IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

    преувеличавате и то много
    https://automedia.investor.bg/a/2-no...no-prez-2027-g

    Не аз ,явно шефа на Stellantis си измисля нещо ,даже човека е откровен и ти казва че заради Евро 7,2027 година ще организират погребение на ДВГ

    Коментар


    • https://clubz.bg/128344

      новини с ДНЕШНА ДАТА ! Иде ли увеличението на лихвите по кредитите у нас?

      Търговските банки вече дават такива индикации

      Решението идва в отговор на инфлацията и след като в последните месеци редица водещи централни банки по света увеличиха своите основни лихви, ефектът върху политиката на търговските банки няма да закъснее и още до края на годината ще започне ръст на лихвите по кредитите. Най-вероятно първо за новите заеми, а след това и тези по съществуващите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

        Виж сега .
        Електрическите коли са скъпи защото батерията е основен разход и повечето производители са зависими от доставчици,поради което цената няма как да бъде свалена,дори с дотации от правителствата,добавяме и свръх цените на суровините за тези батерии и картинката става още по цветна.
        По регламенти повечето компании в момента ще произвеждат коли с ДВГ максимум до 2030 година,и те казват че заради всички налагани им евростандарти за емисии и какво ли не ,колите ще стават все по скъпи и по скъпи.
        Помислили са и за тези хора които карат втора употреба,там вече след спиране на производството пак поскъпване,липса на поддръжка,много скъпи горива,пак с евростандарти ,ограничения за влизане в зони,ограничени поддръжки в един момент,и т.н.
        Като теглиш чертата ще останат един малък процент много богати хора,не казвам богати,а много богати,които ще могат да си позволят нова кола,защото в момента дори в Щатите заради цените много американци вече не могат да си купят нова кола,особено електрическа такава.
        След всичко широко,широко ще се разгърнат компании,които ще отдават коли под наем.
        А забравих и за допълнителните данъци на километър върху ел.колите .
        преувеличавате и то много

        Коментар


        • Първоначално изпратено от chokolino Разгледай мнение
          Пиша, за да информирам, че с постоянно търсене, дори дебнене, кеш, преговори и малко правилни контакти се намират изгодни оферти в момента. Поне в провинцията. Само че човек трябва да е реален инвеститор, а не форумен лаладжия.
          Въпроса е ,собствениците на имоти да бъдат по корем,а те все още не лазят прилично близо до земната повърхност.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Дюри Разгледай мнение

            Кавръков, това е старо като света Когато ви ги пишех тези неща ми скачахте на секундата, че ви лъжа. Ето, имам достойни заместници хахаха
            Това е твойта схема,знаем се

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
              https://fb.watch/g4HBJSIEA8/
              8333 евро на ЧАС изкарва момчето,брокер на имоти,гледайте какво правят тези магьосници,или де да знам може би извънземни са това ,ха ха

              Чудя се какво ли ще стане с тях скоро време...
              Кавръков, това е старо като света Когато ви ги пишех тези неща ми скачахте на секундата, че ви лъжа. Ето, имам достойни заместници хахаха

              Коментар


              • Пиша, за да информирам, че с постоянно търсене, дори дебнене, кеш, преговори и малко правилни контакти се намират изгодни оферти в момента. Поне в провинцията. Само че човек трябва да е реален инвеститор, а не форумен лаладжия.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                  Втора употреба автомобили са тези, които вече не стават за наем (лизинг). Защо да не случи същото с електрическите?
                  Виж сега .
                  Електрическите коли са скъпи защото батерията е основен разход и повечето производители са зависими от доставчици,поради което цената няма как да бъде свалена,дори с дотации от правителствата,добавяме и свръх цените на суровините за тези батерии и картинката става още по цветна.
                  По регламенти повечето компании в момента ще произвеждат коли с ДВГ максимум до 2030 година,и те казват че заради всички налагани им евростандарти за емисии и какво ли не ,колите ще стават все по скъпи и по скъпи.
                  Помислили са и за тези хора които карат втора употреба,там вече след спиране на производството пак поскъпване,липса на поддръжка,много скъпи горива,пак с евростандарти ,ограничения за влизане в зони,ограничени поддръжки в един момент,и т.н.
                  Като теглиш чертата ще останат един малък процент много богати хора,не казвам богати,а много богати,които ще могат да си позволят нова кола,защото в момента дори в Щатите заради цените много американци вече не могат да си купят нова кола,особено електрическа такава.
                  След всичко широко,широко ще се разгърнат компании,които ще отдават коли под наем.
                  А забравих и за допълнителните данъци на километър върху ел.колите .

                  Коментар


                  • https://fb.watch/g4HBJSIEA8/
                    8333 евро на ЧАС изкарва момчето,брокер на имоти,гледайте какво правят тези магьосници,или де да знам може би извънземни са това ,ха ха

                    Чудя се какво ли ще стане с тях скоро време...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                      Дори Чичо Скрудж имаше огромен имот и кола. Какво ви става инвеститори!?
                      И аз притежавам няколко имота за лично ползване, както и 3 коли. Това не значи, че съм в самозаблуда. Пасиви са. Активи са ми онези, които не ползвам, а отдавам под наем.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

                        Понеже спомена колите,затова.
                        Плана е прост.
                        Електричките ще станат безбожно скъпи ,а колите които караш сега,в момента ще ги унищожат със скъпи горива,липса на поддръжка и липса на производство до 10 години
                        Ще имаш достъп до кола,НО под наем
                        Това са планирали и то е в ход
                        Втора употреба автомобили са тези, които вече не стават за наем (лизинг). Защо да не случи същото с електрическите?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
                          Аве кой хФалеше Бургас? Снощи минах оттам през към 23 часа, такава смрад на изгоряла гума, че не се трае! Пари ми дай не бих живял там. УжасТ!
                          Не дишайте, лесно е!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                            Не спестяваш. Или изплащаш кредит вместо да плащаш наем или заключваш капитала да спинка за следващото поколение, но капитала не ти носи доход през тези десетилетия. С колата също е така. Трябва да се придвижваш. Може и с обществен транспорт. Колата е пасив - глезотия, без която дедите ни не са умрели!
                            Дори Чичо Скрудж имаше огромен имот и кола. Какво ви става инвеститори!?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

                              Определени модели в запазен вид от 90те са незаменими. Днешното е 24 карата боклук.
                              Ако купиш нов автомобил директно губиш 30% и повече.

                              Не ви разбирам - уж сте големите инвеститори, треперите над всеки лев да го пазите от инфлация (колко добре го пазите е друг въпрос) а сте готови да изръсите един чувал пари за купчина ламарини и електроника, щото били нови. Нови, но боклук.
                              Новото си е ново! Виж колко наркомана излязоха без драскотина при удари с 200 км. Ако бяха с дърти кочори щяха да са на пастет.

                              Коментар


                              • И що да минават битовите абонати на свободен пазар след като АЕЦ- а продължава да произвежда киловата за 4-6 стотинки?
                                Публична тайна е, че бетеговицата изнася произведения си евтин ток за Западна Европа, а скъпия го натрисат на тъпите, заспали местни жители, които трябва да плащат и парниковите емисии на американските централи, и такси зелена енергия...

                                Едва ли има други такива тъпаци в целия свят, които да си дават евтиния ток на своите конкуренти, а скъпия да го оставят за себе си...
                                ( ! ) Мнението ми води до фалит и финансови загуби

                                Коментар

                                Working...
                                X