If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Къв договор бе колега, не го ли виждаш, като му казах да покаже някъФ документ - изчезна. Смешник.
Нали ти казах бре, идваш и за всеки нот. Акт и всяко жилище и договори за наем шариш стотачка. Да ти дойде акъла. . Аз да не съм тук да доказвам на всеки шушляк нещо ей така безплатно.
Тия ми казаха , че правели ДНК тест когато беше случая с алергията, та се чудех дали има някакви по=прости нначини, примерно стикери с някакъв реактив , които просто може да се залепят насам натам из апартамента и да се оцветят ако влезне куче/котка.
Доколкото разбирам отговора дали собственика може да комуникира с клиента е не, не може. Така ли е ?
Разбира се, че не комуникира. Все едно да си даваш земята на аренда и да искаш да ходиш да галиш житните класове по всяко време, които друг е посадил.
Абе може през платформата и приложението. Акаунта е на собственика, разбери го вече. Отделно има тарикатчета които искат личен контакт и телефонен номер с цел да заобиколят платформата.
Абе човек , да не мислиш, че хората от агенцията ше се логват на 120 места да гледат дали случайно собственика не е обещал нещо ? И кой ше пише като е наел агенция да прави тояно това. Зашо да се усложняват нещата ? Мисли поне.
Тия ми казаха , че правели ДНК тест когато беше случая с алергията, та се чудех дали има някакви реактиви, примерно стикери , които просто може да се залепят насам натам из апартамента и да се оцветят ако влезне куче/котка.
Доколкото разбирам отговора дали собственика може да комуникира с клиента е не, не може. Така ли е ?
Абе може през платформата и приложението. Акаунта е на собственика, разбери го вече. Отделно има тарикатчета които искат личен контакт и телефонен номер с цел да заобиколят платформата.
Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Комуникацията си я води човек, назначен да приема обажда на клиенти, почистването се извършва от чистачки наети на граждански договор най-често и им се плаща на почистен апартамент. Ремонтите се извъшват от майстори, които също са на договор. Апартаментът се предава с приемнопредавателен протокол и ако ти върнат апартамента с нещо, което липсва, фирмата е длъжна да ти го възстанови. Повечето фирми са с по над 50 апартамента и с 80-90% заетост в зависимост от месеца. Определено е вариант за хора, които не им се занимава да отдават краткосрочно, или не живеят в града. Доста често апартаменти тип студиа или гарсониери изкарват в пъти повече от това, което биха изкарали като дългосрочен наем. За домашните любимци е като при рентакарите- ако открият доказателство за внесено животно нерегламентирано, клиентите с глобяват директно от картата или се подава жалба към Airbnb и след това същия клиент бива санкциониран от платформата. Вече ако няма доказателство, но има алергени, е Божа работа- няма застраховани.
Имаме група във Вайбър, трима са с кореспонденцията. За ремонт подсигуряват хора, аварии и пр...плащам аз в такива случаи. Сменил съм досега една пита разпръсквач на душа и един трансформатор на ЛЕД осветление в кухнята.
Моите управляват около 120 апарта в Сф и още толкова в Търново.
Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Комуникацията си я води човек, назначен да приема обажда на клиенти, почистването се извършва от чистачки наети на граждански договор най-често и им се плаща на почистен апартамент. Ремонтите се извъшват от майстори, които също са на договор. Апартаментът се предава с приемнопредавателен протокол и ако ти върнат апартамента с нещо, което липсва, фирмата е длъжна да ти го възстанови. Повечето фирми са с по над 50 апартамента и с 80-90% заетост в зависимост от месеца. Определено е вариант за хора, които не им се занимава да отдават краткосрочно, или не живеят в града. Доста често апартаменти тип студиа или гарсониери изкарват в пъти повече от това, което биха изкарали като дългосрочен наем. За домашните любимци е като при рентакарите- ако открият доказателство за внесено животно нерегламентирано, клиентите с глобяват директно от картата или се подава жалба към Airbnb и след това същия клиент бива санкциониран от платформата. Вече ако няма доказателство, но има алергени, е Божа работа- няма застраховани.
Тия ми казаха , че правели ДНК тест когато беше случая с алергията, та се чудех дали има някакви по=прости нначини, примерно стикери с някакъв реактив , които просто може да се залепят насам натам из апартамента и да се оцветят ако влезне куче/котка.
Доколкото разбирам отговора дали собственика може да комуникира с клиента е не, не може. Така ли е ?
Да бе, спираш. Вече всичко е букнато до края на Август. Сигурно има букнати дни и Септември В района са останали 2-3 супер скъпи апартамента по 500-800 евро на ден. Как е така за минута прекратяваш ? Хората са си планирали ваканциите , купили билети ... мислиш ли че можеш да ги канселираш без причина ? Ако апартамента ти има някакъв проблем или е празен , сигурно можеш да спреш. Със сигурност имаш договор със предизвестие обаче. Пич много неша не са тия ясни . Това е бизнес. Тая фирма е наела хора да чистят , счетоводители. мениджъри Имат и договори с други фирми. Сигурно са и отказали няколко апартамента зашото няма ресурс да ги менажират. Ако утре всичките собственици спрат да дават под наем , те какво ше ги правят тия хора ? Трябва да имат време да реагират. Ако верно даваш АирБнб през агенция си виж договора и спри да говориш глупости.
Каквото пише в договора- това в. Било то относно за минимум предизвестие, налична дължима неустойка и нейния размер.
Ами и аз това досега говорих. Само че тия са оптимизирали малко повече нешата и работят с електронни брави. Но аз не мога да генерирам код и да пусна някой или аз да влезна без те да ми дадат код. Електронната брава обаче е удобна , че ми дава все пак някакъв контрол и ако искам , мога да проверя кога е използван апартамента и от кого, докато ако е с кутии и ключ как да стане ? Освен това няма начин клиент да направи копие и да влезне със собствен ключ. При мен нещата са малко по-сложни зашото имота е купен по особен начин заради данъците и фирма на собственик на агенцията ми води и счетоводството. Освен това някои разходи са си за моя сметка та е повече от 30%, горе-долу половината ми остава след данъци и разходи, но не знам точната разбивка. Досега не съм чул да е имало повреди от клиентите и не знам каква е процедурата , знам че агенцията се занимава и ми го продаваха като голям бенефит ( а излиза че не е)
Напиши му го с червено да го види това за използването на имота. И да , фирмата може би отказва някои имоти защото на тях не са им изгодни. Мен ме караха да правя промени за да си работят по техния начин както с другите апартаменти. Също така определят правилата , примерно не може да се дава за по малко от 3 ( или 5 дни беше) , не може животни и т.н. С две думи те водят хорото. Ма е ок зашото аз даже не съм ги мислил тия неща и доста не ги знам и сега. Ако си говорех с клиентите и миналата година ме бяха питали може ли да си водят кучето сигурно шях да ги подведа. Разбрах чак тази година и то защото някакъв човек имал алергия и се опивал да си вземе кинтите та имаше разходи да доказват че е нямало кучета в апартамента.
Въпроси, ше ми е интересно да кажеш как процедирате Вие. Примерно казуса в предишните постове. При Вас собствениците комуникират ли с клиентите ?
Кой проверява апартамента след като се е изнесъл клиента. Хората, които чистят като гледам, не са баш експерти и сигурно могат да кажат не мога да пусна пералнята и липсват 3 чинии, ма чак пък да проверяват всичко и да взимат решения ... не ми изглежда възможно. Как биха разбрали примерно , че телевизора не е сменен ? Това са нискоквалифицирани длъжности. От друга страна пък колко човека може да се занимават с наем за 5 дни ?
Съшо така как работите с алергиите и как установявате дали някой е дошъл примерно с котката.
Комуникацията си я води човек, назначен да приема обажда на клиенти, почистването се извършва от чистачки наети на граждански договор най-често и им се плаща на почистен апартамент. Ремонтите се извъшват от майстори, които също са на договор. Апартаментът се предава с приемнопредавателен протокол и ако ти върнат апартамента с нещо, което липсва, фирмата е длъжна да ти го възстанови. Повечето фирми са с по над 50 апартамента и с 80-90% заетост в зависимост от месеца. Определено е вариант за хора, които не им се занимава да отдават краткосрочно, или не живеят в града. Доста често апартаменти тип студиа или гарсониери изкарват в пъти повече от това, което биха изкарали като дългосрочен наем. За домашните любимци е като при рентакарите- ако открият доказателство за внесено животно нерегламентирано, клиентите с глобяват директно от картата или се подава жалба към Airbnb и след това същия клиент бива санкциониран от платформата. Вече ако няма доказателство, но има алергени, е Божа работа- няма застраховани.
Коментар