Първоначално изпратено от Дюри
Разгледай мнение
Тенденцията за повишение на цени на производител започна да обръща. в момента не се повишават цените на едро, а започва едно ослушване с идеи за екстра активности (разбирай промоции), които да раздвижат даден бранд.
Когато инфлацията бумти в сектор търговия особено, когато си в час нещата вървят добре купуваш на 1лева докато го реализираш цената става 1.10, но ти си актуализрал крайната продажна и продаваш с още по-добър марж. Проблемите започват, когато стоката се задръжи в склада, а цените не само, че не нарастват, а започват акции на конкурентни марки. В същото време разходите (наеми, заплати и др.) са 'настигнали инфлацията' и си тежат.
Думата рецесия не е просто дъвка в устата на икономистите и възприемането на инфлацията като нещо, което ни прави по-богати или държи безработицата ниска...е удачно само до определени нива, а нагоре става обратното.
Коментар