуби документите за кредита, тъй като познавам там и други жени, разбрах че е било голямо шоу 2 дни- търсили документите, а тя патката ги бутнала в друга папка. Изплатих предсрочно всичко, а тя подскача, не било редно. искаше да ме натовари с 400лв, но други мои познати оправиха всичко без тези пари. Когато и се обадиха от кръглата банка да и кажат да спре да се занимава с мен, тя ме пита- познавате ли и други освен мен в тази банка и над мен ли са? Съответно отговора не и беше никак, ама никак приятен. Тя е една черничка, не е циганка, но дори и под чернилката си смени боята. Беше голям майтап за мен. Това във варна

            Да! За мен те са ЕТАЛОН за банкова институция:

            Влизам веднъж годишно там.

            Винаги ми дават пари.

            Никога не ми вземат комисиона, нито пък някакви такси.

            Посрещат ме и ме изпращат с усмивка.

            Опашки от чакащи няма /не съм попадал на опашка/.

            Какво по-добро в банковата /ни/ система?

            Мога ли да кажа на бялото - черно? Никога!

            Това са причините, тази банка и работещите в нея служители - да са за мен ЕТАЛОН на много добро банково обслужване.


            п.п. Коя е причината, за да изберат Солвей-Соди именно тази банка, в която да превеждат дивидентите си? Не мога да кажа. Може би познават Сосиете Женераль - от Белгия... Е, това също е реклама: най-добрата компания, с най-висок дивидент през годините - избира обслужваща банка.

            Никак не е малко!

            Ако щете вярвайте!

            Коментар


            • Kакво стана на човека върнаха ли му парите?? И експреса ако за безименния са супер дупер банка, то за хиляди други/ в това число и за мен/ са нормалнитенеграмотници. Имах една банкерка- ох точно сега ли трябваше да попитате това, ха сега ме хванахте неподготвена, амииииии честно казано не знам, ще ви звънна, и други такива. По едно време ми загуби документите за кредита, тъй като познавам там и други жени, разбрах че е било голямо шоу 2 дни- търсили документите, а тя патката ги бутнала в друга папка. Изплатих предсрочно всичко, а тя подскача, не било редно. искаше да ме натовари с 400лв, но други мои познати оправиха всичко без тези пари. Когато и се обадиха от кръглата банка да и кажат да спре да се занимава с мен, тя ме пита- познавате ли и други освен мен в тази банка и над мен ли са? Съответно отговора не и беше никак, ама никак приятен. Тя е една черничка, не е циганка, но дори и под чернилката си смени боята. Беше голям майтап за мен. Това във варна

              Коментар


              • Покрай работата ми ми се налага да посещавам няколко банки и имам следните наблюдения . В различните клонове на една и съща банка отношението на служителите е различно . Не знам кой и как ги подбира но някак си си приличат и в всеки клон са различни .

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  безимeн - а на мен ми се е случвало тук в България в касата да няма пари и служителите наистина светкавично събраха от собствени пари сумата и ми я дадоха, при това изрично защото разбрах ги спирах и казвах че не е необходимо а просто ще си ги взема в следващ ден и не ми е спешно. Те категорично отказаха и казаха че не могат да го допуснат а грешката да няма наличност е тяхна и те...сумата беше по голяма от 300лв, но не беше голяма. Не става въпрос разбира се за Екс...банк а за друга и то в България и не в Западна България а в Източна България.
                  Извинявай обаче тези неща се поправят не защото клиентите знаят къде правилно да се оплакват, причината по скоро е за да върви бизнеса по добре според мен.


                  На теб ти се е случвало? Бравос! През коя петилетка? ))

                  На колко процента ОЩЕ българи им се е случвало "нещо", за да направим извода, че това не е инцидент, а практика? Смех!


                  За мен Експресбанк са много добра банка по качество на обслужване. Влизам там веднъж годишно..., може би това е причината, а може причините да са други ...

                  Чуй сега какво НА МЕН МИ СЕ Е СЛУЧВАЛО В ДРУГИ БАНКИ, с които работя... Обикновено се чака, защото служителите са мудни и там доста по-често водят разговори помежду си, докато клиентите им чакат отстрани, което е /според мен/ - много непрофесионално. Може някой да възрази, че разговарят по професионални въпроси. Е, в работно време, ли - това не е говорилня...

                  В Експресбанк има причина, за да не могат да разговарят помежду си /в двата им офиса, които съм посещавал/. Причината е елементарна: има голяма дистанция между служителите или между тях са изработени прозрачни прегради.

                  Та, не се чувствай длъжен да ми даваш отчет и да се опитваш да ме "затапваш", защото постоянно ще изтъквам добри качества на Сосиете Женерал Експресбанк /в интерес на дискусията/

                  Коментар


                  • безимeн - а на мен ми се е случвало тук в България в касата да няма пари и служителите наистина светкавично събраха от собствени пари сумата и ми я дадоха, при това изрично защото разбрах ги спирах и казвах че не е необходимо а просто ще си ги взема в следващ ден и не ми е спешно. Те категорично отказаха и казаха че не могат да го допуснат а грешката да няма наличност е тяхна и те...сумата беше по голяма от 300лв, но не беше голяма. Не става въпрос разбира се за Екс...банк а за друга и то в България и не в Западна България а в Източна България.
                    Извинявай обаче тези неща се поправят не защото клиентите знаят къде правилно да се оплакват, причината по скоро е за да върви бизнеса по добре според мен.

                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от pepe1234 Разгледай мнение

                      1. За тези дето са чели темата, човека си е изискал парите още първия път.
                      2. Второ на човека са му трябвали спешно, а дори и малумните им банкомати не са работили. Т.е. човека не си е получил парите когато са му трябвали и си има някаква вреда от това!!!
                      3. Откъде накъде трябва да се разкарва по десет пъти насам натам и да си губи времето, заради грешките на банката?!?
                      4. Напълно си е в правото да си иска компенсации.
                      5. Това, че бг действителноста е друга и оправяш сякакви тъпотии, както можеш е ясно, но това не значи, че принципно следва да е така... на запад всичко минава през съда и им излиза доста по солено, та затуй си чупят ръцете и краката да се разберат без таквиз неща, че излиза солено после... (и тук ще стане така след някоя и друга година)

                      Тук НЯМА ДА СТАНЕ ТАКА, както на "запад", нито след някоя друга година, нито пък и след много.

                      Причината: не знаем нито КАК, нито КЪДЕ да търсим правата си, но и не вземаме препоръки на хората, които го правят. Наумили сме си други пътища - да молим противната страна и да ѝ налагаме начин на действие, който ние самите мислим, че работи. Чули сме някакви лафове на хора с претенции, че знаят..., например в кръчмата при поредната наздравица. И си казваме: аз ще ИМ дам да се разберат... ТЕ се разтреперват и... го местят... в другия крачол... А, да - и се вкарват в СУПЕР-"разход" с плик рекламни маТРиали...



                      Коментар


                      • pepe1234 - коя ще е годината, любопитен съм да знам...
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Абе к'ви банкомати - човека е искал да си закрие сметката. трябвали са му Всичките пари. Има право на това без да ходи по банкомати. Може да ви е странно но има хора дето 10те лева са им разлика в даден момент. Какво има да се разсъждава. Писал по форумите - ми разбираемо е. Много бил писал - не, не е много, след него много се наредихме. Никаква вина не виждам в него честно.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                            Начи, всичките банкомати и всички други банкомати не са работили....
                            Бахти що енергия в писане и претенции е загубил тоз човек.
                            Не се съмнявам, че има някакви дребни основания за рекламация на услугата, но с тази излишно пропиляна енергия, можеше доста работа да свърши. Няма нужда да пропищява форума...Можеше да попита дали има основание и шанс да дръпне някой лев при съдебен иск.....
                            Аз лично се съмнявам, но в на запад от Сърбия това е честа практика....За самолетните билети съм сигурен, че много хора са се облажили с двойна и тройна компенсация.....За претенциите в хотелите - по-малко....
                            Може би трябваше да почне с банков надзор и БНБ, но това е въпрос на избор от колегата...

                            пп Темата се поизчерпа и се изроди в заяждане на дребно....
                            +111
                            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                              Начи, всичките банкомати и всички други банкомати не са работили....
                              Бахти що енергия в писане и претенции е загубил тоз човек.
                              Не се съмнявам, че има някакви дребни основания за рекламация на услугата, но с тази излишно пропиляна енергия, можеше доста работа да свърши. Няма нужда да пропищява форума...Можеше да попита дали има основание и шанс да дръпне някой лев при съдебен иск.....
                              Аз лично се съмнявам, но в на запад от Сърбия това е честа практика....За самолетните билети съм сигурен, че много хора са се облажили с двойна и тройна компенсация.....За претенциите в хотелите - по-малко....
                              Може би трябваше да почне с банков надзор и БНБ, но това е въпрос на избор от колегата...

                              пп Темата се поизчерпа и се изроди в заяждане на дребно....
                              за първото изречение не си прав, човека минал е покрай два банкомата и двата не са работели и си е казал, ок ще ида в клона на банката (едва ли требва да обикаля из софия да търси работещ, нали затова имат и клоновете банките)?!?
                              (с всичко останало съм почти напълно съгласен, това за форума си е ок, нека има глсност, пък и нали затова е форум, да пишат хората, да споделят, да потърсят помощ, съвет, а и все пак ако на някой му е неприятна темата, няма нужда да продължава да я чете)
                              Last edited by pepe1234; 21.09.2017, 13:28.

                              Коментар


                              • Начи, всичките банкомати и всички други банкомати не са работили....
                                Бахти що енергия в писане и претенции е загубил тоз човек.
                                Не се съмнявам, че има някакви дребни основания за рекламация на услугата, но с тази излишно пропиляна енергия, можеше доста работа да свърши. Няма нужда да пропищява форума...Можеше да попита дали има основание и шанс да дръпне някой лев при съдебен иск.....
                                Аз лично се съмнявам, но в на запад от Сърбия това е честа практика....За самолетните билети съм сигурен, че много хора са се облажили с двойна и тройна компенсация.....За претенциите в хотелите - по-малко....
                                Може би трябваше да почне с банков надзор и БНБ, но това е въпрос на избор от колегата...

                                пп Темата се поизчерпа и се изроди в заяждане на дребно....

                                Коментар

                                Working...
                                X