Не оставяй случая така, форума си е форум, но са необходими още стъпки. От всички потърпевши, напоследък банките наглеят.
При едно мое преди около година искане за теглене до 1000 валутни единици на ден се опитаха да ме разкарат до друг и трети клон. Нямали наличност. В условията и тарифите на банките е записано че веднага без заявка имаш право да получиш тази сума, ако не я превишаваш. Изобщо не се разкарвах в никакви клонове, а от сайта им директно им написах на офишъл мейла за контакти и подаване на сигнали (писаното остава, обаждането е във въздуха).
Казах им че им подавам сигнал, а при следващ случай, който щеше да бъде на следващия ден, отново щях да ходя, ще сезирам КЗП, КФН, БНБ и т.н.
Не знам как, но прочетоха мейла сигурно за 20 мин, защото ми се обадиха от централата в София, извиниха ми се и устно и писмено и ми казаха че са направили за тези 20 мин проверка в клона където съм бил. Помолиха ме да отида и да си получа сумата, извиниха се трети път и казаха че са инструктирали клоновете си да разполагат с налични суми или до час да ги подсигурят за да няма такива случаи.
С касиери не разговаряй. Има банк мениджъри на клона, управител, и пр. И веднага подавай писмен сигнал. Иначе глас в пустиня.
При едно мое преди около година искане за теглене до 1000 валутни единици на ден се опитаха да ме разкарат до друг и трети клон. Нямали наличност. В условията и тарифите на банките е записано че веднага без заявка имаш право да получиш тази сума, ако не я превишаваш. Изобщо не се разкарвах в никакви клонове, а от сайта им директно им написах на офишъл мейла за контакти и подаване на сигнали (писаното остава, обаждането е във въздуха).
Казах им че им подавам сигнал, а при следващ случай, който щеше да бъде на следващия ден, отново щях да ходя, ще сезирам КЗП, КФН, БНБ и т.н.
Не знам как, но прочетоха мейла сигурно за 20 мин, защото ми се обадиха от централата в София, извиниха ми се и устно и писмено и ми казаха че са направили за тези 20 мин проверка в клона където съм бил. Помолиха ме да отида и да си получа сумата, извиниха се трети път и казаха че са инструктирали клоновете си да разполагат с налични суми или до час да ги подсигурят за да няма такива случаи.
С касиери не разговаряй. Има банк мениджъри на клона, управител, и пр. И веднага подавай писмен сигнал. Иначе глас в пустиня.
Коментар