Първоначално изпратено от tony1975
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИП Бенчмарк
Collapse
X
-
Адашката от офиса в зарата днес ми каза че имали много сметки и в Райфата и в ОББ и в други банки, да не съм се притеснявал.
п.с. както споделих всеки месец кълват си една таксичка за съхранение на книжата в ЦД, та се чудех в Трейдъра(международната платформа) дали има подобно нещо, защото там съм 100% в акции и нямам парички в платформата.
Коментар
-
Колеги, вижте си т.5.1.5. от раздел V. Права и задължения на страните от договора си с Бенч марк, и предлагам да ги атакуваме, всеки с отделно искане до ИП цитат " Да получи изчерпателна и точна информация за паричните средства и финансовите инструменти , които Бенчмарк финанс държи за негова сметка и за условията да договорите". Като пуснем такова искане/жалба/ към Бенчмарк, те трябва да ни отговорят при каква лихва ни държат парите в Райфайзенбанк, защото за финаносивет инструменти си знаем.... Така ще разберем, колко печелят за наша сметка. Ако пък откажат да ни дадат информация, трябва да пишем до КФН. Мисля, че ако сме по активни и по настоятелни може и да успеем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеабе ще си кажеш ти , ама нали трябваше да ме нахокаш!!!
Исках просто да кажа, че няма пълно щастие и перфектен ИП. Аз всичко друго им прощавам, ама че махнаха лихвата по кеша - никога.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнениеСметките са сменени отдавна, но известно време работеха и с двете банки.
Комуникацията с клиентите определено куца. Замерят ме с реклами за неща, които не ме интересуват, но че са спрели лихвите трябва да гадаем. Реално ако не беше платформата, имат толкова трески са дялане, че не бих се задържал при тях. Надали обаче съществува идеален вариант.
Уеб платформата ползвам предимно на телефона, но там не е пълноценна - някой важни функции (оттегляне на поръчка например) са оставени само в десния бутон на мишката, а телефона ми няма такъв
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеот кога това?
аз си превеждам в някаква сметка на ОББ за БГтрейдъра и си ми излизат парите, поне до скоро!
п.с. Иначе Райфата може - хубава банка - имам акции!
Комуникацията с клиентите определено куца. Замерят ме с реклами за неща, които не ме интересуват, но че са спрели лихвите трябва да гадаем. Реално ако не беше платформата, имат толкова трески са дялане, че не бих се задържал при тях. Надали обаче съществува идеален вариант.
Уеб платформата ползвам предимно на телефона, но там не е пълноценна - някой важни функции (оттегляне на поръчка например) са оставени само в десния бутон на мишката, а телефона ми няма такъв
Коментар
-
Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнениеИ аз де - ама я виж на сайта им сметките в коя банка са от 1 г.?
сега видях - че няма ли кой да ни каже?!?!
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеот кога това?
аз си превеждам в някаква сметка на ОББ за БГтрейдъра и си ми излизат парите, поне до скоро!
п.с. Иначе Райфата може - хубава банка - имам акции!Не-заслужил инвеститор
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеза това говоря де - толкова ли е трудно?!?!Life won't wait for you.
Коментар
-
Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнениеEFOCS-a на Еврофинанс след всяко плащане на дивидент, превод или сделка изпраща мейл за потвърждение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнениеБяха в ОББ, сега са в райфата.
аз си превеждам в някаква сметка на ОББ за БГтрейдъра и си ми излизат парите, поне до скоро!
п.с. Иначе Райфата може - хубава банка - имам акции!Last edited by tony1975; 20.10.2013, 14:16.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение+1
сменили са сметките?!?!Не-заслужил инвеститор
Коментар
-
Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнениеДа платформата става - ама Уеб-а е доста бъгав - а напоследък ползвам основно него поради секюрити изгъзици в службата.
Взаимоотношенията с клиенти куцат - на два пъти ми изправиха косата.
Първия път с прекратяване на лихвата по свободните парични средства, а втория път с едни 20 бона дето им пуснах, а никой не ме беше информирал, че сметките са сменени.
Слава богу оправихме се - ама драги Бенчмаркци, ако четете тази тема НИЕ НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ВИ ЧЕТЕМ ВСЕКИ ДЕН САЙТА - имате мейл листи, имате телефони на клиенти - като правите промени пуснете един мейл или СМС "Драги клиенти така и така....". Мисля че така е редно.
сменили са сметките?!?!
Коментар
-
Да платформата става - ама Уеб-а е доста бъгав - а напоследък ползвам основно него поради секюрити изгъзици в службата.
Взаимоотношенията с клиенти куцат - на два пъти ми изправиха косата.
Първия път с прекратяване на лихвата по свободните парични средства, а втория път с едни 20 бона дето им пуснах, а никой не ме беше информирал, че сметките са сменени.
Слава богу оправихме се - ама драги Бенчмаркци, ако четете тази тема НИЕ НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ВИ ЧЕТЕМ ВСЕКИ ДЕН САЙТА - имате мейл листи, имате телефони на клиенти - като правите промени пуснете един мейл или СМС "Драги клиенти така и така....". Мисля че така е редно.Не-заслужил инвеститор
Коментар
Коментар